LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat een onbegrip voor zieken bij Optisport

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
white1980

Wat een onbegrip voor zieken bij Optisport

Ongelezen bericht door white1980 »

Via intenz kon ik tegen lagere kosten sporten bij Optisport. Qua gezondheid heb ik een nare periode achter de rug. Operatie aan beide knieën, schouderblessure, operatie aan lever. Maar ging gewoon sporten, totdat er een dag kwam, dat er iets in mijn knie gebeurde waardoor ik terug bij af was. Ik ging niet meer naar de sportschool, want de trap naar boven doet mij al veel pijn en lukt mij niet.
Ik heb Optisport gevraagd of mijn vrouw de overige paar maanden mocht sporten in mijn plaats. Dat moest ik aan Intenz vragen. Intenz heb ik gemaild, zij zeggen mij dat deze zaken op de sportschool geregeld mogen worden. Ik optisport weer bellen, nu zeggen zij dat het regels zijn van het hoofdkantoor.
Ik moet nu betalen voor iets wat ik niet gebruik en mijn vrouw mag het niet gebruiken.
Optisport verteld mij dat ik Intenz gewoon moet vragen het abonnement op te schorten. Op zich is dit een goed alternatief, ik weet alleen niet hoelang het duurt voordat ik die trap op de sportschool weer op kan klimmen.

Heeft iemand hier ervaring mee, kan iemand mij tips geven.

R.Sielhorst

Re: Wat een onbegrip voor zieken bij Optisport

Ongelezen bericht door R.Sielhorst »

Beste White1980,

Wat vervelend om te lezen dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Dat is niet wat we bij Intenz willen. Neem je contact op met onze helpdesk? Ik leg jouw bericht neer bij één van onze medewerkers en zorg ervoor dat er een passende oplossing komt.

Namens Intenz,
René Sielhorst

white1980

Re: Wat een onbegrip voor zieken bij Optisport

Ongelezen bericht door white1980 »

Nou Intenz, bedankt dat ik mijn abonnement gelijk kon stop zetten. Optisport heeft jullie bevestigd dat mijn vrouw niet op mijn naam mocht sporten. Wanneer mensen in de zomer op vakantie gaan, dan mag iemand anders wel op zijn of haar naam sporten en nu bij ziekte niet.
Optisport is echt een op geld belust bedrijf.

Gesloten