LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 20 jan 2005 21:24
WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
VOOR SINTERKLAAS HEBBEN WIJ EEN BOKSBAL OP EEN PAAL GEKOCT BIJ BART SMIT.ONDERAANSIE PAAL ZIT EEN VEER DIE GEPUNTLAST IS MET 3 LASSEN IK DENK DAT DAT NIET GOED GELAST IS. TERUG NAAR DE WINKEL MAAR NA 2 WEKEN GEEN GARANTIE MEER. IK ZEI DAT KAN TOCH NIET WAAR ZIJN JAMMER MAAR HELAAS NEEM MAAR CONTACT OP MET DE LEVERANCIER IK V ERTELDE DAT HUN HET OP MOETEN LOSSEN. IK KON ANDERS OOK WEL MET KLANTENCERVICE KONTACT OP NEMEN. IK HEB 3 EMAILS VERSTUURD DIE BINNEN 24 UUR BEANTWOORD ZOUDEN WORDN. ER WORD DUS HELEMAAL NIET OP GEREAGEERD VOGENS HUN WEBSIDE IS DAT WEL HET GEVAL. IK HEB GEWEZEN OP MIJN CONSUMENTENRECHT JAMMER MAAR HELAAS PECH GEHAD.
MAAR WAT NU WIE HELP MIJ?[/b]
MAAR WAT NU WIE HELP MIJ?[/b]
Re: WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
hallo henkhier,
Neems eens contact op met de koninklijke boksbond in Putten. Die helpen je wel verder.
Neems eens contact op met de koninklijke boksbond in Putten. Die helpen je wel verder.
Re: WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
Nou nog erger : bij de Bart Smit werd een peuter puzzel gekocht voor Sinterklaas... Bij de Bart Smit ingepakt en klaar; in de zak! Bij het uitpakken bleek dat de puzzel er niet in zat! Alleen het "frame" waar het in moet... Met de puzzel dus terug ( de bon was ondertussen verlopen..) Nou zeiden ze : u krijgt geen nieuwe puzzel of uw geld terug, want dat kan u ook zelf gedaan hebben!
Uiteindelijk is er een brief naar de Jumbo gegaan en daar werd gewoon de puzzel vergoed!
Uiteindelijk is er een brief naar de Jumbo gegaan en daar werd gewoon de puzzel vergoed!
Re: WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
ik heb zelf kort geleden een dvd gekocht bij bart smit
en toen ik m 3 dagen later keek en niet goed was en haperde ging ik "natuurlijk terug om m te ruilen" ik had de bon immers nog
staat op de bon "ruilen binnen 8 werkdagen"
nou dus mooi niet !!!!!!!!!!
ik had m moeten ruilen binnen 24 uur zeiden ze want een dvd viel onder de game's en die mogen alleen geruild worden binnen 24 uur.
zins ik dat geintje heb gehad bij bart smit zal ik er zelf persoonlijk ook geen dvd meer kopen want ik reis nu wel even verder door naar de free record shop natuurlijk of een andere dvd zaak
daar word je tenminste niet zo achterlijk geholpen als er iets mis is met de dvd en kan je m gewoon omruilen binnen 8 werkdagen.
groetjes missy
en toen ik m 3 dagen later keek en niet goed was en haperde ging ik "natuurlijk terug om m te ruilen" ik had de bon immers nog
staat op de bon "ruilen binnen 8 werkdagen"
nou dus mooi niet !!!!!!!!!!
ik had m moeten ruilen binnen 24 uur zeiden ze want een dvd viel onder de game's en die mogen alleen geruild worden binnen 24 uur.
zins ik dat geintje heb gehad bij bart smit zal ik er zelf persoonlijk ook geen dvd meer kopen want ik reis nu wel even verder door naar de free record shop natuurlijk of een andere dvd zaak
daar word je tenminste niet zo achterlijk geholpen als er iets mis is met de dvd en kan je m gewoon omruilen binnen 8 werkdagen.
groetjes missy
Re: WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
Sorryhoor,normaal reageer ik nooit op dergelijke maar nu wil ik graag mij ervaring en mening kwijt.
Bart Smit is juist heel duidelijk, want mij zoon laat niks heel, na een week krijgt ie alles kapot -) tja voor mij wat minder maar dan vindt ik wat Bart Smit aanbied op zijn producten goed
ps mijn software koop ik altijd bij Bart Smit in Amstelveen. Nooit geen problemen kan het zelfs ruilen als ik het niet aan mijn verwachting voldoet. ps op de bon die ik van hun hier in huis heb staat niets van 8 dagen ??
Bart Smit is juist heel duidelijk, want mij zoon laat niks heel, na een week krijgt ie alles kapot -) tja voor mij wat minder maar dan vindt ik wat Bart Smit aanbied op zijn producten goed
ps mijn software koop ik altijd bij Bart Smit in Amstelveen. Nooit geen problemen kan het zelfs ruilen als ik het niet aan mijn verwachting voldoet. ps op de bon die ik van hun hier in huis heb staat niets van 8 dagen ??
Re: WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
???? (Boek 7, Artikel 6a Burgerlijk Wetboek) (nieuw per 01-05-2003)
1. Indien in geval van een consumentenkoop in een garantie door de verkoper of de producent bepaalde eigenschappen zijn toegezegd, bij het ontbreken waarvan de koper bepaalde rechten of vorderingen worden toegekend, dan kan de koper deze uitoefenen onverminderd alle andere rechten of vorderingen die de wet de koper toekent.
==================================================
DIT BETEKEND:
De rechten die de koper krijgt door de garantievoorwaarden komen bovenop de rechten die de koper krijgt door de wet. (De een kan geen rechten van de ander afpakken.)
Bij een zakelijke klant is dat het afpakken van die rechten dus wel mogelijk.
EN:
Je hebt altijd het recht om een gekocht product zonder opgave van reden BINNEN 7 DAGEN te retourneren en de aanschafprijs terug te vorderen
1. Indien in geval van een consumentenkoop in een garantie door de verkoper of de producent bepaalde eigenschappen zijn toegezegd, bij het ontbreken waarvan de koper bepaalde rechten of vorderingen worden toegekend, dan kan de koper deze uitoefenen onverminderd alle andere rechten of vorderingen die de wet de koper toekent.
==================================================
DIT BETEKEND:
De rechten die de koper krijgt door de garantievoorwaarden komen bovenop de rechten die de koper krijgt door de wet. (De een kan geen rechten van de ander afpakken.)
Bij een zakelijke klant is dat het afpakken van die rechten dus wel mogelijk.
EN:
Je hebt altijd het recht om een gekocht product zonder opgave van reden BINNEN 7 DAGEN te retourneren en de aanschafprijs terug te vorderen
Re: WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
Beetje jammer dat bovestaande niet klopt.
Je hebt helemaal geen recht op geld terug zonder reden. Dat kan men wel als service bieden maar het is zeker geen recht!!
Je hebt helemaal geen recht op geld terug zonder reden. Dat kan men wel als service bieden maar het is zeker geen recht!!
Re: WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
daar moet je bij de Bart Smit niet mee aankomen, die geven NOOIT geld terug, terwijl dat wel zou moeten, staat in de wet
Re: WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
je hebt WEL recht op je geld terug binnen 7 (werk?)dagen, als een winkel (bijv Bart Smit) dit niet moet doen, kan je de politie erbij halen, ik weet zeker dat de Bart Smit geen poot heeft om op te staan dan.
Re: WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
bij koop aan de deur of via internet heb je een afkoelperiode, in de winkel niet
een ondeugdelijk product moeten ze natuurlijk gewoon terugnemen of er je geld voor teruggeven als het niet mogelijk is het voor een deugdelijk product te vervangen
ruilen en geld terug zonder reden valt onder service en dat is bij wet niet verplicht, als er in de winkel of op de bon staat dat je mag ruilen of geld terug moeten ze zich daar natuurlijk wel weer aan houden
in geval de koper minderjarig is bestaat ook de kans je geld terug te krijgen
het is namelijk zo dat de leeftijd van het kind in combinatie met het gekochte wel in verhouding moet zijn. Bijvoorbeeld een 12 jarige die een muziekcd koopt dat is een normal aankoop van bijvoorbeeld verjaardagsgeld, maar als diezelfde 12jarige peperdure apparatuur koopt had de verkoper moeten nagaan of daar wel toestemming van de ouders voor bestaat.
een ondeugdelijk product moeten ze natuurlijk gewoon terugnemen of er je geld voor teruggeven als het niet mogelijk is het voor een deugdelijk product te vervangen
ruilen en geld terug zonder reden valt onder service en dat is bij wet niet verplicht, als er in de winkel of op de bon staat dat je mag ruilen of geld terug moeten ze zich daar natuurlijk wel weer aan houden
in geval de koper minderjarig is bestaat ook de kans je geld terug te krijgen
het is namelijk zo dat de leeftijd van het kind in combinatie met het gekochte wel in verhouding moet zijn. Bijvoorbeeld een 12 jarige die een muziekcd koopt dat is een normal aankoop van bijvoorbeeld verjaardagsgeld, maar als diezelfde 12jarige peperdure apparatuur koopt had de verkoper moeten nagaan of daar wel toestemming van de ouders voor bestaat.
Re: WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
afkoelperiode ja. ,maar als je na 4 dagen teruggaat met het verhaal de doos is leeg ,. tja sorry hoor maar je moet wel heel naief zijn als verkoper als je denkt dat er nog eerlijke mensen rondllopen,die dat proberen.bart smit is een gerespecteerde keten,die door schade en schande van andere mensen deze regels hanteerd.
Re: WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
Hmmm, ik had laatst voor mijn dochtertje een leuke kinder telefoonset gekocht, u weet wel 2 telefoons met een kabeltje aan elkaar vast.
We hebben dat kado 2 weken later aan ons dochtertje gegeven, maar na 5 minuten, waren de knopjes al stuk, dus onbruikbaar.
Met bon naar de Bart Smit, verhaal uitgelegd, gewoon geld terug gekregen, no problemo.
We hebben dat kado 2 weken later aan ons dochtertje gegeven, maar na 5 minuten, waren de knopjes al stuk, dus onbruikbaar.
Met bon naar de Bart Smit, verhaal uitgelegd, gewoon geld terug gekregen, no problemo.
Re: WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
Het hangt meestal van de bedrijfsleider van het betreffende filiaal af of het goed of minder goed eindigt. Een aantal jaren geleden had mijn vader een elektronisch schaakbord voor me gekocht voor mijn verjaardag, maar het apparaat deed het van geen meter. Het was gekocht bij de Intertoys in Rotterdam. We wonen in Gouda, dus gingen we naar het filiaal in Gouda. 'Nee, nemen we niet terug, je moet naar het filiaal van aankoop gaan', zei die flippo. Er was geen speld tussen te krijgen.
Mijn vader was witheet en ging diezelfde dag nog naar het hoofdkantoor, dat toen nog in Gouda zat. Mijn vader kon meteen iemand te spreken krijgen, een redelijk hoge pief daar. Hij liet de naam vallen en meteen wist de man waar we het over hadden. Hij zei: die man moet nou toch eens ophouden!' We konden zonder problemen ons geld terugkrijgen, zei de man van het hoofdkantoor.
Eenmaal terug in de winkel weigerde de bedrijfsleider opnieuw. We hebben hem gedwongen naar het hoofdkantoor te bellen. Na het telefoontje wilde hij een tegoedbon geven, wat we vanzelfsprekend niet accepteerde. Door te dreigen weer met het hoofdkantoor te bellen (wat er voor zou zorgen dat hij op straat zou komen te staan) gaf hij uiteindelijk het geld terug.
Wat ik hiermee bedoel te zeggen is, dat het van de bedrijfsleider afhangt hoe klantvriendelijk je behandelt wordt. Mocht het bij het ene filiaal niet lukken, kan je het altijd bij een ander filiaal proberen, de kans is dan groot dat je alsnog tevreden naar huis kunt.
Mijn vader was witheet en ging diezelfde dag nog naar het hoofdkantoor, dat toen nog in Gouda zat. Mijn vader kon meteen iemand te spreken krijgen, een redelijk hoge pief daar. Hij liet de naam vallen en meteen wist de man waar we het over hadden. Hij zei: die man moet nou toch eens ophouden!' We konden zonder problemen ons geld terugkrijgen, zei de man van het hoofdkantoor.
Eenmaal terug in de winkel weigerde de bedrijfsleider opnieuw. We hebben hem gedwongen naar het hoofdkantoor te bellen. Na het telefoontje wilde hij een tegoedbon geven, wat we vanzelfsprekend niet accepteerde. Door te dreigen weer met het hoofdkantoor te bellen (wat er voor zou zorgen dat hij op straat zou komen te staan) gaf hij uiteindelijk het geld terug.
Wat ik hiermee bedoel te zeggen is, dat het van de bedrijfsleider afhangt hoe klantvriendelijk je behandelt wordt. Mocht het bij het ene filiaal niet lukken, kan je het altijd bij een ander filiaal proberen, de kans is dan groot dat je alsnog tevreden naar huis kunt.
Re: WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
Hallo het gaat hier over bart smit, niet over intertoys.
Re: WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
Het gaat hier om een vergelijking. Ik heb een en ander duidelijk proberen te maken. En ten tweede: Intertoys en Bart Smit behoren tot hetzelfde bedrijf...
Re: WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
Ik reageer hiermee op de uitzending van afgelopen dinsdag en na het lezen van al deze 'intressante' reacties. Ik persoonlijk werk nu reeds 4 maanden bij E-plaza (het multimedia onderdeel van Bart Smit). Hiervoor heb ik zo'n 3 jaar bij Bart Smit gewerkt. Allereerst. Multimedia (dvd's,cd-rom, playstation 1&2, Xbox, Gamecube en Gameboy) vallen onder de ruilgarantie van 24 uur. Dus de klant heeft 1 dag tijd om het spel te testen en eventueel terug te brengen om een ander spel te kiezen. Geld terug of een tegoedbon is niet mogelijk. Hardware (consoles, boxen, controllers en andere asscoires) vallen onder de 2 weken garantie. De klant kan daar wel een tegoedbon of eventueel geld terug krijgen op kiezen.
Waarom zijn deze regels zo streng? Omdat meer dan de helft van de klanten het vertrouwen misbruikt. Dus heeft Bart Smit half jaren 90 beslist om de garanties te veranderen. Hoe ik dit weet? Ik kocht mijn Nintendo 64 met spel voor zo'n 6000 frank in Kapellen. Het tiketje was nog blanco achteraan. Daarna kocht ik nog enkele controllers voor matchen met mijn vrienden. Deze waren meerdere keren kapot in een periode van 1 tot 3 dagen. Elke keer mocht ik ruilen. Tot 5 maal toe !!! Als dat geen service is? Nu zijn alle voorwaarden op de achterkant gezet met zelfs nog een special UV-licht logo van Bart Smit.
Ik had toevallig de uitzending gezien van de mevrouw die Bart Smit een 'koude douche' of zoiets gaf voor haar probleem. Watever. Ze heeft in ieder geval een punt. De winkeliers in Den Haag (als ik me niet vergis) hadden moeten nakijken of het spel in het nederlands was. En niet afgaan op de uitleg achteraan. Volgens de wet ( de belgische in elk geval) moet een product een duidelijke handleiding of omschrijving bevatten in de taal waar het verkocht word. Het spel hoefde dus perse niet in het nederlands te zijn. Punt voor de winkeliers: Wij kunnen niet elk spel nazien op de taal. Elke week komen er tientallen spellen binnen, moeten we die allemaal nakijken? Dan komt er van verkopen niet veel in huis.
Op missy 16, die zei dat ze dan maar naar free record shop moesten gaan. Be my guest. Bij FRS kun je een dvd kopen en terug brengen mits hij nog in een verzegelde verpakking zit. Dus hoe wou u een defecte dvd dan terugbrengen naar FRS? Mij is het 1 keer gelukt, omdat ik de verkoopster kende. Bij ons kreeg u vroeger een week voor software en dvd's. Na het veelvoudig misbruik door verscheidene mensen is dit teruggebracht tot 1 dag.
Trouwens, op het ticketje staat duidelijk vermeld: met geldige kassabon kunt u software, video's of dvd's binnen 24 uur ruilen. (geld terug of tegoed bon is helaas niet mogelijk).
Om dat veel mensen selectief lezen is dit zelfs in het frans eronder gezet. Helemaal onderaan staat zelfs dat er geen tegoedbonnen worden gegeven. Dat is 1 van de weinige punten die we niet volgen. Als tegemoetkoming naar de klant toe.
Mensen kunnen inderdaad een klacht neerleggen bij de politie. Maar de politie heeft evenveel te zeggen over de winkelregels bij Bart Smit of Free Record Shop als ik over over het opkomen en ondergaan van de zon. Niets dus.
Klanten hebben inderdaad een garantie. Normaal gezien hebben zij een periode van 4 weken om defecte goederen terug te brengen naar de verkoper. Tenzij dit anders vermeld word. Dus als Bart Smit 2 weken garantie geeft wilt dit zeggen dat ze eigenlijk ook nog daarna 2 weken garantie hebben bij de fabrikant van het product.
Persoonlijk vind ik het zwak van RADAR om zo maar even iemand zijn gal te laten spuwen op Bart Smit zonder alle omstandigheden of voorwaarden te presenteren. Kan ik dit ook even doen omdat Nederland2 'First Wave' nooit helemaal heeft uitgezonden? Hoewel ik daarvoor betaald heb met mijn kijk & luistergeld...
Waarom zijn deze regels zo streng? Omdat meer dan de helft van de klanten het vertrouwen misbruikt. Dus heeft Bart Smit half jaren 90 beslist om de garanties te veranderen. Hoe ik dit weet? Ik kocht mijn Nintendo 64 met spel voor zo'n 6000 frank in Kapellen. Het tiketje was nog blanco achteraan. Daarna kocht ik nog enkele controllers voor matchen met mijn vrienden. Deze waren meerdere keren kapot in een periode van 1 tot 3 dagen. Elke keer mocht ik ruilen. Tot 5 maal toe !!! Als dat geen service is? Nu zijn alle voorwaarden op de achterkant gezet met zelfs nog een special UV-licht logo van Bart Smit.
Ik had toevallig de uitzending gezien van de mevrouw die Bart Smit een 'koude douche' of zoiets gaf voor haar probleem. Watever. Ze heeft in ieder geval een punt. De winkeliers in Den Haag (als ik me niet vergis) hadden moeten nakijken of het spel in het nederlands was. En niet afgaan op de uitleg achteraan. Volgens de wet ( de belgische in elk geval) moet een product een duidelijke handleiding of omschrijving bevatten in de taal waar het verkocht word. Het spel hoefde dus perse niet in het nederlands te zijn. Punt voor de winkeliers: Wij kunnen niet elk spel nazien op de taal. Elke week komen er tientallen spellen binnen, moeten we die allemaal nakijken? Dan komt er van verkopen niet veel in huis.
Op missy 16, die zei dat ze dan maar naar free record shop moesten gaan. Be my guest. Bij FRS kun je een dvd kopen en terug brengen mits hij nog in een verzegelde verpakking zit. Dus hoe wou u een defecte dvd dan terugbrengen naar FRS? Mij is het 1 keer gelukt, omdat ik de verkoopster kende. Bij ons kreeg u vroeger een week voor software en dvd's. Na het veelvoudig misbruik door verscheidene mensen is dit teruggebracht tot 1 dag.
Trouwens, op het ticketje staat duidelijk vermeld: met geldige kassabon kunt u software, video's of dvd's binnen 24 uur ruilen. (geld terug of tegoed bon is helaas niet mogelijk).
Om dat veel mensen selectief lezen is dit zelfs in het frans eronder gezet. Helemaal onderaan staat zelfs dat er geen tegoedbonnen worden gegeven. Dat is 1 van de weinige punten die we niet volgen. Als tegemoetkoming naar de klant toe.
Mensen kunnen inderdaad een klacht neerleggen bij de politie. Maar de politie heeft evenveel te zeggen over de winkelregels bij Bart Smit of Free Record Shop als ik over over het opkomen en ondergaan van de zon. Niets dus.
Klanten hebben inderdaad een garantie. Normaal gezien hebben zij een periode van 4 weken om defecte goederen terug te brengen naar de verkoper. Tenzij dit anders vermeld word. Dus als Bart Smit 2 weken garantie geeft wilt dit zeggen dat ze eigenlijk ook nog daarna 2 weken garantie hebben bij de fabrikant van het product.
Persoonlijk vind ik het zwak van RADAR om zo maar even iemand zijn gal te laten spuwen op Bart Smit zonder alle omstandigheden of voorwaarden te presenteren. Kan ik dit ook even doen omdat Nederland2 'First Wave' nooit helemaal heeft uitgezonden? Hoewel ik daarvoor betaald heb met mijn kijk & luistergeld...
-
- Berichten: 563
- Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30
Re: WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
Het is natuurlijk belachelijk dat een bedrijf weigert een defect gekochte DVD te vergoeden, ik zou de gezichten van deze waardeloze managers van zaken wel eens willen zien wanneer ze een auto kopen en men kan niet wegrijden. "Tja... u heeft de auto al gestart, dus u kan hem niet meer ruilen..."
DVD kost tussen de 10 en 25 euro. (soms meer zelfs)
Of men er nu 24 uur van wil maken of niet, verzegeling of niet, als deze defect is gekocht en dus niet afspeelbaar behoort men dit te compenseren. De stoere filiaalmanager cq verkoper zal toch echt een serieus probleem hebben wanneer ze dat niet zouden doen....
DVD kost tussen de 10 en 25 euro. (soms meer zelfs)
Of men er nu 24 uur van wil maken of niet, verzegeling of niet, als deze defect is gekocht en dus niet afspeelbaar behoort men dit te compenseren. De stoere filiaalmanager cq verkoper zal toch echt een serieus probleem hebben wanneer ze dat niet zouden doen....
Re: WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
Hier nog een keer dezelfde ervaring. Ik ga naar de Bart Smit om een spel te ruilen. Ik was binnen een uur na aankoop al terug. Ik zeg, hij doet het niet. Nou, zegt de dame achter de toonbank, zoek maar een andere uit dan.
Na een tijdje gezocht te hebben vertelde ik dat ik geen spel kon vinden welke ik interessant vond. Vertelde zij doodleuk dat er geen geld terug werd gegeven op spellen. Omdat ik niet de moeilijkste ben, vroeg ik naar een tegoedbon zodat ik op een later moment dan een spel van mijn smaak kon uitzoeken. Neenee zij ze dat geven we niet.
Ik had een spel van 40 euro gekocht (toch vrij veel) en ben dus op zoek gegaan uit pure wanhoop naar een andere. Toen had ik er 1 gevonden die ik maar matig vond, maar aangezien ik gene keus had... Bleek dat spel maar 15 euro te zijn! Ja, zegt ze, dan moet je er nog een spel van 25 euro bijnemen nu want zo kan het ook niet!
Toen had ik er zo´n sik van dat ik dus wel boos werd. Ik vond dat ik me nu wel schappelijk genoeg gedragen had, en heb mijn geld gewoon terggeeist. Na veel gedissussieer, mocht ik het spel van 15 euro kopen en kreeg de rest van het geld toch terug. HET KAN DUS WEL!
Nou, ik koop nooit, maar dan ook echt nooit meer wat bij de Bart Smit! Bij de Intertoys zijn ze wat dat betreft toch echt een heel stuk klantvriendelijker!
Bart Smit, zak in de stront met je spellen! Koude douche is zeer terecht!!
Na een tijdje gezocht te hebben vertelde ik dat ik geen spel kon vinden welke ik interessant vond. Vertelde zij doodleuk dat er geen geld terug werd gegeven op spellen. Omdat ik niet de moeilijkste ben, vroeg ik naar een tegoedbon zodat ik op een later moment dan een spel van mijn smaak kon uitzoeken. Neenee zij ze dat geven we niet.
Ik had een spel van 40 euro gekocht (toch vrij veel) en ben dus op zoek gegaan uit pure wanhoop naar een andere. Toen had ik er 1 gevonden die ik maar matig vond, maar aangezien ik gene keus had... Bleek dat spel maar 15 euro te zijn! Ja, zegt ze, dan moet je er nog een spel van 25 euro bijnemen nu want zo kan het ook niet!
Toen had ik er zo´n sik van dat ik dus wel boos werd. Ik vond dat ik me nu wel schappelijk genoeg gedragen had, en heb mijn geld gewoon terggeeist. Na veel gedissussieer, mocht ik het spel van 15 euro kopen en kreeg de rest van het geld toch terug. HET KAN DUS WEL!
Nou, ik koop nooit, maar dan ook echt nooit meer wat bij de Bart Smit! Bij de Intertoys zijn ze wat dat betreft toch echt een heel stuk klantvriendelijker!
Bart Smit, zak in de stront met je spellen! Koude douche is zeer terecht!!
Re: WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
ik koop ook regelmatig dvd's en games bij de bart smit, en de verkoopers/sters zeggen er ALTIJD bij dat het binnen 24 uur geruild kan worden voor een ander spel/dvd. dus als je het koopt dan WEET JE dat je NIET je geld terug krijg en dat je dit binnen 24 uur moet doen, je eigen keus dus en je kan dus als je het er niet mee eens ben gewoon naar de free record gaan.
ze hebben juist goede service, want ik ken het spelen en vind ik een spel niet leuk ken ik het ruilen, bij de free record moeten ze het sealen wil ik het ruilen, ken ik het niet testen dus,
jullie moeten niet zo zeuren, je weet het van tevoren hoor, het is hun manier van werken/garantie op multimedia
ze hebben juist goede service, want ik ken het spelen en vind ik een spel niet leuk ken ik het ruilen, bij de free record moeten ze het sealen wil ik het ruilen, ken ik het niet testen dus,
jullie moeten niet zo zeuren, je weet het van tevoren hoor, het is hun manier van werken/garantie op multimedia
Re: WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
Volgende keer maar gewoon op internet kopen bij Bart Smit, want dan kun je wel gebruik maken van die afkoelingsperiode...