LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ANTI FIT FOR FREE hyves.

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
Anti-F4F
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 sep 2010 12:53

ANTI FIT FOR FREE hyves.

Ongelezen bericht door Anti-F4F »

Voor alle gedupeerden van F4F ( fit for free) wordt lid van de ANTI FIT FOR FREE hyves http://anti-f4f.hyves.nl/

Of het nu te maken hebt met de 'kortingspas' :? het moeilijk opzeggen van je abonnement, het gebrek aan coulance; bijvoorbeeld in verband met ziekte of verhuizing of wat dan ook...

spui je gal op iedere site waar je terecht kunt. De ombudsman, consumentenbond forum, radar, kassa en nu ook hyves. Het moet maar eens afgelopen zijn met de praktijken van F4F.

Heb je een hyves account word dan nu lid!

http://anti-f4f.hyves.nl/

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: ANTI FIT FOR FREE hyves.

Ongelezen bericht door sephora30 »

Die Hyves heeft in meer dan 2 jaar tijd maar 47 leden geschaakt. Valt wel mee met die klachten dus :mrgreen:

desiree1959
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 apr 2014 14:57

Re: ANTI FIT FOR FREE hyves.

Ongelezen bericht door desiree1959 »

In oktober 2012 lid geworden bij Fit for free. Als snel zag ik dat het niet echt mijn club was...Na 5 maanden verhuisde ik van Limburg naar het midden van het land. De dichtstbijzijnde zijnde vestiging was 29,4 km verwijderd van mijn woonplaats! Dus opzeggen kon niet, je moet 30 km van de dichtbijzijnde vestiging wonen. Wie gaat dit rijden om 1 uur te fitnissen. Ik moest de komende 7 maanden doorbetalen. Ik had wel schriftelijk opgezegd en dit werd bevestigd. Ik kwam er echter achter in februari 2014 dat ze nog steeds 2,95 van mijn rekening afschreven. Toen ik hierover belde kreeg ik een grote mond van een medewerker met een EQ van een fruitvlieg. Ik had mijn pasje niet ingeleverd en ze bleven afschrijven totdat dit gebeurd zou zijn.
Ik stuur mijn pasje aangetekend op ( gelukkig had ik dit nog). Ik kwam er achter dat ze nog steeds 2,95 aan het afschrijven waren! Ik weer bellen, hing 40 minuten in de wacht, ik bel opnieuw en kies voor de optie, nieuw lid worden..... Na 1 seconde werd er al opgenomen. Weer een hele grote mond( ik weet niet wat ze daar voor mensen ze daar aannemen, maar klanten netjes te woord staan kunnen ze niet).
Uiteindelijk blijkt dat ze terwijl ik al 7 maanden voor niets had betaald, op tijd had opgezegd, ze gewoon weer twee maanden opzegtermijn hanteerde voor het te laat inleveren van het pasje.
Ik heb gestorneerd maar ze bleven mij bombarderen met sms'jes dat ik mijn verplichtingen niet nakwam en dreigementen met deurwaarder voor 5,90.
Kortom het zijn de grootste oplichters die ik op sportgebied te vinden zijn.
Ik ben eind april 2014 pas van ze af.....NOOIT MEER!!!

Gesloten