LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Biggym komt afspraak niet na...

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
Miranda2014

Biggym komt afspraak niet na...

Ongelezen bericht door Miranda2014 »

Op 1 februari jl. heb ik een abonnement afgesloten bij Biggym, omdat er bigyoga wordt aangeboden. Echter wordt deze les tot op hedendaags niet gegeven. Om deze reden heb ik besloten om mijn abonnement op te zeggen, ondanks dat ik hem voor een jaar heb afgesloten. In de Algemene voorwaarden wordt er niets gezegd over het eigen risico met betrekking tot het niet naleven van eventuele lessen die uitvallen. Nu weigert Biggym mijn abonnement stop te zetten. Wie heeft er ervaring op het gebied van wetgeving en eventuele verdere stappen die ik zou kunnen ondernemen. Op het internet/google vind ik over dit onderwerp niet zoveel terug. Ik ben zelf van mening dat Biggym haar afspraak niet nakomt, wat mijn vertrouwen heeft geschaad.

Geerzondervan

Re: Biggym komt afspraak niet na...

Ongelezen bericht door Geerzondervan »

Praat me niet over BigGym
Als je een maandabonnement wil moet je al 2 maanden betalen ze praten over een opzeg termijn van1 maand dus je kan niet eens een abbonnement van 1 maand afsluiten.ze zijn echt in mijn ogen op geld belust.

Gesloten