LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] miskoop American Idol Barbie

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
-Monique-

miskoop American Idol Barbie

Ongelezen bericht door -Monique- »

Mijn dochter heeft gisteren bij Blokker een American Idol Barbie gekocht voor 20 euro. Op de verpakking staat ze afgebeeld in een swingende houding. Na het lospeuteren en knippen van tig draadjes en ijzertjes kwam de pop eruit en ik wilde haar bovenlijf recht buigen. Tot mijn stomme verbazing is het bovenlijf niet te verbuigen en blijft deze zo scheef naar één kant staan. Haar armen en benen zijn wel flexibel, maar het lijfje/middel dus niet. Dus gewoon spelen met deze barbie is er niet bij, omdat ze er zo scheef bij staat. Op de verpakking staat Ever-Flex(TM) body, dat betekent dus blijkbaar 'niet buigbaar lijf'. Mijn dochter was hevig teleurgesteld. Zij verwachtte een gewone barbiepop om mee te spelen, niet een die haar hele leven in een scheve houding moet lopen, zitten enz. Ik ben wel teruggegaan naar Blokker, maar zij wilde de pop niet terugnemen, omdat de verpakking zo beschadigd was. (Ooit wel eens een barbie uit een verpakking gehaald, zonder al deze draadjes, ijzertjes enz. te verwijderen?). Vraag me af of ik nog andere stappen had kunnen nemen, want ik vind dit erg misleidend.
Dit is een waarschuwing voor degenen die net van plan waren om zo'n pop te kopen, vooral nu Idols hier ook weer op tv is.

gabi

Re: miskoop American Idol Barbie

Ongelezen bericht door gabi »

Ikzelf snap de houding van de Blokker niet, ikzelf werk bij Intertoys en denk dat zij die pop volledig gecrediteerd krijgt van de fabrikant. Ik denk dat je het hoofdkantoor op moet bellen en op die manier proberen je gelijk te halen.

Gesloten