LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte garantie webshop Lidl
Slechte garantie webshop Lidl
Deze opa bestelde een kinderfiets voor zijn kleindochter. Bestelling niet geleverd op beloofde tijdstip. Bij uitpakken bleek de fietsbel afgebroken. Contact met klanten"service" van Lidll was enkele weken geleden (nog géén corona toen) bijna onmogelijk. Na verschillende mailtjes was het antwoord wij kunnen niks voor u doen. Bel is niet op voorraad!!!!???? Hoe maken ze dan nieuwe kinderfietsen met bel??? Domme smoes dus. Na opnieuw enig mail verkeer bericht doorgezonden naar weer een "service" afdeling. Deze zou binnen 2 (!!!) weken reageren. Na 2 weken geen reactie wéér gerappelleerd. Nu weer bericht terug dat ze de bel niet hebben en niks voor ons kunnen doen. Wel hopen ze dat wij als tevreden klant de winkel blijven bezoeken. WEES DUS GEWAARSCHUWD!!!!!! Bij garantie aanspraken bij de webshop van Lidll wordt je na weken aan het lijntje te worden gehouden toch NIET geholpen. Garanties van Lidll zijn dus niets waard!!!!
Re: Slechte garantie webshop Lidl
Er zijn leuke bellen te koop bij Action, rekening naar Lidl sturen.?
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 15 jan 2014 13:49
Re: Slechte garantie webshop Lidl
Garanties van Lidll zijn dus niets waard!!!!
INDERDAAD - dat is ook mijn ervaring
Ik kocht 'n staafmixer met toebehoren. Toen ik de mixbeker wilde gebruiken bleek dat na 1 x gebruik 'n koppelstuk was gaan vast zitten aan 'n ander koppelstuk. Ik kreeg het niet meer los. Erger was dat ik de mixbeker nu niet meer kon gebruiken ... het koppelstuk schuurde tegen het deksel en al het afgesleten, en deels gesmolten plastic, belandde zo in het eten ....
Aan de balie van LIDL, winkel, werd mij toegestaan 'n paar zinnen zeggen omtrent het euvel. 1 van de 2 bealiemedewerk(st)ers onderbrak het verhaal toen de baliemedewerkster die mij te woord stond plots naar achter werd geroepen. Haar laaste woorden: Het komt goed. Hier heb je het kaarte van de service afdeling. Het komt goed !
Niet dus. Nooit dus.
Nooit meer van ze gehoord !
Hoe is het mogelijk dat zo'n bedrijf zo'n gigantische hoeveelheid rommel verkoopt, steeds weer garantie belooft, en dat niet nakomt ?
INDERDAAD - dat is ook mijn ervaring
Ik kocht 'n staafmixer met toebehoren. Toen ik de mixbeker wilde gebruiken bleek dat na 1 x gebruik 'n koppelstuk was gaan vast zitten aan 'n ander koppelstuk. Ik kreeg het niet meer los. Erger was dat ik de mixbeker nu niet meer kon gebruiken ... het koppelstuk schuurde tegen het deksel en al het afgesleten, en deels gesmolten plastic, belandde zo in het eten ....
Aan de balie van LIDL, winkel, werd mij toegestaan 'n paar zinnen zeggen omtrent het euvel. 1 van de 2 bealiemedewerk(st)ers onderbrak het verhaal toen de baliemedewerkster die mij te woord stond plots naar achter werd geroepen. Haar laaste woorden: Het komt goed. Hier heb je het kaarte van de service afdeling. Het komt goed !
Niet dus. Nooit dus.
Nooit meer van ze gehoord !
Hoe is het mogelijk dat zo'n bedrijf zo'n gigantische hoeveelheid rommel verkoopt, steeds weer garantie belooft, en dat niet nakomt ?
-
- Berichten: 12822
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Slechte garantie webshop Lidl
Bij mijn weten is Lidl een supermarkt en geen fietsenfabriek. En dat ze in een supermarkt geen fietsbellen op voorraad hebben vind ik geen gekke gedachte.
Dus bent u terug gegaan met de vraag hoe het er voor staat? En wat was het antwoord?Peter Kerssebank schreef: ↑05 jul 2020 13:27Niet dus. Nooit dus.
Nooit meer van ze gehoord !
Hoe is het mogelijk dat zo'n bedrijf zo'n gigantische hoeveelheid rommel verkoopt, steeds weer garantie belooft, en dat niet nakomt ?
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Slechte garantie webshop Lidl
Is het kinderfietsje verder leuk, goed en in orde?