LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Playstation 3 actie van Postbank

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
kefcalinda

Re: Playstation 3 actie van Postbank

Ongelezen bericht door kefcalinda »

Op woensdag om 7.30u. de bestelling afgerond, krijg ik om 17.00u. een mail;
Wij hebben onlangs uw bestelling voor een Sony PlayStation3 via het bestelformulier in de Postbank Voordeelwinkel ontvangen.
Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling direct te verwerken.

De reden hiervoor is dat de adresgegevens, die u heeft ingevoerd, niet overeenkomen met de gegevens zoals deze bij Postbank bekend zijn.
Hierdoor kunnen wij uw bestelling niet accepteren.
Wanneer u telefonisch contact opneemt helpen wij u graag verder.
Onze Klantenservice is bereikbaar op 0900 778 87 89 ( 10 cent per minuut) op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.

Na een half uur wachten aan de telefoon(wij helpen u graag verder!!! staat in de mail) kreeg ik contact. De dame aan de lijn kwam niet verder dan "ze zijn uitverkocht, ik doe alleen de bestellingen " Zij kon niet aangeven wat ik " fout"had ingevuld en gaf mij het adres om een klacht in te sturen. In de mail staat toch duidelijk dat het niet mogelijk is om de bestelling direct te verwerken..dus op een later tijdstip wel ?.toch maar een klacht indienen?

Cheiron

Ongelezen bericht door Cheiron »

Inderdaad weer heel knullig gedaan. Ik heb netjes gekeken naar de aftelling voor de start van de rentepuntenweek: 9 uur s' ochtends. Is het dan zo vreemd om te veronderstellen dat je op woensdag 9 mei vanaf 9 uur de nieuwe producten kan bestellen? Nee toch?

Maar nee, om 9 uur was de PS3 al mooi uitverkocht. Erg matig doordacht allemaal.

bosoele

Ongelezen bericht door bosoele »

Bedankt Scrat voor de tip, ik blijf toch ruim onder de 20.000

Maar Cheiron, 09.00 uur was de aankondiging ruim voor de start van de actie. De start van 09.00 uur is later aangepast en bij veelgestelde vragen heeft de Postbank keurig aangegeven dat zij geen starttijd konden aangeven. Waarschijnlijk om een piekbelasting te voorkomen

kefcalinda

Ongelezen bericht door kefcalinda »

het bestelsysteem van de postbank is automatisch, elke typefout levert een "weigering"op en daarom zullen een aantal mensen er dus naast grijpen en geen playstation 3 ontvangen. Ik had een verkeerd adres opgegeven (bij de postbank hebben ze het adres van een gemeenschappelijke rekening..wist ik niet)...Je wordt dus gestraft voor een verkeerde invoer. Mijn pasnummer hadden ze wel, blijkbaar niet voldoende!

Cheiron

Ongelezen bericht door Cheiron »

Bosoele, de afteltimer ging naar 09:00 uur toe. Lijkt mij dat als de afteltimer op 0 staat met de melding "De Razende Rentepunten week begint over XX>XX>XX", DAN de actie start, en dat dit elke dag dezelfde tijd is.

Oh, en Boesele, ik zit bij de Amsterdam Trade Bank (Russisch) en dat bevalt uitstekend. Geen fratsen, gewoon een goede rente

Meeren

Ongelezen bericht door Meeren »

Is er niet een manier om in "actie" 8) te komen tegen de postbank?

Iemand ideeen? Of heeft het geen enkele zin?

PiG

Ongelezen bericht door PiG »

Het enige wat je kunt doen is gelijk het beste. Net als sommigen hier al aankondig(d)en ; al je geld weg halen bij de postbank, en lekker naar de Rabo of SNS ofzo gaan, want van Fortis / ABN hoef je met al die integratieprojecten ook niet iets geweldigs te verwachten de komende tijd.

Shaam

Ongelezen bericht door Shaam »

Ik was ook geinteresseerd in de aanbieding na de vele spams. Voor Dinsdag stond als voorwaarde op de Postbank site dat alle dagaanbiedingen starten om 09:00 (zonder enig voorbehoud). Dinsdag lag de site eruit. Heb voor de zekerheid dinsdag avond gebeld en de dame vertelde me keurig dat de actie voor de PS3 om 09:00 zou aanvangen.

