| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 3 keer tel kapot in half jaar bij telfort gekocht help
-
michael schuit
3 keer tel kapot in half jaar bij telfort gekocht help
ik heb een splinternieuwe nokia n97 mini gekocht bij telfrt in zwolle hij is nu in nog geen half jaar tijd 3 keer kapot gegaan ik heb hem voor veel geld gekocht dan verwacht ik inderdaad een goede telefoon die niet zo vaak kapot gaat ik ben hem nu al 3 keer meer dan 3 weken kwijt geweest ik vindt dit niet normaal en als ik dan bij de winkel aan kom dan snapt iedereen het wel maar ik zit wel 3 keer 3 weken zonder mijn telefoon waar ik veel geld voor heb betaald en dan de vraag of ik een nieuwe kan krijgen omdat ik geen vertrouwen meer heb in de nokia n97 dan is jullie antwoordt daar gaat nokia over ik zou graag even een antwoordt willen hebben op de volgende vraag:
hij is 3 keer kapot gegaan in een half jaar tijd krijg ik een nieuwe?trouwens de reparatiebonnen zijn allemaal aanwezig ik vindt het barreslecht dat een telefoon van 550 euro 3 keer kapot gaat in een half jaar tijd ik heb er nog geeneens van genoten en ik heb hem nu nog steeds niet ik zit nu wel mooi 9 weken zonder een telefoon met een abonnement die doorloopt dus ik ben aan het einde van mijn latijn en zou hier graag is antwoordt op willen hebben.
kortom ik ben echt niet tevreden over de service van telfort
hij is 3 keer kapot gegaan in een half jaar tijd krijg ik een nieuwe?trouwens de reparatiebonnen zijn allemaal aanwezig ik vindt het barreslecht dat een telefoon van 550 euro 3 keer kapot gaat in een half jaar tijd ik heb er nog geeneens van genoten en ik heb hem nu nog steeds niet ik zit nu wel mooi 9 weken zonder een telefoon met een abonnement die doorloopt dus ik ben aan het einde van mijn latijn en zou hier graag is antwoordt op willen hebben.
kortom ik ben echt niet tevreden over de service van telfort
-
Roytheslayer
Re: 3 keer tel kapot in half jaar bij telfort gekocht help
Na de 3e keer kan er door de winkel een swap code aangevraagd worden.
Dat wil zeggen dat je toestel dus inderdaad om geruild word.
Dat wil zeggen dat je toestel dus inderdaad om geruild word.
-
MAXIEM
Roytheslayer
Als na 2 reparaties het mobieltje weer defekt raakt, dan heb je juridisch gezien recht op een nieuw toestel met ongeveer dezelfde specificaties en uit dezelfde prijsklasse. Hiervoor moet je bij de VERKOPER zijn.
Maxiem.
Als na 2 reparaties het mobieltje weer defekt raakt, dan heb je juridisch gezien recht op een nieuw toestel met ongeveer dezelfde specificaties en uit dezelfde prijsklasse. Hiervoor moet je bij de VERKOPER zijn.
Maxiem.
Welke wet is dat?MAXIEM schreef:Roytheslayer
Maxiem.
-
MAXIEM
GodsSon
Die uitspraak is niet gebaseerd op een wetsartikel, maar op jurisprudentie.
Maxiem.
Maxiem.
Heb je die toevallig in link. Altijd makkelijk om te kunnen gebruikenMAXIEM schreef:GodsSon
Maxiem.
Bedankt alvast!
-
Telfort webcare
- verified
@michael schuit,
Ik kan mij voorstellen dat u hiervan baalt. U geeft aan dat het toestel binnen een half jaar 3x ter reparatie is aangeboden en u verwacht een nieuw toestel. Het is moeilijk om online een bindende uitspraak hierover te doen zonder enige voorkennis over de defecten / gebreken. Hoe dan ook, ik raad u aan om uw vragen via het contactformulier aan onze klantenservice kenbaar te maken. Mijn collega's zijn u graag verder van dienst.
Daphne
Ik kan mij voorstellen dat u hiervan baalt. U geeft aan dat het toestel binnen een half jaar 3x ter reparatie is aangeboden en u verwacht een nieuw toestel. Het is moeilijk om online een bindende uitspraak hierover te doen zonder enige voorkennis over de defecten / gebreken. Hoe dan ook, ik raad u aan om uw vragen via het contactformulier aan onze klantenservice kenbaar te maken. Mijn collega's zijn u graag verder van dienst.
Daphne
-
MAXIEM
GodsSon
Info terzake deze jurisprudentie, kun je krijgen bij Consuwijzer en/of Jurofoon.
Maxiem.
Info terzake deze jurisprudentie, kun je krijgen bij Consuwijzer en/of Jurofoon.
Maxiem.