LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zijn er mensen die een 40 GB hebben gekregen?

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
rk2004
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 mar 2008 21:25

Zijn er mensen die een 40 GB hebben gekregen?

Ongelezen bericht door rk2004 »

Ik wacht ook nog steeds op mijn ps3 60 GB.. Nou lees ik hier dat mensen bij sony willen vragen/eisen.. dat ze een 40 GB ter compensatie willen omdat er veel problemen zijn met de levering van de 60GB Zijn er uberhaupt mensen die dat gelukt is??? zo ja willen jullie dat laten weten hier? omdat ik het ook al een keer gevraagd heb aan de sony maar daar begonnen ze niet aan zeiden ze tegen mij.. en nog wat als je voor de 60gb starterpack toen der tijd 599 heb betaald en een 40gb set is 499 dan mag je er toch wel 1 of 2 spellen bij verwachten zodat de prijs hetzelfde blijft toch??

Laat me alsjeblieft weten dan kan ik ook weer verder actie ondernemen want ik word het wachten meer dan Spuuuuugzat!!!

alvast bedankt voor jullie reacties..
En iedereen verder sterkte met die vette *** probleem van sony..

Groetjes RK2004

J-que
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 apr 2008 00:13

Re: Zijn er mensen die een 40 GB hebben gekregen?

Ongelezen bericht door J-que »

tja wat maakt het uit ik ga mijn 60 gig ook maandag opsturen mij maakt het geen zak uit hoe lang het duurt wel jammer ik wou wel gta iv spelen maar tja nu me gewoon focusen op me werk en school spelletjes komen later wel 8)

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Zijn er mensen die een 40 GB hebben gekregen?

Ongelezen bericht door kanovaarder »

40 Gb???

Nou, zo groot is die van mij niet al zal ik daarvoor nooit ingaan op de spammers die groter beloven!!

Grootvader

Mikeee
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 apr 2008 16:22

Re: Zijn er mensen die een 40 GB hebben gekregen?

Ongelezen bericht door Mikeee »

40Gb heeft nu ook leverings probleem

MrLopes
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 apr 2008 10:52

Re: Zijn er mensen die een 40 GB hebben gekregen?

Ongelezen bericht door MrLopes »

leverings problemen 40 gb schijnen weer opgelost te zijn..!

Markkl
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 apr 2008 14:22

Re: Zijn er mensen die een 40 GB hebben gekregen?

Ongelezen bericht door Markkl »

Ook wij hebben onze PS3 ter reparatie opgesuurd (60MB).
Wij hebben ook gevraagd om dan maar een 40GB op te sturen omdat de voorraad 60 MB helemaal op was. Vanwege de Europesche wetgeving kon dat niet volgens de Servicedesk van Sony, omdat zij verplicht zijn een identiek apparaat ter vervanging te leveren. Bescherming van de consument werkt nu tegen u werd er gezegd.
Het lijkt er op dat SCE zijn cliëntele mooi laat barsten. Hoe kunnen we Radar voor ons aan het werk zetten, want volgens mij zijn er al heel wat slachtoffers gevallen in deze kwestie.

Mark Kl

Gesloten