LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen beeld meer

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
warlord
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2010 11:51

geen beeld meer

Ongelezen bericht door warlord »

hallo

ik heb mijn ps3 nu ongeveer een half jaar, na 3 maanden begon hij al raar te doen.
na 4 maanden viel het beeld soms weg in het begin dacht ik dat het aan de hdmi kabel lag want die heeft een tijd opgerold in een la gelegen. ik kreeg al snel te horen dat dat niet kan dus komt het probleem van de tv of de ps3 zelf
nu na 6 maanden krijg ik ineens helemaal geen beeld meer het kan niet aan de tv liggen want ik heb het op alle 4 de televisies geprobeerd die we hebben. dus ligt het aan de ps3 zelf hoe kan ik dit nu het beste oplossen?

witte angora
Berichten: 31987
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: geen beeld meer

Ongelezen bericht door witte angora »

Terug naar de winkel waar je het ding gekocht hebt?

bert4321
Berichten: 111
Lid geworden op: 01 mar 2010 16:37

Re: geen beeld meer

Ongelezen bericht door bert4321 »

ik kreeg al snel te horen dat dat niet kan
Inderdaad terug naar de winkel.

Als je nou op basis van het briljante advies dat een HDMI kabel niet kapot kan zijn nog geen andere HDMI kabel geprobeerd hebt zou ik dat wel eerst nog even doen.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: geen beeld meer

Ongelezen bericht door tennis »

witte angora schreef:Terug naar de winkel waar je het ding gekocht hebt?

Natuurlijk terug naar de winkel!
Maar zeg niet, dat dit al 3 maanden speelt, dan krijg je natuurlijk de vraag, waarom je nu pas reclameert!

klaasvaakje
Berichten: 30
Lid geworden op: 23 jan 2010 09:59

Re: geen beeld meer

Ongelezen bericht door klaasvaakje »

Warlord,

Leg je vraag eens neer op het officiële playstationforum. Daar reageren ook mensen die bij Sony werken. Zij kunnen je vast en zeker goed advies geven.

Gesloten