Hallo,ik had een kinect bij bart smit gekocht mij laten vertellen dat deze op onze xbox kon ik kon hem aansluiten en dan zou die doen.
nou mooi niet, hij vroeg om meer geheugen. kortom hij werkt bij ons niet.
ben er dus mee terug gegaan maar mooi dat ik hem niet terug kon doen.
ik had er ook nog een spel bij gekocht dus samen voor 200 euro. dit was een sinterklaas kado nu heb ik het er staan weet niet wat ik er mee moet. de filiaalmaneger was trouwens ook erg brutaal en ik heb gezegd dat ik het er niet bij zou laten zitten. hun verkeerde informatie geven en ik zit met de spullen waar ik nu niets mee kan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kinect
Re: kinect
Is er misschien iets mis met je ogen? Staat duidelijk op de doos dat je tenminste 190 mb aan geheugen nodig hebt. Die medewerker had wel gelijk, alleen kon hij natuurlijk niet weten hoeveel geheugen jij nog vrij had, dat kun jij alleen zelf weten. Dus wat is het probleem? Ff wat meer geheugen kopen en je kunt gewoon spelen. Of maak wat geheugen vrij, dan kun je meteen aan de slag. Dus niet zo zielig doen dat je er niks mee kunt en meteen jouw verantwoordelijkheid bij de anderen leggen.
Koop voor een tientje een usb-stick van 4 Gb, koppel je Xbox360 aan live, (voor zover dat al niet is gebeurd) update naar de laatste dashboard, plug je usb-stick in je xbox, veel plezier met Kinect.
Vergeet ook niet ruimte te maken in je woonkamer om goed te kunnen spelen.
Vergeet ook niet ruimte te maken in je woonkamer om goed te kunnen spelen.
Update zit op de disk van kinect adventures (bijgeleverd)
Je kan ook bij systeem instellingen -> geheugenbeheer(de mappen verschillen per dashboard versie) wat kunnen verwijderen wat je niet meer gebruikt. Bijvoorbeeld oude save games of onnodige thema's maar let wel op dat je niks belangrijks weggooid
Je kan ook bij systeem instellingen -> geheugenbeheer(de mappen verschillen per dashboard versie) wat kunnen verwijderen wat je niet meer gebruikt. Bijvoorbeeld oude save games of onnodige thema's maar let wel op dat je niks belangrijks weggooid