Binnenkort opent het Haarlemse filiaal van de sportschool Clubsportive. Ik was benieuwd en ging eens even kijken.
Bij een kennismakingsgesprek bleek dat er erg moeilijk gedaan werd over het bekend maken van de voorwaarden. Men gaf geen overzicht van alle abonnementen en prijzen, alleen het abonnement waarvan zij dachten dat dat bij mij zou passen. Voor mij was dat 'Being fit': 30 euro inschrijving, plus 57 euro per maand. Op internet zijn deze prijzen nergens te vinden.
Pas na doorvragen bleek het mogelijk om in een keer te betalen voor een jaar, niet maandelijks. Dat scheelde veel geld!
Ook was het onmogelijk om het contract en de voorwaarden mee naar huis te nemen. Je moest ter plekke tekenen. Dat heb ik nog even niet gedaan.
Ik vroeg nog of het mogelijk is het abonnement op te schuiven wegens vakantie. Dat kon voor 28 dagen, in delen op te knippen. Ik moest dan wel even mijn ticket laten zien. Maar als ik nu op de bonnefooi twee weken met de auto naar Frankrijk ga?
Dit alles maakt mij erg achterdochtig. Waarom zo geheimzinnig doen?Ik zag bovendien dat er al een andere discussie is in dit forum over dit bedrijf, waar Clubsportive er niet erg goed van afkomt.
Dus mocht je lid willen worden, wees dan op je hoede! Het lijkt erop alsof de manier van handelen van Clubsportive op het scherpst van de snede is van wat wel en wat niet is toegestaan.
En zeg op tijd schriftelijk op (en vraag om een bevestiging van de opzegging) als je wilt stoppen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ClubSportive Haarlem: geheimzinnige verkooppraktijken
Re: ClubSportive Haarlem: geheimzinnige verkooppraktijken
Ik ben afgelopen week lid geworden van Clubsportive Haarlem en ik heb totaal geen nare ervaring, sterker nog, ik heb een hele leuke rondleiding gehad en een hele mooie sportschool gezien. Een aanwinst voor Haarlem. En voorwaarden heb je overal, da's niets nieuws.
Peter.
Peter.