Maar dat zou allemaal mooi zijn, nu is het echter nog steeds zo dat Bart Smit die service levert. Dus er kunnen dingen fout gaan.
Omdat de consument dit eist!
Daarnaast vinden steeds meer consumenten dat zij het recht hebben om de producten binnen 7 dagen terug horen te brengen.
Maar dat terzijde.
het is dan niet zo dat de verantwoordelijkheid komt te liggen bij een nietsvermoedende klant die dat product koopt en het blijkt thuis niet te werken.
De verantwoordelijkheid ligt ook niet bij de nietvermoedende klant, ook niet bij de winkelier, maar bij de consument die de producten terugbrengt.
Zij maken er misbruik van, zij frauderen ermee!
Je ziet het steeds vaker gebeuren bij de winkels waar je de producten terug kunt brengen.
Als mensen nu zuinig en voorzichtig met de producten zou omgaan, maar helaas is het tegenovergestelde de realiteit.
de Bart Smit moet dat voorkomen of oplossen, niemand anders.
Voorkomen kun je het nooit, want je kunt niet ieder spel controleren of de codes nog werken.
Praktisch is dat onmogelijk om dat te doen.
Ik ben zelf winkelier en bij mij kun je nooit de producten terugbrengen.
Een uitzondering is wel als er problemen zijn met de producten.
Maar als service biedt ik die terugbrengservice dus niet.
Bij mij is:
koop=koop.
Het blijkt gewoon dat er dan massaal misbruik van gemaakt wordt.
De enige goede oplossing omtrent dit probleem is dat Bart Smit stopt met het terugnemen van de goede producten.