LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] basic-fit getuigen gezocht!!!

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
asta1971

basic-fit getuigen gezocht!!!

Ongelezen bericht door asta1971 »

Hallo, in december 2011 is basic-fit gestart met een actie dat als je nu lid werd je geen inschrijfgeld hoefde te betalen en geen contributie tot februari 2012.

Toch hebben ze dit afgeschreven van mijn rekening wat ik uiteraard heb gestorneerd en heb hier diverse keren brieven over geschreven zonder antwoord hunnerzijds.

Heden zit ik met een incasso procedure waarin gesteld wordt dat dit niet in mijn contract is opgenomen.

Ik ben op zoek naar getuigen die dit mischien ook zijn overkomen en we ons (al dan niet collectief) kunnen verweren tegen dit soort schandelijke oplichters.
Ik heb 1 meneer gevonden maar er zouden er toch meer moeten zijn.

MVG, Mw. A. Booij

berndv

Re: basic-fit getuigen gezocht!!!

Ongelezen bericht door berndv »

Maar hier heeft u 2 weken geleden toch al een reactie van hen over gehad? Hier heeft u zelf nooit op terug gereageerd.
Beste Asta1971,

Wij hebben van 1-12-2011 tot 12-12-2011 de actie gehad waarbij er wel inschrijfgeld moest worden betaald. De rest van de maand december mocht u gratis sporten.

Mocht u nogmaals contact willen zoeken dan kan u een mail sturen naar [email protected] tav Danny Visser

Vriendelijke groet,

Basic-Fit Klantenservice
Dit op het forum van kassa

Wat staat er trouwens op uw contract?

asta1971

Ongelezen bericht door asta1971 »

Voor een ieder die dit topic volgde, ik heb Basic-fit een schikkings voorstel gedaan.
Basic-fit is daar op in gegaan dus hebben we buiten rechte deze zaak af kunnen doen.
Dus ere wie ere toekomt, Basic-fit staat wel degelijk open voor redelijkheid en billijkheid.
Ik ben blij dat dit opgelost is en dank Danny Visser in het bijzonder.

Groet, Asta.

Lucy Klaag

Ongelezen bericht door Lucy Klaag »

Hallo,

naar mijn idee kan ik ook een goede getuige zijn.. helaas.
Op vrijdag 8 november 2013 (3 weken terug) heb ik mij via internet aangemeld bij Basic Fit en heb daarbij een abonnement afgesloten van 17,95 automatisch incasso per maand. Wel werd ik erop geattendeerd dat ik mijn pinpas mee moest nemen, wanneer ik voor het eerst zou gaan sporten zou ik eventueel aan inschrijf kosten moeten voldoen. Op dinsdag 19 november ben ik voor het eerst gaan sporten, maar hoefde daarbij geen inschrijfkosten te betalen.

Tot mijn verbazing zag ik afgelopen maandag, 25 november, dat er maar liefst 56,71 euro van mijn rekening was gehaald. Mijn abonnement bedraagt 17,95 euro en dan blijft er dus een bedrag over van 38,76 euro (wat ik overigens een erg vreemd bedrag vind). Of dit overige bedrag nou toch nog inschrijfkosten zijn, is mij geheel onbekend.

Na een lange zoektocht naar een NORMAAL telefoonnummer (dus geen telefoonnummer waarbij ik verplicht wordt om 0,60 cent per minuut te betalen) en een email adres, gaf ik de hoop op en heb ik via de website van basic fit een 'opmerking' verzonden naar de klantenservice naar basic fit. Of deze beantwoord gaat worden, is mij de vraag. Vooral nadat ik via dit forum meerdere berichten las waarin werd vermeld dat Basic fit erg goed is in zichzelf verborgen houden maar ondertussen wel geld vangen.

Hopelijk kunnen we met alle BasicFit klagers een goed front vormen en ervoor zorgen dat BasicFit een normaal telefoonnummer neemt en een goede verklaring af kan leggen voor al deze vreemde en onterechte afschriften.

Stylo1972

Ongelezen bericht door Stylo1972 »

Ook ik heb me ingeschreven bij Basic fit en baal nu al. Ik heb nergens kunnen vinden waar ik een start-datum kan invullen. Ik dacht laat ik dan maar even een mailtje sturen met de juiste datum, want ja, als wij akkoord moeten gaan met mailtjes van anderen dan mag je ervan uitgaan dat zij een mailtje ook serieus nemen. Maar nee hoor en nu dreigen ze met deurwaarder. Ze willen dat ik de maand dec 2013 betaal terwijl ik net 5 dagen sta ingeschreven en pas in januari 2013 wil beginnen. Ze vertelden mij dat ik het kan veranderen door naar de vestiging tegaan. Hoe moet ik dat doen als ik in het buitenland zit. Ze maken het mij dus onmogelijk dit te regelen. Als zij toch service bieden dan kunnen zij toch even in het systeem de datum aanpassen?

Ik heb besloten om nu helemaal niet meer te gaan.

Stylo1972

Ongelezen bericht door Stylo1972 »

Hallo hier een opmerking of eigenlijk een klacht! Ik heb mij onlangs ingeschreven en heb toen geen link gevonden waarbij ik kan aangeven wanneer ik wil beginnen. Ik was wel zo fatsoenlijk om een mailtje te sturen met de definitieve begin datum. En mailtje is immers tegenwoordig ook rechtsgeldig. Nu krijg ik een mailtje dat ik ook de maand dec moet betalen. Ik ben dit niet van plan omdat ik jullie al heb aangegeven in Jan te willen beginnen. Mij wordt verteld dat ik naar de vestiging MOET gaan om het te veranderen en daar heb ik tot de 27 de tijd voor, HAHA lekker kort dag en niet haalbaar als je in het buitenland aan het werk bent. Het is voor jullie toch een fluitje van een cent om mijn datum in het systeem aan te passen. Ik hoop dat ik hiermee duidelijk genoeg ben geweest en dat u er in dit geval zorg voor kan dragen dat het opgelost wordt. Mocht dit niet het geval zijn dan voel ik mij genoodzaakt mijn klacht bij Tros Radar en Kassa neer te leggen. Hier blijken al meer klachten over betalingen en deurwaarders en onduidelijke communicatie te zijn. Ik wens u fijne feestdagen en een gelukkig en fit 2014.

Basic-Fit Nederland

Ongelezen bericht door Basic-Fit Nederland »

Best meneer/mevrouw,

Ten eerste nogmaals van harte welkom bij Basic-Fit.

Wat vervelend dat je problemen hebt ondervonden tijdens het inschrijven. Je geeft aan dat je in het buitenland zit en dat je daarom de startdatum van het lidmaatschap wilt wijzigen. Graag help ik je hier verder bij.

Zou je zo vriendelijke willen zijn om de mail die je onlangs naar de klantenservice hebt gestuurd te willen doorsturen naar [email protected]?

Ik ga het dan voor je uitzoeken.

Met vriendelijke groet,

Bart
Team webcare Basic-Fit

Gesloten