LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Health City contract bevestiging
Health City contract bevestiging
Goedeavond,
Ik heb een vraag over een contract bij health city.
Mijn vriendin heeft zich vandaag ingeschreven bij Health City.
Ze heeft het niet goed doordacht en nu wil ze van het contract af.
Ik kan in de voorwaarden niks vinden over de startdatum van het contract, of over een periode waarin dit eventueel nog te annuleren is.
Nu is mijn vraag:
Is het mogelijk om dit contract nog te annuleren voordat er uberhaupt gebruik is gemaakt van de sportschool, en zonder dat er nog via automatische incasso inschrijfgeld is afgeschreven?
Ik heb een vraag over een contract bij health city.
Mijn vriendin heeft zich vandaag ingeschreven bij Health City.
Ze heeft het niet goed doordacht en nu wil ze van het contract af.
Ik kan in de voorwaarden niks vinden over de startdatum van het contract, of over een periode waarin dit eventueel nog te annuleren is.
Nu is mijn vraag:
Is het mogelijk om dit contract nog te annuleren voordat er uberhaupt gebruik is gemaakt van de sportschool, en zonder dat er nog via automatische incasso inschrijfgeld is afgeschreven?
-
Re: Health City contract bevestiging
Nee helaas, Contract is contractIs het mogelijk om dit contract nog te annuleren voordat er uberhaupt gebruik is gemaakt van de sportschool, en zonder dat er nog via automatische incasso inschrijfgeld is afgeschreven?
-
Goede middag, tja health city
Inderdaad ik was gewaarschuwd toen ik het adres van health city den bosch zocht zag ik de berichten op internet een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Vanwege rugklachten dacht ik te gaan sporten en bij health city den bosch ben ik gaan kijken, een lieve medewerkster gaf een rondleiding en liet alles zien, voor je rug is het beter zo snel mogelijk te beginnen? Voor dat ik het wist gaf ze twee maanden gratis weg en zetten ik mijn handtekening. Niet goed ingelicht over alle gevolgen van dit contract.
Nadat ik thuis gekomen was schrok ik en dacht ik misschien was dit toch wel snel ik belde naar den bosch om van het contract af te zien omdat het toch wel allemaal snel gegaan was, maar de manager was er niet en zou terug bellen en opzeggen moet schriftelijk. Dus meteen brief weg gedaan met ontbinding contract per direct en voor het geval dat beeinding van lidmaatschap. Maar naar wie moet je dat sturen? Op het hele contract staat van alles maar geen adres voor opzegging? Dus naar health city den bosch en naar hoofdkantoor Hoofddrop gestuurd en dit via internet opgezocht!
Maar geen bericht terug wel na 2 maanden de eerste afschrijving die ik meteen geblokkeerd heb!
Dan de 1e betaling herinnering, meteen brief met daarin dat ik al een brief met beeindiging lidmaatschap gestuurd heb 1 dag na een te enthousiaste inschrijving. Dan weer herinnering, nu stuur ik alle brieven aangetekend naar hoofddorp, met de vraag dat ik graag een reactie wil en geen betaling herinnering.
Maar ik hoor niets tot ik een telefoontje krijg van de leden administratie, he he ik krijg eindelijk contact, maar nee dit is alleen de leden administratie maar ze gaan het uitzoeken. Dan de brief op de deur mat van het incasso Snijder................ of ik euro 900, 14 wil voldoen!!!!!!!!!! Ik heb dus 2x contact gehad met health city over deze kwestie en allebei de keren over het te innen incasso bedrag. Het incasso zegt " Maar hoe weten wij dat u deze brieven verstuurd heeft?" Tja.... Hoe weten jullie dat je de brieven naar mij verstuurd heeft? zijn die ook aangetekend dan? nee.... maar wij hoeven dat niet wij kunnen aantonen door ons systeem dat ze verstuurd zijn.... oooo " maar ook ik heb toch zeker een keer een aangetekend schrijven verstuurd!, tja daar kunnen wij in ons systeem niets van zien....
Geen enkele keer bij health city geweest en graag te voldoen 900,00 euro
Wie heeft er nog een idee hoe dit aan te pakken.........
misschien moeten we ons verenigen tegen deze praktijken en gezamenlijk een klacht in dienen....
Inderdaad ik was gewaarschuwd toen ik het adres van health city den bosch zocht zag ik de berichten op internet een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Vanwege rugklachten dacht ik te gaan sporten en bij health city den bosch ben ik gaan kijken, een lieve medewerkster gaf een rondleiding en liet alles zien, voor je rug is het beter zo snel mogelijk te beginnen? Voor dat ik het wist gaf ze twee maanden gratis weg en zetten ik mijn handtekening. Niet goed ingelicht over alle gevolgen van dit contract.
Nadat ik thuis gekomen was schrok ik en dacht ik misschien was dit toch wel snel ik belde naar den bosch om van het contract af te zien omdat het toch wel allemaal snel gegaan was, maar de manager was er niet en zou terug bellen en opzeggen moet schriftelijk. Dus meteen brief weg gedaan met ontbinding contract per direct en voor het geval dat beeinding van lidmaatschap. Maar naar wie moet je dat sturen? Op het hele contract staat van alles maar geen adres voor opzegging? Dus naar health city den bosch en naar hoofdkantoor Hoofddrop gestuurd en dit via internet opgezocht!
Maar geen bericht terug wel na 2 maanden de eerste afschrijving die ik meteen geblokkeerd heb!
Dan de 1e betaling herinnering, meteen brief met daarin dat ik al een brief met beeindiging lidmaatschap gestuurd heb 1 dag na een te enthousiaste inschrijving. Dan weer herinnering, nu stuur ik alle brieven aangetekend naar hoofddorp, met de vraag dat ik graag een reactie wil en geen betaling herinnering.
