Hoi,
Ik ben sinds een jaar of 6 een heel tevreden Chello klant (nooit problemen, op af en toe een storing na, die altijd snelverholpen zijn) en sind een jaar ofzo ook digitale telefonie klant (ook nooit problemen mee gehad).
Omdat ik zo'n bijzondere klant ben (staat in de brief die ik van UPC heb gekregen) omdat ik tot 1 van de eerste digitale telefonie klanten behoor krijg ik, als ik nu mijn abonnement met 1 jaar verleng EUR 14,95 korting op mijn volgende factuur. Er is heel handig een antwoordkaart bijgevoegd waarop ik kan aankruisen en ondertekenen dat ik died korting wil.
Maar let op
Als ik echter even goed doorlees staat in de brief dat ik het abonnement verleng met 1 jaar, maar op de antwoordkaart staat dat ik een nieuw jaarabonnement afsluit. Ook ga ik via de antwoordkaart akkoord met de aanvullende voorwaarden die achterop de brief staan. Deze houden volgens mij in:
- De contractduur werd telkens met 1 maand verlengt, maar dit wordt 1 jaar. Tussentijds opzeggen kan dus niet meer zonder dat je UPC de resterende kosten moet betalen.
- Ook staat er iets over dat als UPC de overeenkomst beeindigt, op grond van artikel 14 van de algemene leveringsvoorwaarden (die ik op de site niet kan vinden), dat je dan ook de resteren periode moet betalen.
Hoe het zit met een verhuizing weet ik niet, maar ben voorzichtig met het ingaan op deze actie als je van plan bent binnen 1 jaar op te gaan zeggen. Bijna zonder dat je het weet veranderen de leveringsvoorwaarden als je meedoet!
Groeten Felix
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 14,95 euro korting van UPC, of wil UPC iets van je?
Re: 14,95 euro korting van UPC, of wil UPC iets van je?
Tja upc is een wolf in schaapskleren, je moet continue op je hoede zijn voor deze oplichtersbende.
Das nou een typisch mooi voorbeeld, doen ze je een aanbod, wat interesant lijkt maar als je goed verder leest wordt je genaa id zonder dat je er erg in hebt.
Das nou een typisch mooi voorbeeld, doen ze je een aanbod, wat interesant lijkt maar als je goed verder leest wordt je genaa id zonder dat je er erg in hebt.
Re: 14,95 euro korting van UPC, of wil UPC iets van je?
Verhuizingen kunnen gewoon het enige dat dit doet is je contract omzetten van een maandelijks contract naar een jaarlijks contract met een korting.