LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] royement lidmaatschap na indienen klachten
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 14 aug 2012 18:35
royement lidmaatschap na indienen klachten
beste Mensen, Al 10 jaar sporten wij met veel plezier healthfitclub, nu enkele jaren geleden overgenomen door Healthcity. toen begon de terug gang van service en vermindering van aanbod lessen. vele malen starten lessen niet op tijd en werden er regelmatig lessen geannuleerd door afwezigheid van instructeurs. slecht management heet dit.
Nu weer een volgende mensonterende situatie; de renovatie wegens achterstallig onderhoud van de douches. op zich heel goed dat dit gebeurt alleen de manier waarop is schandalig. normaal 6 douches beschikbaar. nu 1 mager straaltje alleen voor de allerkleinsten onder ons. slecht voorzien van afvoer, gewoon ontoereikend en smerig met alle geolgen van dien. Klagen bij de clubmanager van Healthcity zwijndrecht bracht geen soulaas, er is geen geld dus geen voorzieningen! hierna hoofdkantoor gebeld en doorverwezen naar de manager Nederland. na 1e mail direct een reactie met; we nemen het in behandeling en je hoort......3 dagen later een herinnering geplaatst, nu een week later nog steeds geen reactie van directie HC. Afgelopen maandag 13-8 wilde ik gaan sporten maar pasje geblokkeerd?! of ik me even wilde melden op kantoor bij HC club manager. boodschap kort en zakelijk, JE BENT NIET MEER WELKOM, uitleg werd niet gegeven de brief was onderweg. nu 2 dagen later je raad het nog geen enkele reactie. heb protest gemaakt en de vraag gesteld op basis van welke rechtsgrond dit besluit is genomen. je raad het nog geen reactie. Kortom schandelijk hoe er bij Healthcity met goed betalende leden word omgegaan.
Nu weer een volgende mensonterende situatie; de renovatie wegens achterstallig onderhoud van de douches. op zich heel goed dat dit gebeurt alleen de manier waarop is schandalig. normaal 6 douches beschikbaar. nu 1 mager straaltje alleen voor de allerkleinsten onder ons. slecht voorzien van afvoer, gewoon ontoereikend en smerig met alle geolgen van dien. Klagen bij de clubmanager van Healthcity zwijndrecht bracht geen soulaas, er is geen geld dus geen voorzieningen! hierna hoofdkantoor gebeld en doorverwezen naar de manager Nederland. na 1e mail direct een reactie met; we nemen het in behandeling en je hoort......3 dagen later een herinnering geplaatst, nu een week later nog steeds geen reactie van directie HC. Afgelopen maandag 13-8 wilde ik gaan sporten maar pasje geblokkeerd?! of ik me even wilde melden op kantoor bij HC club manager. boodschap kort en zakelijk, JE BENT NIET MEER WELKOM, uitleg werd niet gegeven de brief was onderweg. nu 2 dagen later je raad het nog geen enkele reactie. heb protest gemaakt en de vraag gesteld op basis van welke rechtsgrond dit besluit is genomen. je raad het nog geen reactie. Kortom schandelijk hoe er bij Healthcity met goed betalende leden word omgegaan.
Re: royement lidmaatschap na indienen klachten
Weet u wel wat mensonterend is? Verkrachting in de Balkan, HIV moeders in Afrika, mensenhandel, bootvluchtelingen etc.Nu weer een volgende mensonterende situatie
Dat jij een paar dagen thuis moet douchen is niet mensonterend.
Re: royement lidmaatschap na indienen klachten
Mensonterend ? Zo overdrijven is ook een kunst op zich. U kunt ook thuis even douchen.jip en janneke schreef:beste Mensen, Al 10 jaar sporten wij met veel plezier healthfitclub, nu enkele jaren geleden overgenomen door Healthcity. toen begon de terug gang van service en vermindering van aanbod lessen. vele malen starten lessen niet op tijd en werden er regelmatig lessen geannuleerd door afwezigheid van instructeurs. slecht management heet dit.
Nu weer een volgende mensonterende situatie; de renovatie wegens achterstallig onderhoud van de douches. op zich heel goed dat dit gebeurt alleen de manier waarop is schandalig. normaal 6 douches beschikbaar. nu 1 mager straaltje alleen voor de allerkleinsten onder ons. slecht voorzien van afvoer, gewoon ontoereikend en smerig met alle geolgen van dien. Klagen bij de clubmanager van Healthcity zwijndrecht bracht geen soulaas, er is geen geld dus geen voorzieningen! hierna hoofdkantoor gebeld en doorverwezen naar de manager Nederland. na 1e mail direct een reactie met; we nemen het in behandeling en je hoort......3 dagen later een herinnering geplaatst, nu een week later nog steeds geen reactie van directie HC. Afgelopen maandag 13-8 wilde ik gaan sporten maar pasje geblokkeerd?! of ik me even wilde melden op kantoor bij HC club manager. boodschap kort en zakelijk, JE BENT NIET MEER WELKOM, uitleg werd niet gegeven de brief was onderweg. nu 2 dagen later je raad het nog geen enkele reactie. heb protest gemaakt en de vraag gesteld op basis van welke rechtsgrond dit besluit is genomen. je raad het nog geen reactie. Kortom schandelijk hoe er bij Healthcity met goed betalende leden word omgegaan.
