LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 1601

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bijstandje

1601

Ongelezen bericht door bijstandje »

Wie heeft er ervaring met het bellen via 1601 kijk op www.bellen1601.nl
Iemand heeft mij getipt hiervoor, het klinkt aantrekkelijk, je kan mobiel goedkoop bellen, ook naar het buitenland.
Echter het bevreemd me dat niemand die 1601 kent en ik vraag me af of het wel werkelijk iets is.
aangezien ik in de bijstand zit ,is een goedkope telefoonrekening nooit weg, maar is het ook riskant voor mij om zoiets onbekend aan te gaan.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Predicador

Re: 1601

Ongelezen bericht door Predicador »

Dit onderwerp bestaat al. Gebruik de zoekfunctie binnen het forum (link naast t vergrootglas) om het onderwerp te zoeken.

Deze draad kan gesloten worden.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Het internetadres wat Bijstandje noemt klopt niet! Het enige juiste is
http://www.bel1601.nl !

Joop(ko)

Ongelezen bericht door Joop(ko) »

Bijstandje, je kunt het beste eerst een belwijzer advies via www.bellen.com laten uitvoeren. Dan zul je er achter komen dat bellen via 1601 zeker niet het goedkoopste is. In veel gevallen kun je het voordeligste je binnenlandse gesprekken op basis van een Bel Budget abonnement via KPN afwikkelen en je buitenlandse gesprekken via 1649, Telestunt of Teledump, e.e.a. afhankelijk van de bestemming. Dus zeker niet via 1601 die m.n. voor het afwikkelen van buitenlandse gesprekken zeker niet het goedkoopste is.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten