Hallo mensen,
Ik wil even jullie advies horen: Ik heb een nieuwbouwhuis gekocht, bij de hypotheker geweest en je raadt het al: De meest gunstige hypotheekverstrekker voor mij is AEGON. Nu heb ik door het sprintplan niet de meest fantastische ervaringen met hen en weifel enorm of ik bij hen een hypotheek moet afsluiten. Een andere optie gaat mij per maand een dikke 50 euro meer kosten.
Nu lees ik op de site van VCG dat iemand met geld op de spaarrekening aangepakt is.
Ik heb nog een dikke 1800 euro van Aegon tegoed, maar niets meer op een rekening bij hen staan. (1800 = Restant sprintplan).
Hoe zit zoiets met een hypotheek? Wie heeft er een advies?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sprintplan vs hypotheek aegon
-
Re: Sprintplan vs hypotheek aegon
Niets meer doen waar Aegon geld aan kan verdienen, hoe weinig dat het ook is. Gewoon uit principe. Dus leeg die Renterekening.
En denk je nu echt dat je geld bespaart bij een Aegon hypotheek?
Let op de kleine lettertjes, want je bent al eens door hun mooie praatjes genaaid, dus waarom zou dit aanbod wel kloppen en geen verassingen achteraf hebben in de vorm van verborgen kosten of zoiets.
Eens een dief altijd een dief.
En denk je nu echt dat je geld bespaart bij een Aegon hypotheek?
Let op de kleine lettertjes, want je bent al eens door hun mooie praatjes genaaid, dus waarom zou dit aanbod wel kloppen en geen verassingen achteraf hebben in de vorm van verborgen kosten of zoiets.
Eens een dief altijd een dief.
-
Ik heb niets meer op een rekening bij hen staan, maar heb nog een dikke 1800 euro tegoed.. (overige 40%).
Hallo Cornelia en andere gedupeerden , je weet dat in dit geval AEGON ons een oor aan heeft genaaid dus lijkt het mij inziens normaal dat je met alles wat met AEGON te maken heeft niet meer in zee wilt en moet gaan!!!!!!!!!!!
Ikzelf heb sinds kort ook een nieuwe hypotheek we namen 3 verschillende banken voor diverse offertes de laatste wilde met mooi praten achteraf ons toch nog 1 of andere moeilijke constructie aansmeren nadat we nadrukkelik daar niet om hadden gevraagd, tevens zat er ook een overlijdensrisico verz. aangekoppeld bij AEGON en ook al waren ze op het eerste gezicht goedkoper zijn we toch verder gaan kijken uit principe en nu hebben we een product waar we ons ok bij voelen dus BOYCOTTEN die handel eerst alles netjes afhandelen en daarna zien we wel weer succes ermee
Ikzelf heb sinds kort ook een nieuwe hypotheek we namen 3 verschillende banken voor diverse offertes de laatste wilde met mooi praten achteraf ons toch nog 1 of andere moeilijke constructie aansmeren nadat we nadrukkelik daar niet om hadden gevraagd, tevens zat er ook een overlijdensrisico verz. aangekoppeld bij AEGON en ook al waren ze op het eerste gezicht goedkoper zijn we toch verder gaan kijken uit principe en nu hebben we een product waar we ons ok bij voelen dus BOYCOTTEN die handel eerst alles netjes afhandelen en daarna zien we wel weer succes ermee
Weet je wat misschien ook een probleem kan worden !?
...als ze Zwitserleven gaan overnemen ! (met het geld van wie?)
Er wordt nog niet heel hard over gesproken maar toch hoor ik geluiden..
En wie heeft zijn pensioen geregeld bij Zwitserleven.... juist.
...als ze Zwitserleven gaan overnemen ! (met het geld van wie?)
Er wordt nog niet heel hard over gesproken maar toch hoor ik geluiden..
En wie heeft zijn pensioen geregeld bij Zwitserleven.... juist.
frusties.
zwitserleven is overigens overgenomen door sns reaal.
wel op de hoogte blijven he.
zwitserleven is overigens overgenomen door sns reaal.
wel op de hoogte blijven he.