mijn dochter heeft haar abbonement voor F4F reeds in maart 2008 opgezegd gehad. het lidmaatschap zou lopen tot mei 2008, dus op tijd de brief (jammer genoeg niet aangetekend) naar F4F gezonden. Hu echter krijgt ze steeds brieven waarin wordt gedreigt met incassoburo en deurwaarder. Het mooie is echter nu dat mijn minder jarige zoon nu ook brieven van F4F ontvangt wegens achterstand in betaling. Hij heeft echter nooit een lidmaatschap getekend hiervoor en ik ook niet voor hem.
Blijkbaar houden ze bij F4F hun administratie niet bij en worden opzeggingsbrieven niet of half gelezen. Ik ben echter niet van plan om nog een euo aan F4F te betalen daar alles op tijd is opgezegd.
Bij telefonisch contact met F4F (wat al een kapitaal kost met hun 0900 nummer daar ik mobiel moet bellen met ze) wordt gezegt dat ze die brieven nooit hebben ontvangen. Zo komen ze dus onder die opzeggingsbrieven uit en als je nog een brief stuurt krijg je te horen dat het opzegtermijn s verlopen en je dus automatisch weer een jaar lid bij ze bent. (hoe wordt ik rijk???)
Wat kan ik nu nog meer ondernemen tegen F4F????
greetz Bigbossm
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wederom over F4F ( fit four free)
Re: wederom over F4F ( fit four free)
hoi
Dat was bij mij ook zo wel opzeggings brief ontvangen maar te laat terwijl het gewoon op tijd verstuurd is !
Ik betaal gewoon echt niet nu aanmaningsbrieven enz.. gekregen nu sinds 1 maand stil dus zal nu wel binnekort een incassobureaus worden.
Ik betaal geen cent aan die gasten ik heb netjes een opzeggingsbrief op tijd verstuurd, na de brief van f4f dat ik kreeg dat mijn abonnement nog 1 jaar verlengd was heb ik een aantal brieven geschreven maar daar nooit antwoord of enige reactie op gekregen. Alleen maar brieven voor betalen en aanmaning. Ik ga gewoon niet betalen laat het maar voor de kantonrechter komen.
Er zijn nu al zoveel klachten van f4f ... en iedere keer dezelfde klachten.
Je kan toch niets ondernemen tegen hun want ze reageren toch nergens op. Gewoon niet betalen want die gasten worden slapend rijk !
Dat was bij mij ook zo wel opzeggings brief ontvangen maar te laat terwijl het gewoon op tijd verstuurd is !
Ik betaal gewoon echt niet nu aanmaningsbrieven enz.. gekregen nu sinds 1 maand stil dus zal nu wel binnekort een incassobureaus worden.
Ik betaal geen cent aan die gasten ik heb netjes een opzeggingsbrief op tijd verstuurd, na de brief van f4f dat ik kreeg dat mijn abonnement nog 1 jaar verlengd was heb ik een aantal brieven geschreven maar daar nooit antwoord of enige reactie op gekregen. Alleen maar brieven voor betalen en aanmaning. Ik ga gewoon niet betalen laat het maar voor de kantonrechter komen.
Er zijn nu al zoveel klachten van f4f ... en iedere keer dezelfde klachten.
Je kan toch niets ondernemen tegen hun want ze reageren toch nergens op. Gewoon niet betalen want die gasten worden slapend rijk !
Mijn dochter is ruim een jaar geleden lid geworden. Proeflessen kon niet direct een jaar lid worden. Ze is een paar keer geweest, maar het was niet haar ding, maar ja je zit er een jaar aan vast. Dit jaar langs de sportschool. Ze kreeg een adres mee waar ze op moest zeggen. Een pasje heeft ze nooit gehad. Een brief geschreven. geen antwoord. Wel pas geleden weer voor een nieuw jaar afgeschreven. Terug gevorderd en weer een nieuwe brief geschreven. Geen antwoordmaar wel opnieuw afgeschreven. Hoe kom je toch van die lui af zonder dat ze geld blijven plukken van arme studenten. Kan dit allemaal. Kan de overheid ons niet beschermen tegen deze praktijken.
