IK heb net behoorlijk wat klachten gelezen over 02 op dit forum en irriteer me aan een aantal reacties op deze
berichten waarin mensen worden "aangevallen" op spelfouten!?!
Lopen de betreffende personen hier niet voorbij aan de essentie van het bericht: "de klacht"?!?
Ik kan me goed voorstellen dat je behoorlijk "over de rooie" bent als je voor een aanzienlijk bedrag bent opgelicht. Het laatste waar je dan op zit te wachten is een reactie waarin je spelling ter discussie wordt gesteld!
Ik ben al 3 jaar klant van 02 (voormalig telfort) en de laatste tijd gaat het inderdaad helemaal de mist in!
*15 dagen op vakantie in Frankrijk, 3 keer naar huis gebeld, 8 keer naar mijn vriendin. Op de rekening staan vervolgens 75 gesprekken in het buitenland voor ruim 85 euro.
De rekening erna nog een 12 gesprekken voor ruim 20 euro.
Verder ben ik niet in het buitenland geweest!
02 Klantenservice: We kunnen u een gespecificeerde rekening sturen, deze kost echter 12 euro omdat u een zakelijk abonnement heeft!
Omdat ik geen zin had om ook nog eens 12 euro voor een rekening te betalen heb ik het er maar bij laten zitten met in het achterhoofd dat de nasleep (telefoonkosten, internetkosten etc.) me nog meer ging kosten dan het bedrag
dat ik uiteindelijk (onterecht) heb betaald.
*Plotseling ontvang ik lege sms-berichten van 1 of andere sms-dienst waar ik me nooit voor heb aangemeld (70 Eurocent per bericht). Opnieuw contact gezocht met 02 Klantenservice.
Deze kon mij niet verder helpen, blokkeren ging niet en ze konden niet nagaan van wie deze berichten afkomstig waren. Dat moest ik dan maar zelf uitzoeken.
Tot mijn grote verbazing zie ik net in Tros-Radar dat de provider (02) een aanzienlijk bedrag van deze berichten ontvangt (40 Eurocent per bericht van 1 Euro).
Beetje vreemd dat ze dan niet kunnen vertellen van wie de berichten zijn.
Als ik het goed begrijp krijgt 02 dus maandelijks een bedrag van, laten we zeggen, 45.897 Euro op hun rekening gestort voor sms-diensten van Anoniem! Het voornoemde bedrag is overigens volledig fictief mocht iemand hierop willen reageren.
Feit is dat je als klant helemaal niets in de soep hebt te brokkelen en dat je altijd aan het kortste eind trekt! Als je de bedrijven van tegenwoordig moet geloven, is niemand
aansprakelijk! De helpdeskmedewerkers zijn immers maar helpdeskmedewerkers (hoe vriendelijk ze ook zijn), die ook maar in opdracht van het bedrijf (een hogere macht) handelen en geen actie kunnen ondernemen.
Iemand hogerop in het bedrijf krijg je echter nooit te spreken! Wat dan? Vraag ik me af...
Als je toch besluit om tot actie over te gaan, kun je jezelf
nog eens flink in de onkosten jagen, in de hoop dat je hiervan uiteindelijk een klein bedrag terugkrijgt omdat je in het in het gelijk bent gesteld.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 02 02 02
Re: 02 02 02
Krijg je nog steeds commerciele smsjes??
Stuur de tekst "stop" naar nummer 255 en het stopt echt!!!
o2 is de waar je dit stop kunt zetten als er niet bekent is waar de smsjes vandaan komen.Als je wel weet waar ze vandaan komen kijk op www.allesoversms.nl
Stuur de tekst "stop" naar nummer 255 en het stopt echt!!!
o2 is de waar je dit stop kunt zetten als er niet bekent is waar de smsjes vandaan komen.Als je wel weet waar ze vandaan komen kijk op www.allesoversms.nl
Rick heb jij ook voicemails ontvangen toen je zo gezellig op vakantie was?
Tuuuurlijk zeg je nee omdat je anders zo DOM overkomt.
Ben je ook gebeld in het Buitenland ?
Tuuuurlijk zeg je nee omdat je dan NOG dommer overkomt.
Als iemand je voicemail inspreekt betaal jij als je in het buitenland bent vanaf de grens nederland tot aan waar jij je begeeft.
Als iemand je gewoon belt betaal jij ook vanaf de grens.
T``jonge lees eens wat voordat je je klepje opentrekt.
Tuuuurlijk zeg je nee omdat je anders zo DOM overkomt.
Ben je ook gebeld in het Buitenland ?
Tuuuurlijk zeg je nee omdat je dan NOG dommer overkomt.
Als iemand je voicemail inspreekt betaal jij als je in het buitenland bent vanaf de grens nederland tot aan waar jij je begeeft.
Als iemand je gewoon belt betaal jij ook vanaf de grens.
T``jonge lees eens wat voordat je je klepje opentrekt.
Dag klant,
Namens O2 sluit ik me bij de bovenstaande anonieme reactie aan. Eerst je pijlen op jezelf richten, dan op O2.
Succes,
O2 directie
Namens O2 sluit ik me bij de bovenstaande anonieme reactie aan. Eerst je pijlen op jezelf richten, dan op O2.
Succes,
O2 directie
o2 ? nou, nou, ik heb al 2 aanvragen compleet met copy I.D. en bankafschrift opgestuurd omdat ik graag o2 wil hebben. Dit omdat ik invalide ben en met de reclame van o2 ( die extra 500 min. beltegoed) heel goed kan gebruiken, omdat ik de vaste lijn eruit wil hebben, daar deze te duur is. Verder ben ik dan altijd te bereiken en kan ikzelf ook bellen via m'n g.s.m. MAAR wat blijkt?
GEEN REACTIE van 02 gehad / gekregen !!!!!!en dan praat ik dus over aanvraag 2x binnen 1/2 jaar !!!!
SCHANDE!!!! dat ze zelfs geen antwoord geven. het wordt allemaal alsmaar duurder en heb zelf een uitkering minima en zou hierdoor mooi uit kunnen komen met 02 maar nu weet ik het niet meer, wie wel?
groetjes
GEEN REACTIE van 02 gehad / gekregen !!!!!!en dan praat ik dus over aanvraag 2x binnen 1/2 jaar !!!!
SCHANDE!!!! dat ze zelfs geen antwoord geven. het wordt allemaal alsmaar duurder en heb zelf een uitkering minima en zou hierdoor mooi uit kunnen komen met 02 maar nu weet ik het niet meer, wie wel?
groetjes