LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fit All Day ReyerParc Ridderkerk

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
magicpremier

Fit All Day ReyerParc Ridderkerk

Ongelezen bericht door magicpremier »

ik heb een probleem met de sportschool ReyerParc van FIT ALL DAY
ik ben marathon loopster en ik wilde een sportschool in de buurt toen deze open ging ben ik daar met me man heen gegaan en zijn daar begonnen met trainen

vanaf dag 1 heb ik aangegeven dat de loopbanden instabiel waren en de luchttoevoer ook niet goed was
daar was de persoon mee eens en zou het doorgeven om het te laten afstellen
na 4 weken heb ik nogmaals besproken waarom het nog niet was gedaan en ze zeiden we zijn ermee bezig
ik heb toen in november al een mail naar het hoofdkantoor gestuurd voor dit te regelen

maar tot heden hebben ze nog niets gedaan
ik heb al eind november een mail ook gestuurd voor opzeggen van me contract omdat ze op locatie nog niet alles hadden omdat het pas open was
ik stop niet omdat ik het niet naar me zin heb maar omdat ik niet mijn schema kan lopen en dat ik ook al last heb gekregen van me scheenbeen door die loopbanden
begin jan kreeg ik bericht dat ik dat op de sportschool zelf moet regelen en dat heb ik ook gedaan en de bedrijfsleider kon het begrijpen omdat hij al wist van deze problemen
en nu gaat de ellende beginnen

ze willen dat ik betaal tot eind Dec 2013 Contract is contract zeggen ze maar ik heb getekend begin September dus dat klopt al niet
hun zeggen je heb gratis 3 mnd gehad van ons en je contract gaat dan 1 jan in
nou dit klopt ook niet dat verhaal dat is mij nooit vertelt anders had ik niet gelijk een contract getekend
tevens 2e leugen is dat me man ook op de zelfde dag is gegaan en heeft in nov al moeten betalen

ik wilde de contract aan me man geven dat ging ook niet ik moet alsnog betalen en me man ook apart
ik stelde voor om de maanden die ik heb getraind te betalen en de rest niet omdat de sportschool in gebreken is gebleven
nu komen ze met deurwaarders
Terugbellen van hoofdkantoor schijn toch wel moeilijk te zijn ook als je dat heb afgesproken

me man had al aangegeven dat hij wou blijven omdat hij loop niet mijn schema en voor hem bevalt het prima daar en ze kennissen zijn ook meegegaan maar door dit gezeur heeft hij ook geen trek meer en de rest ook niet

wat kan ik nog doen
LERF mailen
Ombudsman

Graag Jullie Reactie's

Laura de Veth

Rim69

Re: Fit All Day ReyerParc Ridderkerk

Ongelezen bericht door Rim69 »

Je hebt een contract afgesloten met een sportschool. Dat is meer dan alleen een loopband. Als het jou alleen om de loopband gaat was het wel zo slim geweest die eerst even uit te testen.
Die loopband is misschien niet geschikt voor jou als "marathonloopster", maar zal wel aan de eisen voor een sportschool voldoen. Jij hebt geen gegronde reden om dat contract te mogen beeindigen.

magicpremier

Hallo bedankt voor u reactie
Zoals ik had geschreven heb ik het gelijk aangegeven en het zou worden afgesteld
door die belofte ben ik gebleven maar zoals je weer ziet wordt je weer in de maling genomen
ook de mensen daar geven ook toe dat het instabiel is en de medewerkers ook

bij 12km per uur moet je je flesje water al vasthouden dus is niet Alleen mijn probleem

en ze blijven tot de dag van vandaag nog steeds zeggen dat de leverancier moet komen na 3 mnd moet dat wel eens gedaan worden toch of zie ik het verkeerd

Rim69

magicpremier schreef:Zoals ik had geschreven heb ik het gelijk aangegeven en het zou worden afgesteld
door die belofte ben ik gebleven maar zoals je weer ziet wordt je weer in de maling genomen
Daar gaat het toch helemaal niet om. Je hebt een contract met een sportschool. Niet met een loopband.

magicpremier

Hallo wederom bedankt voor je reactie
maar ik zie dat u alleen reageer en verder niet begrijpt wat de mensen vragen

als ik een contract aangaat voor een bepaalt iets een sportschool of niet dan moet alles goed werken
als mijn hoofd doel is de loopband moet die goed werken daar betaal ik de sportschool voor

dus ja ik heb een contract met de sportschool dus moet ook de loopband goed werken
neem aan dat je daar voor betaald

ik denk niet als jij een sportschool contract heb en je kan de dingen die je meest gebruikt niet gebruiken
dat je dan ook niet krijg waar je voor betaald

of zie ik dat verkeerd
ik heb aangegeven te betalen maar ik wil wel kunnen doen waar ik voor betaal

Rim69

Staat dan in jouw contract dat jij enkel een contract hebt voor het gebruik van de loopband en dat alle andere apparaten uitgesloten zijn?

Als "marathonloopster" voldoet die loopband niet aan jouw eisen. Dat had je dus van tevoren kunnen zien.
Als de luchttoevoer jou niet bevalt dan moet je buiten gaan lopen. Genoeg lucht daar en nog gezonder ook. Of loop je die marathon ook binnen?

Gesloten