LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sprintplan

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
vkoole

sprintplan

Ongelezen bericht door vkoole »

Goededag allemaal, tot nu toe altijd veel op dit forum gekeken en veel nuttige info. Alleen de laatste tijd zijn het nogal wat geruchten en vragen die al 100x behandeld zijn. Ik wil graag weten of er iemand is die echt op de hoogte is hoe het nu staat met het hoger beroep voor staat(wanneer bijvoorbeeld dit voor de rechter gaat komen) of er nog geprobeerd wordt om te schikken??

Verder zou het wel fijn zijn als C&G wat meer duidelijkheid verschaft en wat vaker communiceerd over dit soort zaken.

Verder een top forum!!! :P

Chima

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door Chima »

Verder zou het wel fijn zijn als C&G wat meer duidelijkheid verschaft en wat vaker communiceerd over dit soort zaken.
Op zich heb je daar gelijk in. Maar van de andere kant, al de tijd die ze daar in steken kunnen ze beter gebruiken om goed voor te bereiden op het hoger beroep. Ik heb liever eens per half jaar super goed nieuws dan elke maand speculaties en misschien nieuwtjes.

Reem

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door Reem »

Ik zou het inderdaad ook niet ontprettig vinden wanneer weer eens 'iets' meer bekend is over een volgende data van een zitting.

Genoeg geduld hier maar de laatste zitting is toch ook alweer een tijdje geleden wat mij betreft.

Gesloten