Alle benodigde formulieren ingevuld, ondertekend etc., etc. en betaal 20 euro kosten ,vanwege een verloren OV, ondanks dat die vrouw zei dat dat niet hoefde..
Krijg ik een maand of wat later die aangifte terug, met de mededeling dat er geen bonnetje bijzit?? Oftewel ik had 'niet betaald' en moest alles overnieuw doen.. Ik met mijn eigenwijze kop niet gedaan, mail gestuurd, dat ik betaald had en dat het voor mij klaar was.. Door prive- omstandigheden ben ik uit huis gegaan en illegaal bij iemand in gaan wonen, omdat ik nergens anders heen kon..In die tijd heb ik dus schijnbaar diverse aanmaningen gehad, wat resulteerd in het volgende:
Vandaag staat er dus tot mijn grote verrassing een deurwaarder op mijn stoep, of ik even 600 euro wilde betalen
Dit ten gevolge van het onterecht bezitten van mijn OV jaarkaart.
Daar was ik vrij verbaasd over, omdat ik 3 maanden geleden al een regeling had getroffen om 75 euro per maand af te lossen (ong. 450 euro). Dus ik de Ib opgebeld, zeggen ze dat ze de rekening gesplitst hebben, dus maar weer een regeling getroffen. Maarja, als student (ben weer begonnen