Omdat de site tot middernacht nog down lag was niet te zien dat de spelregeles aangepast waren en dat er nu dus een voorbehoud stond met betrekking tot de aanvangstijd. De vorige voorwaarde betreffende aanvangstijd was weggehaald. Toen ik dat aangaf werd verteld dat het nooit daar gestaan had. Heel slecht van de Postbank. Je gaat toch geen spelregels onaangekondigd tijdens het spel veranderen.

De rest van het verhaal is bekend...uitverkocht. Zo ga je toch niet met trouwe klanten om die toch al bestolen worden door de Postbank met de lagere rentes. Ik heb al actie ondernomen om mijn spaartegoeden ergens anders onder te brengen.

Kan het niet zeggen eigelijk maar vermoed dat intern is gelekt naar buiten gezien het feit dat velen (inclusief Postbank intern) toch veel eerder op de hoogte waren.

Maar als we slim zijn dan het geld op een andere spaarrekening. Van de meerrente kan je sowieso de PS3 kopen. Zonder al die heisa.

scrat

Ongelezen bericht door scrat »

@bosoele

De Amsterdam Trade Bank geeft inderdaad een hogere rente dan de PB, ik geloof nu zelfs 4.5%. Ik had daar in 2007 ruim 700 euro rente over minder dan 20k inleg. Daar kun je makkelijk een PS3 voor op de kop tikken en dan houdt je ook nog geld over voor betere spellen.

Trouwens, ik verwacht dat Sony binnenkort wel weer met een nieuw combipakket komt en nu via de PB z'n oude meuk probeert te slijten.
Het heeft mij altijd verbaasd dat de PS3 niet eerder via rentepunten te verkrijgen was, te meer daar er wel veel andere Sony producten worden aangeboden. Het zou voor Sony een goede mogelijkheid zijn om de PS3 meer marktaandeel te geven (reklamecampagnes zijn veel duurder). Het
feit dat PS3 nu wel ineens bij de PB te koop is (lees: was), is dus op z'n minst bedenkelijk.

Het nieuwe PS3 pakket zal hoogstwaarschijnlijk MGS4 + dual-shock krijgen. Ik vindt persoonlijk de huidige PS3 controller minder dan de oude die bij de PS2 zat. Six-axis werkt niet echt goed - te onnauwkeurig. Ik had dus waarschijnlijk zelf nog een losse dual-shock controller gekocht met MGS4. Het prijsverschil is dan niet meer zo gek groot. Ik denk dat dit voor een heleboel teleurgestelde PB klanten eigenlijk ook op gaat.

Chaoko

Ongelezen bericht door Chaoko »

Nou gelukkig heb ik de Playstation 3 weten te bemachtigen :D . Alleen is het 235 euro i.p.v. 234,50 euro, ligt het aan mij of heeft Postbank er 50 cent erbij gedaan. Want op de site stond de winkeladviesprijs op 469 euro en in mijn mail staat 470 euro, waardoor het 235 euro is i.p.v. 234,50 euro. Dus bij elkaar 245,95 i.p.v. 245,45. Vindt ik wel beetje raar dat ze ineens de prijs gaan veranderen. Niet dat ik het stom vindt, want ik heb het wel kunnen bestellen.

Is het bij iemand die deze Playstation 3 heb besteld ook zo?

bosoele

Ongelezen bericht door bosoele »

VANMIDDAG DE PS3 ONTVANGEN :D . Onverwachts snel van de Postbank

scrat

Bedankt voor je tip. Ik heb aanvraagformulier ingevuld en jawel, bij een Turkse bank.
Ps. Ik heb geen verstand van controllers, mijn kinderen hebben een Wii.
Ik verkoop de beide spelen en heb nu een Blue Ray speler voor 200 euro.

MRine

Ongelezen bericht door MRine »

Chaoko jij zeurt om 50 cent :lol: wees blij!!
En Bosoele wilde eigenlijk alleen maar een Blu ray speler??

waarom hebben jullie er wel 1 kunnen kopen :twisted:

Hopelijk komt Postbank met nog een actie...
Vind dat ze het wel verplicht zijn, aangezien ze deze hele week flink geklungelt hebben!!

Voor de mensen die hem wel hebben.....Have fun!

Gesloten