LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 1 op de 3 mobiele telefoons zijn binnen 3jaar kapot
-
1 op de 3 mobiele telefoons zijn binnen 3jaar kapot
bij deze wil ik mede delen dat ik een nikia n 80 heb en die was in een half jaar tijd al kapot,de 2e de camera deed het namelijk niet en een jaar daarna was het display naar de kloten.
gelukkig zijn deze schades door de verzekering die ik er bij heb allemaal gratis vergoed ,maar eigenlijk is het niet te begrijpen waarom een toestel van €630 zo snel lkapot kan!!!!!!!!!!!!!!!
gelukkig zijn deze schades door de verzekering die ik er bij heb allemaal gratis vergoed ,maar eigenlijk is het niet te begrijpen waarom een toestel van €630 zo snel lkapot kan!!!!!!!!!!!!!!!
Re: 1 op de 3 mobiele telefoons zijn binnen 3jaar kapot
Ik zou als ik u was de fabrikant een briefje sturen met alleen mijn naam er op.
In hoofdletters svp
Met als handtekening een foto van je achternaam.
Hoi petty 1950 ,lang geleden.
Hoi petty 1950 ,lang geleden.
Nokia N** is al bij aankoop defect !!!
Veel van die oude Nokia 3310 zijn al jaren in gebruik!, het waren degelijke telefoons die jarenlang meegaan,
De nieuwe telefoons zijn over het algemeen gemaakt van dun plastic en voorzien van complexe en dure electronica en kleurenscherm en camera, en uiteraard MP3 inside,
Deze leuke gadgets kosten natuurlijk geld, maar de concurrentie is hevig in telefoonland, dus er moet dus voor iets meer dan de productiekosten verkocht worden, en dan worden er concessies gedaan aan de kwaliteit, hetgeen hier in de enquete goed te lezen is,
Echt degelijk materiaal is bijna niet meer te vinden, dus het wordt zoeken naar een nieuwe telefoon die in de forums en consumentenbelangen programma's goed uitkomen,
Want er zijn helaas merken en type's die helaas eersteklas rommel is!, en zo'n toestel koop je niet graag!,
Succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.
De nieuwe telefoons zijn over het algemeen gemaakt van dun plastic en voorzien van complexe en dure electronica en kleurenscherm en camera, en uiteraard MP3 inside,
Deze leuke gadgets kosten natuurlijk geld, maar de concurrentie is hevig in telefoonland, dus er moet dus voor iets meer dan de productiekosten verkocht worden, en dan worden er concessies gedaan aan de kwaliteit, hetgeen hier in de enquete goed te lezen is,
Echt degelijk materiaal is bijna niet meer te vinden, dus het wordt zoeken naar een nieuwe telefoon die in de forums en consumentenbelangen programma's goed uitkomen,
Want er zijn helaas merken en type's die helaas eersteklas rommel is!, en zo'n toestel koop je niet graag!,
Succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.
De nieuwe(re) Nokia telefoons zijn inderdaad van slechte kwaliteit, en van service hebben ze bij Nokia nog nooit gehoord.
-
als je een toestel dat niet gauw kapot gaat of minder gevoelig is voor storingen dat is er maar 1 optie ,koop een simpel toestelletje 1600 nokia of sony ericsson j110 ,toestellen van 40 euro die gaan niet snel kapot...