Na 3 dagen nadat de klacht is ingediend meteen weer aan de bel trekken wordt meestal ook niet gewaardeerd. Enige overlast tijdens een dergelijke verbouwing is gewoon te verwachten.
Re: royement lidmaatschap na indienen klachten
Als de boel verbouwd wordt, is uw conclusie dat er geen geld voor voorzieningen is, wat apart te noemen, aangezien die verbouwing toch erg lijkt op geld voor/aan voorzieningen spenderen.
Maar als het al jaren bergafwaarts gaat volgens u, waarom bent u er dan zo lang klant gebleven vraag ik me af. Er zullen in Zwijndrecht tocht vast en zeker wel meer sportscholen zijn?
Maar als het al jaren bergafwaarts gaat volgens u, waarom bent u er dan zo lang klant gebleven vraag ik me af. Er zullen in Zwijndrecht tocht vast en zeker wel meer sportscholen zijn?
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 14 aug 2012 18:35
Re: royement lidmaatschap na indienen klachten
Beste Frantic2,
We leven hier in Nederland!
We leven hier in Nederland!
Re: royement lidmaatschap na indienen klachten
Mensonterend omdat je een tijdje niet kan douchen bij de sportschool
Heb je thuis geen douche ofzo
Heb je thuis geen douche ofzo
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 14 aug 2012 18:35
Re: royement lidmaatschap na indienen klachten
Beste Emmy75,
We betalen 70,- per maand gemiddeld en dan is het niet meer dan normaal dat er een alternatieve voorziening wordt geplaatst. Deze zijn ook gewoon te huur. Nu wordt over de rug van goed betalende leden een slecht product geleverd. Als hier dan over gesproken wordt zijn ze niet thuis terwijl het heel simpel opgelost kan worden.
Als je dan volgens je rechten een mail stuurt naar hoofdkantoor ben je lastig en mag je er niet meer in. Dit is geen manier van fatsoen om met klanten om te gaan.
Bij een eerdere renovatie werd ons aangeboden bij een andere vestiging te sporten.
We betalen 70,- per maand gemiddeld en dan is het niet meer dan normaal dat er een alternatieve voorziening wordt geplaatst. Deze zijn ook gewoon te huur. Nu wordt over de rug van goed betalende leden een slecht product geleverd. Als hier dan over gesproken wordt zijn ze niet thuis terwijl het heel simpel opgelost kan worden.
Als je dan volgens je rechten een mail stuurt naar hoofdkantoor ben je lastig en mag je er niet meer in. Dit is geen manier van fatsoen om met klanten om te gaan.
Bij een eerdere renovatie werd ons aangeboden bij een andere vestiging te sporten.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 14 aug 2012 18:35
Re: royement lidmaatschap na indienen klachten
Beste sjohie,
We stappen met een heleboel mensen nu op, dit was voor velen de druppel. Wel zo fijn om weer ergens met positieve energie te starten.
We stappen met een heleboel mensen nu op, dit was voor velen de druppel. Wel zo fijn om weer ergens met positieve energie te starten.
Re: royement lidmaatschap na indienen klachten
U zegt dat de kwaliteit al enige tijd minder is geworden. Ik zou zeggen: wees blij dat u er van af bent en zoek een andere sportschool die wel aan uw verwachtingen voldoet.
Er zijn hier genoeg topics van mensen die graag van hun sportschool af willen, maar nog een jaar (of een gedeelte daarvan) moeten blijven betalen. U bent goedkoop van een (in uw ogen) steeds slechter presterende sportschool af gekomen.
Er zijn hier genoeg topics van mensen die graag van hun sportschool af willen, maar nog een jaar (of een gedeelte daarvan) moeten blijven betalen. U bent goedkoop van een (in uw ogen) steeds slechter presterende sportschool af gekomen.
Re: royement lidmaatschap na indienen klachten
Gezien de mensonterende omstandigheden zou ik asiel aanvragen in een Afrikaans land of zo.
-
- Berichten: 32330
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: royement lidmaatschap na indienen klachten
Liefst een land met veel watervallen, voor het geval de douches gerenoveerd moeten worden.GJvdZ schreef:Gezien de mensonterende omstandigheden zou ik asiel aanvragen in een Afrikaans land of zo.
Re: royement lidmaatschap na indienen klachten
U bent niet de eerste die op grond van een kritische houding niet meer welkom is bij een sportschool. Hier een geval van iemand die geroyeerd is na het uiten van kritiek op Twitter: http://madbello.nl/66039/sportschool-li ... a-twitter/jip en janneke schreef:Afgelopen maandag 13-8 wilde ik gaan sporten maar pasje geblokkeerd?! of ik me even wilde melden op kantoor bij HC club manager. boodschap kort en zakelijk, JE BENT NIET MEER WELKOM, uitleg werd niet gegeven de brief was onderweg. nu 2 dagen later je raad het nog geen enkele reactie. heb protest gemaakt en de vraag gesteld op basis van welke rechtsgrond dit besluit is genomen. je raad het nog geen reactie. Kortom schandelijk hoe er bij Healthcity met goed betalende leden word omgegaan.