Mijn zoontje heeft de PSP (oude versie),gaat er voorzichtig mee om en is er erg zuinig op.
De spelletjes van de psp gaan op den duur allemaal kapot.
Ze zijn erg breekbaar en het omhulsel breekt snel en dan kan het spel niet meer worden geladen.
ben bij Media Makt,Gameplaza geweest en helaas kunnen zij mij niet verder helpen.
De hoesjes kunnen niet besteld worden.
Bedankt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PSP spelletjes
Re: PSP spelletjes
priscillia,
Ik denk dat het probleem aan de doosjes waarin de psp games bewaard worden als je ze niet gebruikt ligt. Als je namelijk een spelletje in het doosje terug doet haakt hij achter een klemmetje. Wil je de game uit het doosje halen omdat je hem wil spelen dan bijven die klemmetjes steken in de naad van het UMD'tje (spel) waardoor na verloop van tijd de bescherming breekt en je ineens 3 delen hebt... (onderkant, bovenkant en het UMD'tje (cd'tje) los.... Het klemmetje aan de bovenste zijde is de boosdoener.
Ik denk dat het probleem aan de doosjes waarin de psp games bewaard worden als je ze niet gebruikt ligt. Als je namelijk een spelletje in het doosje terug doet haakt hij achter een klemmetje. Wil je de game uit het doosje halen omdat je hem wil spelen dan bijven die klemmetjes steken in de naad van het UMD'tje (spel) waardoor na verloop van tijd de bescherming breekt en je ineens 3 delen hebt... (onderkant, bovenkant en het UMD'tje (cd'tje) los.... Het klemmetje aan de bovenste zijde is de boosdoener.
-
Bedankt voor je reactie.
Jammer da ze nuet meer gemaakt kunnen worden.
Groeten
Jammer da ze nuet meer gemaakt kunnen worden.
Groeten
ik zou proberen contact op te nemen met sony.
ik weet dat nintendo wel dit soort dingen repareerd (ze hebben laatst een backup batterij vervangen bij een spel)
ik weet dat nintendo wel dit soort dingen repareerd (ze hebben laatst een backup batterij vervangen bij een spel)
Het valt op te lossen met een klein beetje secondelijm, echter zou ik zeker gaan voor e.o.a. opbergsysteem en vooral niet terug in de doosjes doen.