LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] belachelijk veel contributie betalen bij trainmore

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
Miekie31

belachelijk veel contributie betalen bij trainmore

Ongelezen bericht door Miekie31 »

Ik ben rond 8 juni lid geworden van de sportschool trainmore in Groningen. Na een prachtig verhaaltje te hebben aangehoord van de mensen achter de balie had ik besloten om mij in te schrijven. Ik moest 39 euro betalen per pin voor naar mijn weten administratiekosten? Dit vond ik al belachelijk veel maar ach doe ik verder niet moeilijk over.
Ik moest ook een papier invullen met 10 mobiele nummers erop van mensen en deze zouden dan ook benaderd worden voor een dag gratis sporten en dan zou ik geen inschrijfgeld hoeven te betalen.
Toen rond 1 juli werd er 87 euro afgeschreven, van dit bedrag schrok ik wel even maar ik dacht volgende maand zal dit minder zijn. Nu was dit inderdaad 61,23 euro. Toch uit nieuwsgierigheid ben ik even gaan informeren wat ik nu moest gaan betalen.
De mevrouw achter de balie zei dat ik 87 euro per maand moest gaan betalen . Ik zei direct dat ik dit belachelijk vind zeker voor wat je ervoor terugkrijgt in vergelijking met een andere sportschool. Maar toen kwam het riedeltje: ' na 3 maanden ga je minder betalen afhankelijk van hoe vaak je gemiddeld per week sport' maar dan nog blijf ik het belachelijk vinden . Daarnaast ben ik ook misleid want eerst zou ik 2,95 per week extra betalen voor een personal coach (die 1 keer in de zoveel maanden een programma verstrekt) en dat was nu 5,95 per maand en dan krijg je 1 keer in de maand een programma. Waar je zelf allemaal achteraan moet zitten. Ik voel me hier in wel [ongefundeerde bewering verwijderd] door de sportschool. En het erge is dat je er pas na 3 maanden vanaf kunt van die upgrade personal trainer.

En het stomme is dat je ze niet kunt bellen maar alleen een bericht kan achterlaten bij de klantenservice en dan nemen zij over 2 werkdagen contact op (dit heb ik wel gedaan en zal wel zien of ze na het weekend daadwerkelijk contact op gaan nemen)

Het liefst zou ik de sportschool op gaan zeggen maar ik heb een 12 maanden abonnement dus helaas kan dit niet.

Hebben meerdere mensen deze ervaring ? :roll:
Laatst gewijzigd door Radar op 31 jul 2015 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

renewouters

Re: belachelijk veel contributie betalen bij trainmore

Ongelezen bericht door renewouters »

Wat staat er in je contract? (ik neem aan dat je iets hebt getekend)

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Kijk je dan niet vooraf hoeveel het abonnement kost? Dat is niet zo heel handig... Kwestie dan van de tijd uitzitten en volgende keer vooraf kijken wat iets kost.

Miekie31

ik heb heus wel gekeken maar ik begrijp het bedrag gewoon niet en als ik het vraag dan krijg een slecht antwoord. En er staat dat je de eerste 3 maanden het volle bedrag moet betalen waar ik van op de hoogte ben alleen kan ik er geen 87 euro per maand van maken.

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

Vraag ze dan eens wat je uiteindelijk in 1 jaar zou gaan betalen, en kijk of dat overeen komt met het bedrag waar je voor getekend hebt.

sweet-devil

Ongelezen bericht door sweet-devil »

Miekie31 schreef:ik heb heus wel gekeken maar ik begrijp het bedrag gewoon niet en als ik het vraag dan krijg een slecht antwoord. En er staat dat je de eerste 3 maanden het volle bedrag moet betalen waar ik van op de hoogte ben alleen kan ik er geen 87 euro per maand van maken.
Nou dan had ik bij zo n 'slecht antwoord' gewoon niet getekend. Vind het wel beetje eigens schuld, dikke bult verhaal dit.

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Miekie31 schreef:ik heb heus wel gekeken maar ik begrijp het bedrag gewoon niet en als ik het vraag dan krijg een slecht antwoord. En er staat dat je de eerste 3 maanden het volle bedrag moet betalen waar ik van op de hoogte ben alleen kan ik er geen 87 euro per maand van maken.
En NERGENS staat wat dat volledige bedrag is? En het "slechte" antwoord was geen cijfer met een bedrag?

16again

Ongelezen bericht door 16again »

http://trainmore.nl/lidmaatschappen/
Voor zover ik lees is het basistarief per weerk 7,95
Met coach volgens TS 2,95 p/w extra
Het maandbedrag van 61 Euro kan ik hier niet uit afleiden.

Na 3 maanden geldt omgekeerde tariefsstructuur en kun je lager uitkomen dan basistarief:
Als je meer gaat sporten, dan wordt bedrag per week juist lager!

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Wat een idiote klacht is dit eigenlijk.

Je neemt een abonnement zonder te wat je betaald en gaat dan achteraf zeuren dat het zo duur is als het tegenvalt. Kom op zeg het gaat hier om de sportschool niet de kleuterschool.

Miekie31

olaf79 schreef:Wat een idiote klacht is dit eigenlijk.

Je neemt een abonnement zonder te wat je betaald en gaat dan achteraf zeuren dat het zo duur is als het tegenvalt. Kom op zeg het gaat hier om de sportschool niet de kleuterschool.

Ik vraag niet om je mening wel ?

misschien moet je leren lezen en mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft merci

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Miekie31 schreef:
olaf79 schreef:Wat een idiote klacht is dit eigenlijk.

Ik vraag niet om je mening wel ?

misschien moet je leren lezen en mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft merci
Misschien moet je dan eerst eens antwoord geven op de vragen die je hier gesteld zijn?

Gesloten