LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PSXshop een hoop gezeur

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
Bas en Remco

PSXshop een hoop gezeur

Ongelezen bericht door Bas en Remco »

Hierbij willen we jullie adviseren om geen diensten of producten door de www."PSXSHOP".nl aan te schaffen of te laten verrichten. Zoals beloftes die worden gemaakt, en vervolgens niet na worden gekomen (en uit eindelijk een ontevreden product leveren). Hopelijk lijdt dit berichtje tot overhaling... Bedankt voor het lezen van dit bericht!

Ps. voor consumenten die het niet geloven probeer het maar uit. Zeg dan niet dat we(namens de ontevreden klanten) je niet had gewaarschuwd!

lupo1999

Re: PSXshop een hoop gezeur

Ongelezen bericht door lupo1999 »

Ik heb 2x iets besteld bij www.psxshop.nl en alles was perfect in orde.
Per PC het geld overgeboekt en 1 dag later al had ik de bestelling in huis.
Kan alleen maar goeds vertellen :?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Elders op deze site treft u een klachtenbrief aan die ik naar Spaarbeleg heb gestuurd inzake het product Sprintplan. Ik, en duizenden andere Sprintplan houders zijn van mening dat wij misleid zijn bij het afsluiten van het product. Bijvoorbeeld, er zijn geen beleggingsprofielen gemaakt van klanten, die veelal onervaren beleggers zijn en niet volledig op de hoogte waren van de risicos. Gisteren heb ik een tweede brief met antwoord van Spaarbeleg beschikbaar gesteld aan de Consumentenbond en tevens een derde brief van mij (gisteren verstuurd omdat ik nog steeds geen bevredigend antwoord heb ontvangen)waarin ik Spaarbeleg nogmaals in de gelegenheid stel om duidelijke en eerlijke antwoorden op mijn vragen te geven.
Mochten mensen interesse hebben in de correspondentie of tips / andere informatie hebben, mail mij (niet de Consumentenbond

Arie

Ongelezen bericht door Arie »

Ik heb ook een keer een 'ontevreden product' geleverd gekregen...Zat de hele tijd in de hoek van de kamer van 'dit is niet goed..., dat is niet goed...., dit wil ik niet, dat wil ik niet'...Bah ! Echt, de ontevredenheid straalde er werkelijk van af. En dan zat ie me ook nog de hele dag een beetje ontevreden aan te staren ! Nou, toen heb ik het maar aan de weg gezet.

Mvg.
Arie

Thoos

Ongelezen bericht door Thoos »

Heb vaak online bij psxshop besteld, maar nog nooit problemen ondervonden. In mijn ogen een topshop!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

tja.. het bekende verhaaltje en ik word er onderhand spuugzat van op dit forum.... 1 iemand heeft even een mindere ervaring met iets en het is meteen vervelend.... :? :? Zoals je zelf ervaart geef je aan hoe je het vind, als het op rolletjes was gegaan had je niets te zeuren.....

jammer

Ongelezen bericht door jammer »

Ik heb het ook eens geprobeerd om iets te bestellen!
dat was 3 maanden geleden
heb helaas nog steeds nix ontvangen! wat nu?

Gesloten