Een sprintplan premie vrijmaken en afkoop is onmogelijhk.
De marktwaarde wordt maandelijks uitgerekend.
Bij mij is het geval dat ik met 1235 participaties met een waarde van 4.42e ,het totale waarde zou zijn 5.459e.
Minus het door spaarbeleg geleende bedrag 6.806e plusminus 5% boeterente over 6.806 = 340e.
Het totale bedrag dat ik spaarbeleg verschuldigd zou zijn bij tussentijdse beeindiging per 1 maart zou zijn: 1.687 euro .
EN VOLGEND JAAR MEI 2005 LOOPT MIJN SPRINTPLAN AF,WAT MOETEN WIJ NU DOEN???
Graag uw reacties,dank u wel.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PREMIEVRIJ MAKEN SPRINTPLAN....
Re: PREMIEVRIJ MAKEN SPRINTPLAN....
Beste gast,
Je kunt wel afkopen maar je krijgt er nix voor terug en bovendien zou je dan een restschuld moeten betalen , na een berekening.
Je kunt wel afkopen maar je krijgt er nix voor terug en bovendien zou je dan een restschuld moeten betalen , na een berekening.
Re: PREMIEVRIJ MAKEN SPRINTPLAN....
Jomidata,
Het Sprintplan is een wurgcontract. Zonder veel kosten is niet mogelijk om er onder uit te komen. Gewoon stoppen met betalen kan maar dat heeft dan ook weer consequenties.
Je kunt wel een brief schrijven naar Spaarbeleg en vragen of je de inleg mag verlagen met behoud van de garantiewaarde d.w.z. dat je aan het eind niets bij hoeft te betalen. Aan sommige mensen wordt dit toegewezen
Verder is het verstandig om lid te worden van een vereniging of stichting die een procedure zijn begonnen tegen Spaarbeleg.
Vereniging Consument en Geldzaken of stichting Gesp.
Succes.
Het Sprintplan is een wurgcontract. Zonder veel kosten is niet mogelijk om er onder uit te komen. Gewoon stoppen met betalen kan maar dat heeft dan ook weer consequenties.
Je kunt wel een brief schrijven naar Spaarbeleg en vragen of je de inleg mag verlagen met behoud van de garantiewaarde d.w.z. dat je aan het eind niets bij hoeft te betalen. Aan sommige mensen wordt dit toegewezen
Verder is het verstandig om lid te worden van een vereniging of stichting die een procedure zijn begonnen tegen Spaarbeleg.
Vereniging Consument en Geldzaken of stichting Gesp.
Succes.