LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 3e nieuwe installatie-afspraak

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
conimus

3e nieuwe installatie-afspraak

Ongelezen bericht door conimus »

Ik had de eerste installatie-afspraak gepland op 16 augustus, vervolgens werd dit gewijzigd in 30 september en nu kreeg ik gisteren weer een nieuwe datum van 6 oktober...
Ben hier niet blij mee!!

Gast

Re: 3e nieuwe installatie-afspraak

Ongelezen bericht door Gast »

Er is op dit moment een probleem met de levering van modems...

UPC kan hier niets aan doen. Er wordt met man en macht gewerkt om de achterstanden in bestellingen weg te werken.

Reink

Ongelezen bericht door Reink »

Als het een bekend gegeven is dat er te weinig hardware voor deze dienst beschikbaar is waarom maakt UPOC dan wel installatieafspraken die ze niet na kunnen komen.

Getuigt in mijn ogen weer van afdelingen die langs elkaar heen werken en een slechte en een korte termijnplanning bij UPC.

Ik denk dat als je nu een KPN lijn aanvraagt deze nog eerder hebt dan die van UPC.

Gast

conimus, probeer het toch te annuleren. dit is slechts een fractie van wat er allemaal bij upc mis kan gaan. nou maar hopen dat ze op 6 oktober werkelijk langskomen. SUCCES!!

Gast

In ieder geval ben je na 6 oktober gegarandeerd van spookrekeningen oh en vergeet niet het abbonementsgeld van september nog te betalen lol

Lada

Ongelezen bericht door Lada »

Het is mij toch compleet een raadsel waarom iemand het aandurft om hier te gaan zitten klagen over problemen meteen installatieafspraak.
Na alle waarschuwingen, na alle slechte berichten over UPC zoek je je heil toch ergens anders. Nu zit je in de ****. Inderdaad, spookrekeningen, deurwaarders etc. Eigen schuld, dikke bult. Doei!!!!!!!

conimus

Ongelezen bericht door conimus »

Ik heb nu ruim 3 jaar Chello en zonder problemen. In de eerste 2 jaar waren er af en toe storingen maar nu heb ik al ruim een jaar geen storingen en/of andere problemen met UPC.
Daarom dat ik nu telefonie wil proberen...

Gast

Ik vind het ook niet slecht.

Lada

Ongelezen bericht door Lada »

Nee, niet slecht maar daar kom je dan nu wel achter.

Gast

De verbindingen zijn soms heel slecht, wat zeg je 8)

Gast

Topicstarter is misschien een superbeetje naief (LIS BV ?) vandaar !!!

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten