LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] x-ufo

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
hans en caroline
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mar 2007 19:12

x-ufo

Ongelezen bericht door hans en caroline »

Een paar dagen geleden een x-ufo gekocht. Na vijf minuten mee gespeeld al stuk. De buitenring was gebroken. Nu blijkt dat daar geen garantie op zit. Terwijl bij aankoop was gezegd dat er voor een jaar garantie en 100% garantie op zit. Nu zeggen ze dat er slechts garantie is op de electrische onderdelen. Hier natuurlijk tegen geprotesteerd, want maar liefts € 160 voor betaald. Winkel beraad zich nu op een reactie, want ik heb geen genoegen genomen met het enkel lijmen van de buitenring. Zijn er anderen die een vergelijkbaar probleem bij de hand hadden :?:

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: x-ufo

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Waarom is je tekst vet

ladydanagirl
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 jan 2008 12:37

Re: x-ufo

Ongelezen bericht door ladydanagirl »

€160
en binnen 5 minuten kapot
maakt niet uit wat er kapot is maar binnen 5 minuten vind ik toch wel ernstig voor iets van die prijs.

ben je meteen de zelfde dag terug gegaan naar de winkel waar je het speelgoed gekocht hebt?

ik persoonlijk als ik in de winkel zou werken en een klant komt de zelfde dag of binnen enkele uren terug met iets wat hij die zelfde dag gekocht heeft. zou ik kosten wat het kost proberen de klant tegemoet te komen.

ik vindt dit mag gewoon niet en zeker niet iets van €160 euro

Gesloten