LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zelfmoordbarbie
zelfmoordbarbie
laatst las ik in het tijdschrift(maandblad "striktly")een artikel over een zelfmoordbarbie.dat is een barbie met om haar middel een dynamietband,met daaraan een draad naar haar hand om het knopje over te halen om vervolgens spelenderwijs zichzelf nep op te blazen.
gaat dit de toekomst van het kinderspeelgoed worden.Mijn dochter is 5 jaar en speelt heel graag met barbies,maar dit is toch te gek voor woorden.Ik dacht dat nederland zo met terrorisme bezig was...
Dit had nooit als advertentie in een dergelijk blad aangenomen mogen worden schandalig gewoon....kijk maar op www.theculture.net dan kan iedereen het zien.
petra ouwehand
gaat dit de toekomst van het kinderspeelgoed worden.Mijn dochter is 5 jaar en speelt heel graag met barbies,maar dit is toch te gek voor woorden.Ik dacht dat nederland zo met terrorisme bezig was...
Dit had nooit als advertentie in een dergelijk blad aangenomen mogen worden schandalig gewoon....kijk maar op www.theculture.net dan kan iedereen het zien.
petra ouwehand
Re: zelfmoordbarbie
Goh PETRA OUWEHANDS DIERENPARK.
Sommige websites zijn bedoeld als grap. Het is vrij dom om dat dan als serieus op te vatten!!!
Sommige websites zijn bedoeld als grap. Het is vrij dom om dat dan als serieus op te vatten!!!
tjee denkt u nou werkelijk dat barbie zp iets op de markt zou brengen ?
zo ja ..... erg knap om dit te geloven .......
zo ja ..... erg knap om dit te geloven .......
whahaha das egt een brute barbie ff kijken of je ze ook kan bestellen was je adres petra dan krijg jij er ook een
Nee he? Eerst goed kijken voordat je iets post..
Dit bedoelde die meneer Simon als kunst..
...
Dit bedoelde die meneer Simon als kunst..
...
Mhoehahahaha meen je nou serieus dat je verwacht dat zo'n barbie op de markt komt????
W8 nog maar even dan krijg je er een tank bij!!!
pffffff
denk eerst serieus na
W8 nog maar even dan krijg je er een tank bij!!!
pffffff
denk eerst serieus na
er komt ook een zelfmoord Ken uit in 2006, verkleed als Bin Laden. Je kunt het poppenhuis "Tora Bora" helaas pas kopen in 2007.
Je bedoelt de grot van Bin Laden of was het de grot van Sadam??
Maakt niet uit maar die is al te verkrijgen hoor!!!
Maakt niet uit maar die is al te verkrijgen hoor!!!
-
Binnen kort komen ook de nieuwe actie poppen van hasbro uit... schijnt iets te maken te hebben met de Two Towers
Dit onderwerp is te belachelijk voor woorden en wordt gesloten wegens lachgedrag