Hoi allemaa,
Ik zag op de site van C&G dat het ledenblad laatst januari zou worden bezorgd. Ik heb dit nog niet ontvangen.
Ben erg benieuwd wat er in staat over de vorderingen van de sprinplan-zaak.
Kan iemand me een antwoord geven?
Gr. Mark
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ledenblad januari
Re: Ledenblad januari
Ook nog niet ontvangen c&g, wel nieuwsbrief van Spirit (nieuwsbrief 18) wat zoveel zegt als dat men(aegon) bezig was op 15 jan. met memorie van antwoord wat en hoelang dit weer gaat duren.....,geen idee wordt niet over gesproken maar wel voert Aegon aan de uitspraken van de rechtbank Utrecht waarin de verdeelsleutel 60 aegon en 40 jezelf met rente over de 60 %, tja het blijft geduld hebben en wie afhaakt krijgt niets en daaaaar zijn ze op uit want er is volgens mij een grote categorie die murw is of wordt en daar hoor ik dus niet bij, je merkt het ook aan deze topics hoe vervuilt hij is met zaken die helemaal niets met het sprintplan te maken hebben ...,jammer maar kom op mensen gedupeerden van spaarbelg/aegon NIET OPGEVEN
Re: Ledenblad januari
sorry, moet zijn hierboven Spirit nieuwsbrief 18!!
Re: Ledenblad januari
Roermond,
EEn beetje raar om je op de website van Radar te beklagen dat je geen ledenblad van Consument & Geldzaken ontving. Wat hebben die twee met elkaar te maken.
k heb het blad wel ontvangen. Is in een geheel nieuwe editie, in kleur en heet tegenwoordig Financiele Consument/FC (voorheen heette het blad 'Geldzaken'')
EEn beetje raar om je op de website van Radar te beklagen dat je geen ledenblad van Consument & Geldzaken ontving. Wat hebben die twee met elkaar te maken.
k heb het blad wel ontvangen. Is in een geheel nieuwe editie, in kleur en heet tegenwoordig Financiele Consument/FC (voorheen heette het blad 'Geldzaken'')
Re: Ledenblad januari
Peewee,
Het is absoluut geen klagen hoor. Als ik echt een vraag had, moet ik consument en geldzaken bellen. Het was meer een informatieve vraag. Ik bedoel er niets verkeerds mee hoor.
Ik stel die vraag hier, omdat veel mensen hier lid zullen zijn van consument en geldzaken.
Als jij het hebt ontvangen, zal ik eens naar de vereniging C&G gaan bellen. Misschien is er wel iets fout gegaan.
Het is absoluut geen klagen hoor. Als ik echt een vraag had, moet ik consument en geldzaken bellen. Het was meer een informatieve vraag. Ik bedoel er niets verkeerds mee hoor.
Ik stel die vraag hier, omdat veel mensen hier lid zullen zijn van consument en geldzaken.
Als jij het hebt ontvangen, zal ik eens naar de vereniging C&G gaan bellen. Misschien is er wel iets fout gegaan.