Nijogeth schreef:
Volgens mij gaat het hier niet om de reclame die zich te mooi voordoet, maar om mensen die een reclame te mooi voor zich zien.
Nogmaals, lees de openingspost nog eens terug. Er staan 5 regels tekst in deze reclame. Het is de kleinste moeite van de wereld om daar in 4 woorden aan toe te voegen dat er een beperking is aan de hoeveelheid en aan de tijd. Daarmee voorkom je alle onduidelijkheid.
Als de reclame-uiting simpelweg was geweest: "Onbeperkt Yanga Sportwater" dan nodigt dat mijns inziens uit tot het lezen van de voorwaarden, want op zich weet iedereen wel dat 'onbeperkt' nooit 'onbeperkt' is.
De reclame-uiting is echter:
"Onbeperkt Yanga: €3,99 extra per maand
Yanga Sportswater is in alle clubs in 6 verfrissende smaken beschikbaar. Tijdens het sporten kun je onbeperkt je bidon vullen en kiezen tussen de smaken Kokos-Ananas, Passievrucht, Zwarte Bes, Cactus-Vijg, Sinaasappel, Multivrucht & Citroen! Deze suikervrije sportdrank is verrijkt met een aantal essentiële vitamines, herstelt de vochtbalans en draagt bij aan de afvoer van afvalstoffen.
In totaal kost dit flexibel opzegbare abonnement €3,99 per maand. Hiermee kun je in alle clubs onbeperkt je bidon vullen met Yanga Sportswater.
Het abonnement is gekoppeld aan je pas, dus jouw familieleden die met de pas sporten kunnen hier ook gebruik van maken."
Duidelijke uitleg dus. TS mag er dan ook vanuit gaan dat hij/zij daadwerkelijk onbeperkt mag tappen. Misleidend dus.