| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ?
Re: ?
Dus de zaak is afgehandeld volgens de voorwaarden waar u mee akkoord bent gegaan, en nu bent u opeens niet meer akkoord? Gaat een lastige worden.Sjekkie_ schreef:want de zaak is afgehandeld volgens de voorwaarden in het contract. Bedankt alvast,
Daarvoor bieden ze extra (lease) diensten aan volgens mij, als uw zoon er voor kiest die niet af te nemen, is dit het gevolg van zijn keuze. Hi houdt zich aan de samen overeengekomen afspraken, en het is een bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling.Sjekkie_ schreef:Het gaat mij erom dat het vervangende toestel dan toch op z'n minst wel een iphone 3gs of een iphone 4 had kunnen zijn. Hij moet nu 2 jaar met een Samsung Galaxy Pocket doen.
-
VioletPrue
Het zal ongetwijfeld in de algemene voorwaarden staan.Sjekkie_ schreef:Had ik graag van de verkoper willen horen.
Die stellen ze niet voor niks op, die zijn er, zodat de klant weet waar hij/zij voor tekent.
Dus de KPN heeft de regels wel kenbaar gemaakt aan u, u heeft ze alleen niet gelezen.
Ze kunnen moeilijk alle voorwaarden mondeling gaan uitleggen, dan kost zo'n koop aardig wat tijd.
Tsjonge dat is erg. Ik denk dat de wereld nu ophoud met draaien.Sjekkie_ schreef:Het gaat mij erom dat het vervangende toestel dan toch op z'n minst wel een iphone 3gs of een iphone 4 had kunnen zijn. Hij moet nu 2 jaar met een Samsung Galaxy Pocket doen.
Wel vreemd dat je na zo'n korte tijd zo'n duur toestel kwijtraakt. Misschien een wijze les voor uw zoon?
Het staat in de voorwaarden, toevallig heeft mijn vriendin recent een nieuw Hi abonnement afgesloten, ook met lease, vandaar dat ik het weet. Dat staat trouwens op hun site, werd na 1 vraag duidelijk beantwoord in de winkel, én staat in de papieren algemene voorwaarden die je meekrijgt bij het afsluiten.Sjekkie_ schreef:Had ik graag van de verkoper willen horen.
MIsschien een leuke actie voor de komende weken: zodra iemand een contract af wil sluiten gaat de verkoper de algemene voorwaarden voorlezen en vraagt constant of het duidelijk is.sjohie schreef:Het staat in de voorwaarden, toevallig heeft mijn vriendin recent een nieuw Hi abonnement afgesloten, ook met lease, vandaar dat ik het weet. Dat staat trouwens op hun site, werd na 1 vraag duidelijk beantwoord in de winkel, én staat in de papieren algemene voorwaarden die je meekrijgt bij het afsluiten.Sjekkie_ schreef:Had ik graag van de verkoper willen horen.
Och, sjekkie kreeg hier geen gelijk. Hij vond dat er maar van de overeengekomen voorwaarden afgeweken moest worden, omdat hij het toen hij het nodig had, toch niet zo mee eens was. Terwijl TS te krenterig was om de duurdere variant te nemen, waarbij er wel zou worden voldaan aan zijn verzoek.
Helaas hielp het stampen met de voeten en boos weglopen niet, dus heeft hij zijn bericht maar verwijderd. Zo kinderachtig, mensen die er niet tegen kunnen als anderen een andere mening hebben. Typisch het soort mensen dat niet de normale dialoog aan gaat, maar of boos wegloopt,,of er gewoon meteen op los slaat.
Helaas hielp het stampen met de voeten en boos weglopen niet, dus heeft hij zijn bericht maar verwijderd. Zo kinderachtig, mensen die er niet tegen kunnen als anderen een andere mening hebben. Typisch het soort mensen dat niet de normale dialoog aan gaat, maar of boos wegloopt,,of er gewoon meteen op los slaat.