Maar ik hoor niets tot ik een telefoontje krijg van de leden administratie, he he ik krijg eindelijk contact, maar nee dit is alleen de leden administratie maar ze gaan het uitzoeken. Dan de brief op de deur mat van het incasso Snijder................ of ik euro 900, 14 wil voldoen!!!!!!!!!! Ik heb dus 2x contact gehad met health city over deze kwestie en allebei de keren over het te innen incasso bedrag. Het incasso zegt " Maar hoe weten wij dat u deze brieven verstuurd heeft?" Tja.... Hoe weten jullie dat je de brieven naar mij verstuurd heeft? zijn die ook aangetekend dan? nee.... maar wij hoeven dat niet wij kunnen aantonen door ons systeem dat ze verstuurd zijn.... oooo " maar ook ik heb toch zeker een keer een aangetekend schrijven verstuurd!, tja daar kunnen wij in ons systeem niets van zien....
Geen enkele keer bij health city geweest en graag te voldoen 900,00 euro
misschien moeten we ons verenigen tegen deze praktijken en gezamenlijk een klacht in dienen....
Ben ook lid geweest van deze club. Vorig jaar wilde ik mijn contract opzeggen. Kreeg een brief terug dat het per november 2011 pas kon. Tjonge jonge, en ik kan door ziekte niet eens sporten. Maakt hun niks uit hoor.
Maar ze blijven maar incasseren. Ben benieuwt of volgende maand weer gaan incasseren. Tis echt een bedrijf.
Maar ze blijven maar incasseren. Ben benieuwt of volgende maand weer gaan incasseren. Tis echt een bedrijf.
Heel snel naar een of ander bureau voor rechtshulp gaan, of naar de gemeente, die weten vaak meer van organisaties dan wij, burgers.freelander schreef:Goede middag, tja health city
Heel veel succes!
Wat een ellende.. hoe durven ze
-
Dit is wel erg simpel gesteld .Wie heeft er nog een idee hoe dit aan te pakken.........
U bent degene die een (jaar?)contract heeft getekend. Er geldt nog altijd contract= contract.
U kunt dan wel opzeggen maar dat gaat pas in na de abonnementsperiode, en daar is niks verkeerd aan
Daar is inderdaad niks verkeerd aan. Lees de andere topic over deze club maar eens, dan zie je hoe verkeerd het allemaal wel is.Leo The Emperor schreef:Dit is wel erg simpel gesteld .Wie heeft er nog een idee hoe dit aan te pakken.........
U bent degene die een (jaar?)contract heeft getekend. Er geldt nog altijd contract= contract.
U kunt dan wel opzeggen maar dat gaat pas in na de abonnementsperiode, en daar is niks verkeerd aan
-
Dat is hier helemaal niet aan de orde.Daar is inderdaad niks verkeerd aan. Lees de andere topic over deze club maar eens, dan zie je hoe verkeerd het allemaal wel is.
U heeft een contract getekend en wil er nu vanaf zonder iets te betalen.
Dat is incorrect.
Er is bij u helemaal niks voorgevallen in health city waardoor de slechte berichten op internet bewaarheid zouden worden, sterker nog u bent nog geen enkele keer gaan sporten.
U kunt niet op basis van slechte berichten op het www nu uw abonnement annuleren.
Werknemertje van HealhtCity?Leo The Emperor schreef:Dat is hier helemaal niet aan de orde.Daar is inderdaad niks verkeerd aan. Lees de andere topic over deze club maar eens, dan zie je hoe verkeerd het allemaal wel is.
Dat is incorrect.
Er is bij u helemaal niks voorgevallen in health city waardoor de slechte berichten op internet bewaarheid zouden worden, sterker nog u bent nog geen enkele keer gaan sporten.
U kunt niet op basis van slechte berichten op het www nu uw abonnement annuleren.
Misschien eerst maar eens goed lezen wat er overal geschreven wordt.
Zoals je reageert, is precies zoals de club.
Dus als je er nog niet bijhoort, zou ik meteen lid worden. Maar aangezien je dat duidelijk al bent, probeer dan maar een andere topic uit, want de standaard reacties zijn voor iedereen voldoende.
Even voor de duidelijkheid: lezen kun je duidelijk niet.Leo The Emperor schreef:Dat is hier helemaal niet aan de orde.Daar is inderdaad niks verkeerd aan. Lees de andere topic over deze club maar eens, dan zie je hoe verkeerd het allemaal wel is.
Dat is incorrect.
Je quote allerlei berichten door elkaar heen.
Ik heb altijd trouw betaald, zo ben ik nu eenmaal. Het gaat ook niet om mijn geloofwaardigheid maar om dat geweldige bedrijf van je, wat geld blijft stelen van mensen.
Eerst lezen, dan reageren.
-
Ik reageerde helemaal niet op jouw bericht, maar op dat van Freelander.Even voor de duidelijkheid: lezen kun je duidelijk niet.
Je quote allerlei berichten door elkaar heen.
Ik heb altijd trouw betaald, zo ben ik nu eenmaal. Het gaat ook niet om mijn geloofwaardigheid maar om dat geweldige bedrijf van je, wat geld blijft stelen van mensen.
Eerst lezen, dan reageren.
Mijn quote komt uit ook zijn bericht. Dus wie leest er nu niet goed ?
Overgens werk ik niet bij Health City, maar hebben ze in het geval van Freelander, (en ook in jouw geval overigens) gewoon het volste recht om het abonnementsgeld te incasseren totdat het contract rechtsgeldig is afgelopen.
Dat je vanwege gezondheidsklachten niet kunt sporten is jouw risico en niet dat van hun. Uit coulance zouden ze je tegemoet kunnen komen, maar daar kun je geen rechten aan ontlenen.