Wat bleek, je kunt bij bart smit (althans bij de vestiging in mijn woonplaats) niet chippen! Aangezien er bij de ABN om de hoek een storing was van de gewone pinautomaat, had ik net het geld op de chip gezet ,er niet van uitgaande dat ik niet kon chippen. Er stond immers nergens!!! aangegeven dat dit niet kon.
Ik was behoorlijk pissig, maar bleef beleefd. Toen ik vroeg of ik, als ik zo terug zou komen, dan weer in de rij moest staan, werd dit bevestigd! Het was nota bene al ingepakt! Ergo, ik naar huis naar de kinderen en mijn man later na afloop van zijn werk gevraagd langs te gaan.Die heeft opnieuw meer dan een half uur!!!!! in de rij gestaan. Totaal absurde situatie. Er werden overigens nog meer mensen met lege handen de winkel uitgestuurd die eveneens probeerden te chippen. Ik vind het niet kunnen dat je A. niet aangeeft dat je niet kan chippen en b. dat je iemand dan weer helemaal achteraan laat aansluiten. Klantgericht NEE.
Deze zelfde bart smit heeft blijkbaar ook geen w.c. vorige week was ik in ditzelfde filiaal, mijn zoontje ( net 4) moest en zou een plasje doen. Nee, mag niet, ga maar naar de snackbar hiernaast was het antwoord! Deze was echter gesloten. Fijn, gelukkig was de abn bank zo KLANTGERICHT dat hij daar zonder problemen een plasje kon doen. Een speelgoedwinkel (bedoeld voor kinderen toch?) waar je niet naar de w.c. mag.
![Twisted Evil :twisted:](./../images/smilies/icon_twisted.gif)