LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ledenblad januari

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
Roermond1981
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2008 09:52

Ledenblad januari

Ongelezen bericht door Roermond1981 »

Hoi allemaa,

Ik zag op de site van C&G dat het ledenblad laatst januari zou worden bezorgd. Ik heb dit nog niet ontvangen.
Ben erg benieuwd wat er in staat over de vorderingen van de sprinplan-zaak.
Kan iemand me een antwoord geven?

Gr. Mark

rost 60
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 feb 2008 19:38

Re: Ledenblad januari

Ongelezen bericht door rost 60 »

Ook nog niet ontvangen c&g, wel nieuwsbrief van Spirit (nieuwsbrief 18) wat zoveel zegt als dat men(aegon) bezig was op 15 jan. met memorie van antwoord wat en hoelang dit weer gaat duren.....,geen idee wordt niet over gesproken maar wel voert Aegon aan de uitspraken van de rechtbank Utrecht waarin de verdeelsleutel 60 aegon en 40 jezelf met rente over de 60 %, tja het blijft geduld hebben en wie afhaakt krijgt niets en daaaaar zijn ze op uit want er is volgens mij een grote categorie die murw is of wordt en daar hoor ik dus niet bij, je merkt het ook aan deze topics hoe vervuilt hij is met zaken die helemaal niets met het sprintplan te maken hebben ...,jammer maar kom op mensen gedupeerden van spaarbelg/aegon NIET OPGEVEN :!: :!:

rost 60
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 feb 2008 19:38

Re: Ledenblad januari

Ongelezen bericht door rost 60 »

sorry, moet zijn hierboven Spirit nieuwsbrief 18!!

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Ledenblad januari

Ongelezen bericht door peewee »

Roermond,
EEn beetje raar om je op de website van Radar te beklagen dat je geen ledenblad van Consument & Geldzaken ontving. Wat hebben die twee met elkaar te maken.

k heb het blad wel ontvangen. Is in een geheel nieuwe editie, in kleur en heet tegenwoordig Financiele Consument/FC (voorheen heette het blad 'Geldzaken'')

Mark1981
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 dec 2006 12:49

Re: Ledenblad januari

Ongelezen bericht door Mark1981 »

Peewee,

Het is absoluut geen klagen hoor. Als ik echt een vraag had, moet ik consument en geldzaken bellen. Het was meer een informatieve vraag. Ik bedoel er niets verkeerds mee hoor.

Ik stel die vraag hier, omdat veel mensen hier lid zullen zijn van consument en geldzaken.

Als jij het hebt ontvangen, zal ik eens naar de vereniging C&G gaan bellen. Misschien is er wel iets fout gegaan.

Gesloten