LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] spaarbeleg

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
H.Zuidema
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:32

spaarbeleg

Ongelezen bericht door H.Zuidema »

Ja ook wij zijn onze totale inleg van 6000 gulden kwijt geraakt bij Aegon spaarbeleg :( :( :( . We zijn lid geworden bij de vereninging geldzaken die nu een rechtzaak aanspant tegen Aegon.

joopbloemendaal
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:55

Re: spaarbeleg

Ongelezen bericht door joopbloemendaal »

ik(wij) zijn ook ons geld (voorlopig) kwijt en zijn al een paar jaar lid van
consument&geldzaken.Duurt wel lang hoor voordat er een uitspraak komt :cry: :cry: :cry:

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: spaarbeleg

Ongelezen bericht door Consumentt »

Aegon kan het geld van de schadevergoeding in ieder geval gemakkelijk missen. Van de week stond in de krant dat Aegon voor overnames € 2.000.000.000 (2 miljard) in kas heeft.
Daar zit het geld dat ze van mij gestolen hebben ook bij, dus dat wil ik terug, met rente :!: :!: :!:

bia
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2005 10:28

Re: spaarbeleg

Ongelezen bericht door bia »

Aegon kan het geld van de schadevergoeding in ieder geval gemakkelijk missen. Van de week stond in de krant dat Aegon voor overnames € 2.000.000.000 (2 miljard) in kas heeft.
Daar zit het geld dat ze van mij gestolen hebben ook bij, dus dat wil ik terug, met rente

Beste Consumentt

Het gaat mij en mijn vrouw niet zo direct (in) om de rente al hoe wel hij over al die gedupeerden hoog zal zijn, maar de wijze waarop deze mensen (?) aan ons geld zijn gekomen.
Ik hoop van harte dat iedereen dit jaar wordt uitbetaald met of zonder rente maar ik wil mijn inleg somma f 150,- is € 68,07 p/m 5 jaar lang terug.

Glenn en Bia

amsouverijn
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mar 2007 18:56

Re: spaarbeleg

Ongelezen bericht door amsouverijn »

:twisted: Wij voelen ons ook zo bedrogen door spaarbeleg, in het totaal zijn wij er 48.000 euro kwijt.Door mijn woede heb ik ons spaarbelegplan afgekocht, maar daar is nu zeker niets meer aan te doen,we hadden dat spaarbelegplan voor onze oude dag, maar ja de oplichters hebben dat behoorlijk in de war geschopt. Margret

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: spaarbeleg

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Ik zou er maar niet zo zeker van zijn dat Aegon de schade kan betalen.
Aegon is namelijk verplicht om de verzekeringen te her-verzekeren in de ERGO. De 2 miljard die u noemt is kapitaal binnen de ergoe en betreffen derdengeleden.

Harderwijk
Berichten: 216
Lid geworden op: 07 jan 2006 13:14

Re: spaarbeleg

Ongelezen bericht door Harderwijk »

De 2 miljard die u noemt is kapitaal binnen de ergoe en betreffen derdengeleden.
HAHAHAHAHAHA

je maakt het steeds spannender hier op het forum !!!! Debiel :twisted:

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: spaarbeleg

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Spijt me voor u Harderwijk! Ik ben helemaal klaar met u!

thesithman77
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 apr 2007 22:39

Re: spaarbeleg

Ongelezen bericht door thesithman77 »

ik haat spaarbeleg ik ben 12000 gulden kwijt door die geweldige oplichters kan je er nog iets tegen doen???
:twisted: :twisted:

Gesloten