Omdat wij ook in hetzelfde schuitje zitten net als duizenden mensen en ons Sprintplan in mei afloopt, heb ik gebeld om te vragen wat de huidige waarde is van het Sprintplan.
De desbetreffende werkneemster van Spaarbeleg vertelde me dat ik per 2 januari jl. wel zo'n € 50,00 (!) "winst" had...... Toen ik niet al te vriendelijk vertelde dat ik toch wel mijn inleg van € 68,07 (per maand en dat vijf jaar lang) kwijt was, wilde ze me niet meer te woord staan! Ze gooide de hoorn erop! Wat een onbeleefde mensen! Dat zegt wel genoeg....
TV
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Werknemers Spaarbeleg
Re: Werknemers Spaarbeleg
Nou daar wordt je ook niet vrolijk van zeg, zo'n telefoontje. Spaarbeleg voelt gewoon nattigheid. Heb je je al ergens bij aangesloten?
Wij zijn - ook - aangesloten bij de Vereniging Consument en Zaken net als zovelen.
We vinden het alleen vervelend (zacht uitgedrukt) dat we gewoonweg nog jaren moeten wachten voordat er duidelijkheid zal zijn, gezien het te voeren hoger beroep en evt. cassatieberoep bij Hoge Raad.
En daarna moeten alle gedupeerden wellicht nog ieder voor zich een procedure voeren om iets van hun geld terug te zien.
TSV
We vinden het alleen vervelend (zacht uitgedrukt) dat we gewoonweg nog jaren moeten wachten voordat er duidelijkheid zal zijn, gezien het te voeren hoger beroep en evt. cassatieberoep bij Hoge Raad.
En daarna moeten alle gedupeerden wellicht nog ieder voor zich een procedure voeren om iets van hun geld terug te zien.
TSV
Ben zelf sinds kort aangesloten bij C&G hoop dat dit voldoende is om mij inleg van aegon terug te krijgen.
Heb nog met mijn rechtsbijstand gesproken, deze kunnen verder weinig voor mij betekenen.
Heb nog met mijn rechtsbijstand gesproken, deze kunnen verder weinig voor mij betekenen.