LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nintendo ds + intertoys

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.

zou deze winkel een warme douche moeten krijgen? (lees eerst de text)

Ja
10
59%
Nee
5
29%
Geen mening
2
12%
 
Totaal aantal stemmen: 17

rangerramon2
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2006 14:07

Nintendo ds + intertoys

Ongelezen bericht door rangerramon2 »

Hallo

ik heb laatst een 2e hands nintendo ds gekocht maar zonder adapter.
deze adapter heb ik laatst daarom ook bij de intertoys almere centrum erbij gekocht.
helaas deed de eerste adapter het niet en ben ik ermee terug gegaan.
ik kreeg onmiddelijk zonder moeite een nieuwe die het wel zou doen.
deze deed het ook niet en ben ik weer terug gegaan
toen hebben ze hem getest en hij deed het inderdaad niet.
daarna hebben ze 2 andere adapters (van hetzelfde merk) erbij gepakt en ook getest, deze deden het ook niet!
dus 4 adapaters van 1 merk deden het niet.
ze hebben daarop een andere adapter van een ander merk genomen en getest en die deed het wel
alleen deze kostte 5 euro meer.
toen zeiden ze tegen mij: nou jij bent vandaag een geluksvogel want je krijgt deze dan maar gewoon mee.
zodoende heb ik nu een nieuwe adapter die 5 euro duurder is goedkoper gehad!
Het is ook zo dat ik niet meer de doos en het bonnetje had!
dus ze hadden het geruild zonder bonnetje en zonder doos!!!

ik vind dat deze winkel een warme douche zou moeten krijgen!

ik vroeg me nu alleen af wat jullie reacties zouden zijn.

Met vriendelijke groet:
Ramon

(p.s. ik hoop dat dit in de goeie rubriek staat)

FlipKaneel
Berichten: 276
Lid geworden op: 24 sep 2005 23:47

Re: Nintendo ds + intertoys

Ongelezen bericht door FlipKaneel »

Waarom een warme douche? Het is toch niet meer dan normaal dat ze een deugdelijke voeding leveren.

@tje
Berichten: 82
Lid geworden op: 10 jun 2005 12:57

Re: Nintendo ds + intertoys

Ongelezen bericht door @tje »

Waarom een warme douche? Het is toch niet meer dan normaal dat ze een deugdelijke voeding leveren.
Als je nou wilt reageren hier, is het wel makkelijk dat je eerst even leest waarop je reageerd. Staat nu zo dom van je.

En zonder bon ruilen, en een duurdere voor minder geld meegeven..... lijkt me duidelijk redenen en het staat nu makkelijk geschreven voor je.

FlipKaneel
Berichten: 276
Lid geworden op: 24 sep 2005 23:47

Re: Nintendo ds + intertoys

Ongelezen bericht door FlipKaneel »

Ik kan prima lezen hoor. En dat heb ik hier ook gedaan.

Verandert verder niets aan mijn eerdere reactie.

@tje
Berichten: 82
Lid geworden op: 10 jun 2005 12:57

Re: Nintendo ds + intertoys

Ongelezen bericht door @tje »

Jaaa, je heb helemaal gelijk. Bijna alles winkels doen dan, ruilen zonder bon, een duurdere meegeven met korting omdat de vorige het niet deden. tsssssss

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Nintendo ds + intertoys

Ongelezen bericht door Martin1976 »

't is inderdaad wel coulant van Intertoys, aan de andere kant ook niet meer dan normaal. Ze horen een deugdelijk produkt te verkopen en het moet niet nodig zijn dat de koper 3 keer terugkomt voordat ie eindelijk wat goeds heeft. Slechte beurt voor de fabrikant overigens!

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Nintendo ds + intertoys

Ongelezen bericht door magel725 »

Inderdaad een warme douche voor Intertoys. Als ze een paar keer omruilen zonder bon en dan uiteindelijk voor hetzelfde geld de duurdere meegeven, dan zijn ze goed bezig. Al helemaal wanneer je kijkt dat je de DS tweedehands hebt gekocht en niet bij hun.

deeese
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mar 2007 10:23

Re: Nintendo ds + intertoys

Ongelezen bericht door deeese »

het is niet meer dan normaal toch? bewaar jij van alles wat je koopt een bonnetje? als je iets koopt ga je er van uit dat het product gewoon goed is

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Nintendo ds + intertoys

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

het is niet meer dan normaal toch? bewaar jij van alles wat je koopt een bonnetje? als je iets koopt ga je er van uit dat het product gewoon goed is
Ja en die arrogante houding moet er maar eens uitgeslagen worden bij consumenten. Op alle producten krijg je een jaar, en vaak twee jaar garantie, zodat je altijd terugkan als er iets mis mee is, en de winkelier levert je dan gratis een nieuwe of laat het product gratis repareren.

Het enige dat men van jou verwacht als tegenprestatie voor deze service is dat je een piepklein bonnetje van nog geen 2 gram bewaart als aankoopbewijs. Is dat dan teveel gevraagd? Als je dan het bonnetje wegpleurt kies je ervoor om geen garantie of wat voor rechten dan ook te hebben. Klaar. En als je dan toch zo eigenwijs bent geweest het bonnetje weg te gooien, wie krijgt er dan de schuld? Juist, de winkelier? Nou vraag ik je...

En inzake Intertoys: als jij al vier defecte voedingen hebt, ben je niet de enige klant er problemen mee heeft. Ik denk dat ze zelf al wel wisten dat het troep was en daarom nogal coulant waren... Of ze kenden je gezicht ondertussen (na 4 omruilingen) en hoefden de kassabon niet als bewijs.

Hoe het ook zij, als iedereen nou gewoon het bonnetje bewaart tot je ZEKER weet dat iets goed is, of op zijn minst tot de garantieperiode verstreken is, dan is er niets aan de hand.

Snowman
Berichten: 24
Lid geworden op: 13 dec 2006 23:26

Re: Nintendo ds + intertoys

Ongelezen bericht door Snowman »

Hoe het ook zij, als iedereen nou gewoon het bonnetje bewaart tot je ZEKER weet dat iets goed is, of op zijn minst tot de garantieperiode verstreken is, dan is er niets aan de hand.
Amen!! Niks aan toe te voegen!!

Overigens vind ik het inderdaad een goede service. Niks op aan te merken!!

Gesloten