Dag mensen,
Wanneer ik het percentage wil weten hoeveel ik voor mijn lening betaal, kan ik dat alleen achterhalen op hun website. Waarom vermeldt de IB-groep het gewoon niet op de overzichten die zij verzenden? Of is het deels een geheimpje, dat studenten daar niet naar gaan kijken?!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Debet rente van IBG
Re: Debet rente van IBG
De rente wordt toch jaarlijks vastgesteld? Wanneer je dit dan eenmaal weet hoef je het toch niet iedere keer terug te lezen? Je kunt het dan toch onthouden?
Volgens mij is de rente afhankelijk van in welk jaar je bent afgestudeerd. Deze rente staat dan voor 5 jaar vast.
Dat klopt maar student538 is toch student? Dus wordt de rente jaarlijks bepaald..nu is het geloof ik 4,17%.
Bedankt voor de informatie. Het is voor mij 4,17 procent. Ik studeer momenteel niet meer. Mag mijn studie ook niet meer herstarten omdat ik 30 ben
Hoezo mag je je studie niet meer herstarten als je 30 bent?
Studiefinanciering is een ander verhaal.
Studiefinanciering is een ander verhaal.
Aangezien dit de eerste hit is bij zoeken op 'rente ibg' even de informatie over 2009:
Van de site van de ib-groep:
Vraag:
Wat is het rentepercentage als ik leen in 2009?
Antwoord:
Over de lening die je in 2009 ontvangt, is het rentepercentage vastgesteld op 3,58 procent op jaarbasis.
Zolang je studiefinanciering ontvangt, wordt het rentepercentage elk kalenderjaar opnieuw vastgesteld.
Van de site van de ib-groep:
Vraag:
Wat is het rentepercentage als ik leen in 2009?
Antwoord:
Over de lening die je in 2009 ontvangt, is het rentepercentage vastgesteld op 3,58 procent op jaarbasis.
Zolang je studiefinanciering ontvangt, wordt het rentepercentage elk kalenderjaar opnieuw vastgesteld.