Ik krijg dagelijk een sex fun tip binnen op mijn mobiel, heir word ik even niet goed van. Heeft iemand een idee om deze te cancellen???
Heb al verschillende nummers geprobeerd maar geen aktie..
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 17900839026 nummer
Re: 17900839026 nummer
Ik krijg dagelijks een sex TIP binnen en heb al verschijdene afmeldcodes geprobeerd . Om af te melden moet ik deze code verstruren naar 4949 ik wordt er gek van. Ik krijg steeds antwoord dat ik niet ben aangemeld bij Maxima of zoiets of dat ik geen abonnement bie een des betreffende provider heb
ik wordt er krankkjorum van
kunnen jullie me helpen
ik wordt er krankkjorum van
kunnen jullie me helpen
Oei,
Weer een dienst die je niet goed kan afmelden. Kijk eens op sms.startbewijs.nl daar staan alle meest recente sites op met afmeldcodes.
Good Luck!!!
Weer een dienst die je niet goed kan afmelden. Kijk eens op sms.startbewijs.nl daar staan alle meest recente sites op met afmeldcodes.
Good Luck!!!
Wanneer je contact opneemt met je provider kan die je precies vertellen welke aanbieder achter deze diensten zit en hoe je je af kan melden....
Iedere aanbieder van smsdiensten is namelijk verplicht om de diensten aan te melden bij de providers.
Iedere aanbieder van smsdiensten is namelijk verplicht om de diensten aan te melden bij de providers.