LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PSP pukkelziekte
PSP pukkelziekte
Mijn PSP heeft erg last van pukkelziekte. Met zwart zie je ze niet maar als het wat heldere kleuren zijn dan is het pas frustie.
Gisteren had ik er nog 12 nu zijn het er al 18 waarvan 8 bij elkaar in het midden nog wel pffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Maar om ruilen ho maar. Geen garantie op het tft.
Apparaat werkt zeggen ze, leer er maar mee leven
Daar zit je dan met 18 kapotte transitors en de Pukkelziekte blijft maar aanhouden.
Had het kunnen weten was al gewaarschuwd om het niet te kopen
maar ja ik ben hardcore gamer.
Voor mij is nu de maat vol ik negeer alles van sony moet het niet meer
hebben.
PSP = Persoonlijke Shitty Pukkelziekte
Gisteren had ik er nog 12 nu zijn het er al 18 waarvan 8 bij elkaar in het midden nog wel pffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Maar om ruilen ho maar. Geen garantie op het tft.
Apparaat werkt zeggen ze, leer er maar mee leven
Daar zit je dan met 18 kapotte transitors en de Pukkelziekte blijft maar aanhouden.
Had het kunnen weten was al gewaarschuwd om het niet te kopen
maar ja ik ben hardcore gamer.
Voor mij is nu de maat vol ik negeer alles van sony moet het niet meer
hebben.
PSP = Persoonlijke Shitty Pukkelziekte
-
Re: PSP pukkelziekte
Pukkelziekte?
Dode pixels bedoel je.
Is al veel over geschreven op dit forum, en het is momenteel wel algemeen bekend dat je niet met een PSP de winkel uit moet lopen voordat je het ding uitgebreid hebt gecheckt.
Maar goed, dat is nu te laat... Successssssssssss
Dode pixels bedoel je.
Is al veel over geschreven op dit forum, en het is momenteel wel algemeen bekend dat je niet met een PSP de winkel uit moet lopen voordat je het ding uitgebreid hebt gecheckt.
Maar goed, dat is nu te laat... Successssssssssss
Volgens mij had Sony Nederland na veel publiciteit bij Kassa (consumentenprogramma van de Vara) juist toegezegd dat ze de PSP's wel omwisselen, ook als ze maar één dode pixel hebben.
Lijkt me ook niet meer dan terecht overigens.
Beste advies op dit moment is om die rotzooi gewoon niet te kopen.
Nintendo heeft toch ook weer zo'n nieuw draagbaar systeem? Daar hoor je veel minder klachten over.
Lijkt me ook niet meer dan terecht overigens.
Beste advies op dit moment is om die rotzooi gewoon niet te kopen.
Nintendo heeft toch ook weer zo'n nieuw draagbaar systeem? Daar hoor je veel minder klachten over.
Ik noem dit al jaren sinds de TFT uit kwam
Pukkelziekte
Beter dan het gezegde een blik uitkeringtrekkers open maken zoals nog
niet kort geleden werdt gezegt in de 2e kamer want dat vond ik onbeschoft
En toen ik em kocht zat er 0 error in.
Gewoon slechte kwaliteit TFT wat erin zit maar ja wat wil je ook voor een
prijs van 250 piek.
Denk dat de ziekte gewoon verder toe neemt en dat ik em een gooi bij sony door de showroom geef. Mogen ze zelf de rotzooi opruimen en ik ben er vanaf en SONY komt erbij mij niet meer in.
Pukkelziekte
Beter dan het gezegde een blik uitkeringtrekkers open maken zoals nog
niet kort geleden werdt gezegt in de 2e kamer want dat vond ik onbeschoft
En toen ik em kocht zat er 0 error in.
prijs van 250 piek.
Denk dat de ziekte gewoon verder toe neemt en dat ik em een gooi bij sony door de showroom geef. Mogen ze zelf de rotzooi opruimen en ik ben er vanaf en SONY komt erbij mij niet meer in.
Beste Lee
Ik was altijd op nintendo heb alle consoles, maar ik had al wat tegen playstations, Maar dacht vooruit lekker film kijken in me lange trein uren
en wat betere kwaliteit games spelen dan op de nintendo.
Goed ik moet dan nu maar weer me PIZZADOOS meenemen.
Voor de captain een PIZZADOOS = Laptop
voordat ie dat weer niet begrijpt.
Ik was altijd op nintendo heb alle consoles, maar ik had al wat tegen playstations, Maar dacht vooruit lekker film kijken in me lange trein uren
en wat betere kwaliteit games spelen dan op de nintendo.
Goed ik moet dan nu maar weer me PIZZADOOS meenemen.
Voor de captain een PIZZADOOS = Laptop
voordat ie dat weer niet begrijpt.
-
prijs van 250 piek.
Zegt niks, het ding wordt op kostprijs of zelfs daar onder verkocht, om zo de instap zo laag mogelijk te maken en flink te cashen op verkoop van bijbehorende games
En sorry, pizzadoos en pukkelziekte zijn alleen in jouw eigen wereldje bekende slang voor laptop en dode pixels.
@Weedy: 250 piek? Of is dat ding al zo oud?Ja dan krijg je dat he een puistekop als je te veel Pizza eet.
Leg eens uit. Wat is het verband of overeenkomst tussen de 2 zinnen ??Weedy
Ik noem dit al jaren sinds de TFT uit kwam
Pukkelziekte
Beter dan het gezegde een blik uitkeringtrekkers open maken zoals nog niet kort geleden werdt gezegt in de 2e kamer want dat vond ik onbeschoft
De PSP heeft GEEN TFT scherm, maar een LCD scherm. Staat ook in de handleiding van de PSP.
Ik vind die dingen heel erg duur. En als je ook nog de ''pukkel ziekte'' ervan krijgt dan hoeft het van mij niet meer!
-
De PSP kost juist geen reet als je kijkt wat voor technisch geavanceerd apparaat je krijgt.
De spellen zijn alleen prijzig; maar daar wordt het geld dan ook op verdiend.
De spellen zijn alleen prijzig; maar daar wordt het geld dan ook op verdiend.