Onze 16 jarige dochter heeft keurig op tijd opgezegd en een bevestiging hier van ontvangen.
Hierna werdt er zonder machtiging via een automatische incasso bij ons 2,95 per maand afgeschreven voor het hebben van een kortingspasabonnement?????hiervoor zouden wij ze gemachtigd hebben, niet dus...(alleen eenmalig voor het hebben van een jaar lidmaatschap.)
nu hebben we via de email bericht gekregen dat als zij de 5,90 zou betalen, zij van dit abonnement af zou zijn, wat dus vandaag gedaan is....gelukkig hebben wij haar pas teruggevonden(kostte anders 25 euro voor een nieuw). Hier kreeg zij helaas te horen dat zij 35 euro aan een incassokosten zou moeten betalen omdat ze te laat zou zijn met betalen....deze zou vandaag verzonden zijn !!! toevallig he, net na het betalen hiervan, gelukkig hebben we een betalingsbewijs gekregen hiervan.
Hierover is echter niet eerder in de mails gesproken.
wij leggen dit geval morgen voor aan onze rechtsbijstand, kom maar op....nooit sporten bij fit for free, tenzij je je geest kwaad wil maken....bah.
Hierna werdt er zonder machtiging via een automatische incasso bij ons 2,95 per maand afgeschreven voor het hebben van een kortingspasabonnement?????hiervoor zouden wij ze gemachtigd hebben, niet dus...(alleen eenmalig voor het hebben van een jaar lidmaatschap.)
nu hebben we via de email bericht gekregen dat als zij de 5,90 zou betalen, zij van dit abonnement af zou zijn, wat dus vandaag gedaan is....gelukkig hebben wij haar pas teruggevonden(kostte anders 25 euro voor een nieuw). Hier kreeg zij helaas te horen dat zij 35 euro aan een incassokosten zou moeten betalen omdat ze te laat zou zijn met betalen....deze zou vandaag verzonden zijn !!! toevallig he, net na het betalen hiervan, gelukkig hebben we een betalingsbewijs gekregen hiervan.
Hierover is echter niet eerder in de mails gesproken.
wij leggen dit geval morgen voor aan onze rechtsbijstand, kom maar op....nooit sporten bij fit for free, tenzij je je geest kwaad wil maken....bah.
Vandaag, 18 december 2008, vielen er 3 brieven van Direct Incasso, in de bus.
Een voor mijzelf, een voor mijn dochter en een voor mijn zoon. Alle drie met een ander bedrag erop. Deze brieven gingen over betalingsachterstand bij F4F. Zoals jullie kunnen lezen zijn de abbo's ruim op tijd opgezegd maar volgens F4F nooit ontvangen.
Wie kan mij hierover raad geven want wij zijn niet van plan om deze te betalen, gaat om een bedrag van ca. 1000 euro tesamen.
greetz Bigbossm
Een voor mijzelf, een voor mijn dochter en een voor mijn zoon. Alle drie met een ander bedrag erop. Deze brieven gingen over betalingsachterstand bij F4F. Zoals jullie kunnen lezen zijn de abbo's ruim op tijd opgezegd maar volgens F4F nooit ontvangen.
Wie kan mij hierover raad geven want wij zijn niet van plan om deze te betalen, gaat om een bedrag van ca. 1000 euro tesamen.
greetz Bigbossm
inmiddels is er bij mij een bedrag van 2 maanden terug geboekt op de giro?????
Blijkbaar zijn ze zelf achter hun fout gekomen en verliezen zij de zaak zoiezo bij de rechtbijstandsverzenkering.....
Blijkbaar zijn ze zelf achter hun fout gekomen en verliezen zij de zaak zoiezo bij de rechtbijstandsverzenkering.....