LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 247mobiel ervaringen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
wilmiee

247mobiel ervaringen

Ongelezen bericht door wilmiee »

ik zou graag willen weten of er meer mensen ervaringen hebben met 247 mobiel.met aanbiedingen voor telfort.
ik heb daar een abbonement afgesloten met een nokia c6.op maandag
werd netjes gebeld waneer ze het pakketje kwamen leveren woensdag werd ik gebeld door de koerier met de mededeling dat ze het pakketje kwamen bezorgen.
blij met het pakketje....contract nagekeken want je weet maar nooit.maar het pakket open en er zit een nokia6303i in mijn pakket.gelijk gebeld...er werd een notitie gemaakt en kreeg een mail dat ik de telefoon kon terug zenden en het simkaart mocht houden.dat ze me het juiste toestel zouden zenden na ontvangst van het verkeerde toestel .ik mail terug dat ik moeite heb om hun de telefoon terug te zenden op mijn koste omdat de fout immers bij hun ligt.
krijg een bericht terug ze hebben mij een pakketzegel hebben gezonden..nu vrijdag niks ontvangen.
uit zekerheid stuur ik dus het gehele pakket terug met een brief voor het annuleren van het contract.
maar mijn vraag is of er meer mensen zijn die hier ervarningen mee hebben?

247mobiel

Re: 247mobiel ervaringen

Ongelezen bericht door 247mobiel »

Beste mevrouw,

Wij vinden het oprecht vervelend dat u niet het juiste toestel heeft ontvangen tijdens de levering. Na uw melding, afgelopen woensdag, zijn wij ook direct een intern onderzoek gestart om te achterhalen hoe dit heeft kunnen gebeuren en uiteraard om dit in de toekomst te voorkomen. Ik verwacht hiervan maandag de resultaten te ontvangen en zal dan direct contact met u opnemen om deze persoonlijk met u te bespreken.

Nogmaals onze oprechte excuses voor dit ongemak en wij hopen dat u na ons gesprek voldoende vertrouwen in onze organisatie heeft om in de toekomst opnieuw bij ons een bestelling te plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Ab
247Mobiel

sinned2

Ongelezen bericht door sinned2 »

wilmiee,
Ook ik heb vervelende ervaringen met 247 mobiel. Niet met het toestel, maar de abonnementsgelden zijn te hoog. Aangezien ik via internet bij hen besteld heb en direkt werd door gelinked naar de telfort site, en ook mijn rekeningen van telfort ontvang, heb ik eerst contact gezocht met telfort. Deze wisten te melden dat ik toch echt contact op moest nemen met 247.(toen zei ik direkt tegen de mensen van telfort;
waarom heb ik het idee dat dit het kastje naar de muur verhaal gaat worden.
. en dat werd het. Tot dat ik uitgezocht heb dat 247 mobiel een marketing stunt is, verzorgd door een berijf dat brands2c heet geloof ik. In hun commerciele praatje stond dat zij voor telecom bedrijven werkten o.a. Maar goed na veel 4en en5entoch met 247 in conclaaf en heb ik het voor elkaar gekregen dat ik toch echt 10 euro mocht gaan betalen voor mijn 180 bel minuten, duhh, heb ik recht op want zo aangevraagd n.a.v. een advertentie in METRO. De aansluit kosten werd zomaar even 42,05 voor afgeschreven(stond 24,95 op de site) en ik betaal nog steeds 11,95 voor 150 smsjes(stond toch echt 5,50 euro voor incl.BTW)Ik ben al ruim 4 maanden bezig om alles geregeld te krijgen. De laatste keer dat ik het telefoonnr. belde kostte dit ineens 80ct p/m i.p.v. de 10 ct op de site vermeld. Ik ben dan ook al ongeveer 15 euro aan telefoonkosten kwijt en het is nog niet geregeld, ondanks herhaalde toezeggingen door een mijnheer Ab met een moeilijke achternaam. Ik moet wel zeggen dat hij het in ieder geval geregeld heeft met de bovengenoemde 10 euro. Dus ik wens je succes maar pas op het kan zeer lang duren ondanks alle beloften die zij doen en laat op dit forum even weten hoe het afloopt, dan zal ik dit ook doen

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@sinned2,

Graag ben ik u hierbij van dienst. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Laila

sinned2

Ongelezen bericht door sinned2 »

update;
De dag na het verschijnen van mijn reactie werd ik gebeld en is afgesproken dat de rekeningen die verstuurd zijn tot nu toe verrekend gaan worden met de eerst volgende rekening, deze verwacht ik rond 20 december. Wat betreft de verkeerde prijs voor de sms bundel (11 euro i.p.v. de beloofde 5,50), daar van is gebleken dat ,dit in ieder geval bij het inloggen, nog niet is veranderd. Over een paar dagen maar weer eens kijken op de site van Telfort, misschien zijn ze vergeten dit aan te passen.

Gesloten