LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vooruitziende blik VCG: Aegon wil af van naam 'Spaarbeleg

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Vooruitziende blik VCG: Aegon wil af van naam 'Spaarbeleg

Ongelezen bericht door peewee »

In het laatste nummer van het ledenblad '"Geldzaken"" van de Vereniging Consument & Geldzaken staat een interview met de jurist die de rechtszaak tegen Spaarbeleg coordineert. Eén van zijn opmerkingen in het interview: De naam Spaarbeleg zal wel niet lang meer door Aegon gebruikt worden (die naam is al zo verziekt !!!!).

Vanmorgen kreeg ik een fax van een kennis van een artikel uit het verzekeringsvakblad "Assurantie Magazine"" van afgelopen vrijdag. Daarin staat ook dat Aegon "nadenkt" over voortzetting van de naam Spaarbeleg.

Goed ingeschat door Consument & Geldzaken. Blijkbaar denkt Aegon door alleen de naam Spaarbeleg te wijzigen dat dan het probleem zich vanzelf oplost. Wat een stelletje naievelingen daar bij Aegon. Welke naam Spaarbeleg ook krijgt in de toekomst, tot aan het andere eind van de wereld zullen ze achtervolgd worden door gedupeerden !!

zirkoon
Berichten: 126
Lid geworden op: 18 apr 2004 16:07

Re: Vooruitziende blik VCG: Aegon wil af van naam 'Spaarbeleg

Ongelezen bericht door zirkoon »

Hallo peewee/lotgenoten,

Met dank aan peewee hierbij het artikel:

Aegon twijfelt over naam 'Spaarbeleg'

De naam Spaarbeleg lijkt zijn langste tijd te hebben gehad. Aegon wil het schrappen van het 86 jaar oude label nog niet hardop toegeven, maar zit intern te broeden op een nieuwe naam.

De eigen verkooporganisatie wordt in personeelsblad InterAegon aangeduid met "de werknaam" Aegon Spaarbeleg. Dat is de verzamelterm voor de bedrijfsonderdelen Axent/Uitvaart, Spaarbeleg, De Spaarbelegger, Financieel Compleet, Viavisie, SpaarAdvies, Adviespunt Zakelijke Markt, Elan, Parq en Albert Heijn Geldzaken. Bij dit onderdeel werken 550 adviseurs en 150 mensen in de binnendienst. Het klantenbestand telt 1,3 miljoen adressen.

Aan de samensmelting van de tien formules tot één verkooporganisatie wordt al anderhalf jaar gewerkt. Zo zijn alle klanten in één administratiesysteem ondergebracht en gaan alle adviseurs straks met een laptop op bezoek bij klanten. Momenteel zijn er nog vijf labels in de lucht: SpaarAdvies, Axent/Uitvaart, Spaarbeleg Op 't Werk, De Spaarbelegger en directe verkoop onder de naam Spaarbeleg. Eind dit jaar moet de eenwording worden afgerond in de vorm van een nieuwe naam.

"Een naam moet de goede uitstraling hebben, WFD-proof zijn, eenduidig en toekomstbestendig", zegt directeur Martin Aalders in InterAegon. "De naam moet breed gedragen worden en de lading dekken." Volgens Aegon is het niet uitgesloten dat de naam uiteindelijk Spaarbeleg blijft of Aegon Spaarbeleg.

Bron: Assurantie Magazine: http://www.amweb.nl/AMWEB/index.html

Met vriendelijke groet, :wink:
Zirkoon

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: Vooruitziende blik VCG: Aegon wil af van naam 'Spaarbeleg

Ongelezen bericht door singsing »

Dan hebben de protesten wel degelijk zin gehad!

cornelia88
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 jun 2005 23:02

Re: Vooruitziende blik VCG: Aegon wil af van naam 'Spaarbeleg

Ongelezen bericht door cornelia88 »

er hangt een negatieve naam om spaarbeleg! Net zoals als Dexia in Nederland

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: Vooruitziende blik VCG: Aegon wil af van naam 'Spaarbeleg

Ongelezen bericht door singsing »

Er zou een eigenlijk een naar imago om de naam AEGON moeten komen!

cbrabu
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 aug 2004 01:25

Re: Vooruitziende blik VCG: Aegon wil af van naam 'Spaarbeleg

Ongelezen bericht door cbrabu »

We zullen moeten gaan uitzoeken welke bedrijven gerelateerd aan AEGON Zijn. En zodoende deze relaties moeten gaan boycotten. En dat uiteraard wereldwijd en zo ook met die andere oplichters zoals DEXIA enzovoort, ik zal binnenkort de chinese markt waar AEGON zich op wil gaan richten hierover gaan inlichten, hopend op een kettingreactie wereldwijd. niet te vergeten dat MEEUS VERZEKERINGEN ook is overgenomen door AEGON de oplichtersclub.

dat er oplichters bezig zijn en misschien onder een schuilnaam!

LET OP!

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: Vooruitziende blik VCG: Aegon wil af van naam 'Spaarbeleg

Ongelezen bericht door singsing »

Reageer ook op www.dft.nl dat doet ze pijn!

amico
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:12

Re: Vooruitziende blik VCG: Aegon wil af van naam 'Spaarbeleg

Ongelezen bericht door amico »

Ik heb ook bij www.dft.nl gekeken en alles gelezen.
Ik wilde er ook wat schrijven, maar om in te loggen vragen ze je naam adres telefoonnummer enz. Nou eerlijk gezegd doe ik dat liever niet.
Er staat veel gezwam op van ene tegeltje, die waarschijnlijk veel verdiend op haar aandelen, en die het ons dus niet gunt om het aan te vechten tegen spaarbeleg. Nog even mijn overeenkomst nagekeken, maar er staat duidelijk dat ik een maandbedrag van Fl. 250,00 betaal.
Dus absoluut geen rente. Echt misleidend.

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: Vooruitziende blik VCG: Aegon wil af van naam 'Spaarbeleg

Ongelezen bericht door singsing »

Je reageert zonder email, dit is strikt prive, bovendien heeft "dft" een probleem als dat vrijgegeven wordt, dat om mijn gegevens gevraagd wordt scheelt me nix, wil gewoon mijn geld terug!

En ja dat Tegeltje, pffffffffffffft, zulk een gezwam!

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: Vooruitziende blik VCG: Aegon wil af van naam 'Spaarbeleg

Ongelezen bericht door singsing »

Alle zakenlieden / bobo's / iedereen die met geld te maken heeft kijkt regelmatig naat www.dft.nl het is een prachtige site om van je af te schrijven, wat hebben wij te verliezen? NIX HELEMAAL NIX, we hebben alles te winnen, met niet-reageren komt er ook nix van!

Dus, met zijn allen naar WWW.DFT.NL

Gesloten