LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sudoku

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
isichia

Sudoku

Ongelezen bericht door isichia »

Wie weet of er een electronische versie van SUDOKU bestaat, waarbij je zelf het diagram kunt invullen. Ik wil hem n.l. "overnemen" vanuit de krant. De mversies die ik gezien heb genereren automatisch de cijfers en dat wil ik nu juist niet

JaFO

Re: Sudoku

Ongelezen bericht door JaFO »

Welke versies heb je dan gezien ?

En wat zoek je precies ?
Bedoel je een sudoku-puzzel die je compleet met de hand invult en die alleen maar controleert of er fouten in zitten ?

isichia

Ongelezen bericht door isichia »

Ik heb van die dingen gezien bij Bart Smit en Intertoys van pakweg rond de 10 euro, maar met die apparaten kun je alleen de door het apparaat gegenereerde sudoku's oplossen. Ik wil de getallen overnemen uit een krant b.v. en dan de sudoku oplossen. Tot op heden heb ik geen apparaatjes gezien die de door mij gewenste mogelijkheid hebben

JaFO

Ongelezen bericht door JaFO »

Bij Intertoys (en de betere spellenspeciaalzaken) hebben ze een bordspel-versie van Sudoku.
Het is dan wel geen apparaat, maar je kunt er hetzelfde mee : je puzzel mee oefenen.

Let dan wel even op, want er zijn meerdere fabrikanten die op de Sudoku-rage meeliften. De versie die ik bedoel is van '999 Games'.

Link :
http://www.999games.nl/layout/assortime ... php?id=188

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik heb zelf een versie gemaakt van een stuk spaanplaat en cijfer-schijfjes die ik van een kapotte kunststof lamel heb gemaakt. Dat heeft op 8 november in de Wegwijs-rubriek van de twee Limburgse kranten gestaan.

Werkt uitstekend.

Overigens heb ik van iemand die elektronische versie van de Bart Smit-uitvoering gekregen, maar die kan ik je niet aanraden. Ten eerste omdat je daarmee niet kunt wat jij wil, en ten tweede: je tuurt je scheel op de vakjes.

Dutchie

Ongelezen bericht door Dutchie »

BartSmit apparaat is inderdaad waardeloos. Je moet het scherm onder een bepaalde hoek houden en dan is het nog lastig te lezen.

Sudoku puzzels uit de krant kan je ook overnemen in Excel! Je kunt eenvoudig wissen als je de mist in gaat, opslaan en over een tijd opnieuw uitvoeren, doorsturen via mail etc.
Laatst gewijzigd door Dutchie op 20 jan 2006 09:25, 1 keer totaal gewijzigd.

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

http://main.zylom.com/partner/msn/nl/?c=1

isichia, probeer dit eens. Volgens mij is dit wat jij bedoelt.

Je moet het spel downloaden, en dan kun jij je krantendiagram erop overnemen.

pietergoo

Ongelezen bericht door pietergoo »

probeer eens magneet sudoku.
Gezien op www.speelgoedwinkelonline.nl

Nada

Ongelezen bericht door Nada »

Kijk eens op http://www.computeridee.nl/downloads.js ... _Downloads , in nummer 23 (ergens in het midden) staat een down te loaden excel progje waarmee je ook zelf sudoku's kunt maken!

Gesloten