Hallo, ook ik ben absoluut niet tevreden met de manier waarop Spaarbeleg te werk gaat. Een aantal jaar geleden heb ik me door mijn "spaarbeleg adviseur" een rendementplan aan laten smeren mét sprinter en zekerheidsgarantie voor 10 jaar. Nu wil ik er vroegtijdig vanaf en dat kost mij natuurlijk boetes. Dat kan ik me nog wel voorstellen maar nu komt het volgende:
Ik vroeg de dagwaarde op met een berekening van de totaalwaarde na aftrek van de verschillende boets. Het aantal participaties en de waarde daarvan die Spaarbeleg in een brief aan mij stuurde, kwam absoluut niet overeen met het aantal en de waarde die ik een paar dagen daarvoor op internet had gevonden. Het scheelde in geld zo'n tweeduizend euro, dat is nogal 'n groot verschil vond ik... Natuurlijk heb ik direct telefonisch contact opgenomen en werd mij verteld dat ik een schriftelijke reactie moest geven. Gelijk gedaan (zelfde dag ook gefaxt) en nu na ruim tweeeneenhalve week heb ik nog steeds geen reactie! Ik heb al meerdere keren gebeld maar iedere keer krijg ik hetzelfde antwoord, dat m'n brief in behandeling is...
Ondertussen word ik behoorlijk ongeduldig, ik wil dit gewoon zsm afronden! Hoe kan ik hier nu druk achterzetten?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |