LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Achmea Health Center abonnement problemen

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
hopmannl
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2008 19:41

Achmea Health Center abonnement problemen

Ongelezen bericht door hopmannl »

Hierbij mijn ervaringen met het Achmea Health Center Deventer.

In aug/sept 2007 hebben mijn vriendin en ik een jaar abonnement afgesloten bij Achmea Health Center Deventer. Er werd ons toen niet verteld dat het om een abbo ging met een stilzwijgende verlening.

Het eerste half jaar maakten we er met veel plezier gebruik van maar na April 2008 (verhuizing werk en verhuizing Achmea Health Center zelf) maakten we er geen gebruik meer van.

In Juli 2008 kwamen we er achter dat er een stilzwijgende verlenging aankwam (a 45 euro per maand per persoon). Toen hebben we onze opzegging ingeleverd die op 2 augustus werd verwerkt, Later blijkt dat dit 2 dagen te laat was.

Na veelvuldig telefonisch overleg zijn we overgezet naar een halfjaar abbonnement (zonder onze ondertekening en zonder dat wij er van wisten). Die abbo blijkt duurder te zijn.
De manager Achmea Health Center belde mij zelfs zeer zeer boos op dat ik had gewaagt met mijn abbo probleem te praten met een collega van haar!

Achmea Health Center stuurt mij iedere keer terug naar deze manager en Achmea reageert nergens op.

Zelfs nu zover dat ik geen afschrijving of acceptgiro meer krijg maar automatisch een tweede aanmaning met bedreiging van Incassoburo (en die kosten zijn voor mij ook al is Achmea in de fout gegaan, heerlijk die algemene voorwaarden).

Nog meer gebeurt maar is zo al lang genoeg.
Met Achmea (welke afdeling dan ook) wil ik NOOIT meer iets van doen hebben.

Lilian86
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 jan 2009 22:04

Re: Achmea Health Center abonnement problemen

Ongelezen bericht door Lilian86 »

Ik heb bij hetzelfde centrum ook diverse discussies gehad (ook deventer). Ik wou het opzeggen, want ga ook nooit meer (een heel mooi centrum, ziet er keurig uit, alleen de sfeer is niet meer zoals bij de Scheg).

Ik moet helaas ook 3 kwart jaar lid blijven, omdat ik in de periode dat ik op kon zeggen nog wel regelmatig ging. Helaas is het gelijk weer voor een jaar verlengd en moet ik tot april lid blijven, ik heb gebeld en gezegd dat het financieel erg moeilijk werd (omdat we een huis hebben gekocht, kan het wel betalen, maar het is daar zo duur dat ik eraf wou), maar daar konden ze niks mee.

Alleen bij een verhuizing zou het kunnen, dus een tip voor de volgende (zoek dan wel een plaats waar je niet vlakbij een andere Achmea zit, ik zie ze ervoor aan je over te plaatsen). Helaas houden ze zich gewoon aan het contract, dus veel kun je er niet tegen beginnen. Ik ben blij dat ik nog gratis kan zwemmen, maar 46 euro voor een uurtje baantjes trekken in de week is alsnog erg duur.

Gesloten