De voetbalclub waarbij mijn zoon voetbald heeft vorig jaar de contributie verhoogd. Op zich is dat niet verwonderlijk.
Wat wel raar is dat er een verplichte bijdrage is van € 10,- voor een loterij.
Deze € 10,- zit ook in de contributie van dit seizoen
Kan dat verplicht worden? Het lijkt mij van niet?
Herman, Goes
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Contributie voetbalclub
Re: Contributie voetbalclub
Je zet zelf verplichte bijdrage dus lijkt mij wel ja.
Waarschijnlijk sponsor je de voetbalclub van je zoon.
Waarschijnlijk sponsor je de voetbalclub van je zoon.
Dit lijkt me niet te kunnen. Bepaal zelf wel of ik wel of niet aan een loterij meedoen. Lijkt me niet dat de voetbalclub dit mag bepalen.
Heb ik helaas even geen idee van. U kunt ook eens een belletje doen naar een juridisch loket of jurofoon.Herman1961 schreef:Kan dat verplicht worden? Het lijkt mij van niet?
Aan de meer praktische kant vraag ik me wel even af wat u ermee op zou schieten als het antwoord is dat men u dit niet kan verplichten. Stel men mag dit niet en u gaat naar de voetbalclub om uw beklag te doen. Vervolgens verhoogt de voetbalclub de 'normale' contributie met € 10,- extra. Dan bent u nog niets opgeschoten.
-
***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 29 dec 2011 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kan me voorstellen dat sommige mensen bijvoorbeeld uit principiele redenen (bijvoorbeeld religie) niet mee willen doen aan een loterij. Dus verplichten lijkt me niet 100% mogelijk. Wanneer iemand bezwaar maakt, is er vast wel onderuit te komen.
Maar ik weet niet of TS daar per se op uit is. Denk het niet.
Maar ik weet niet of TS daar per se op uit is. Denk het niet.
Wat zegt het bestuur/penningmeester, en de statuten over dit?Herman1961 schreef:De voetbalclub waarbij mijn zoon voetbald heeft vorig jaar de contributie verhoogd. Op zich is dat niet verwonderlijk.
Wat wel raar is dat er een verplichte bijdrage is van € 10,- voor een loterij.
Deze € 10,- zit ook in de contributie van dit seizoen
Kan dat verplicht worden? Het lijkt mij van niet?
Herman, Goes
Al gevraagd, of niet?
Misschien een verkapte contributie, om voor de zoon en zijn elftal te voetbal spullen betalen.