LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 3x3 Smart Deal Huawei

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Karinmonique

3x3 Smart Deal Huawei

Ongelezen bericht door Karinmonique »

Op 20.05.2015 heb ik een Huawei Mate7 gekocht en mij direct aangemeld voor de 3x3 Smart Deal van Huawei. Hiervan heb ik een bevestigingsmail ontvangen en het verzoek om de IMEI code+ kopie bevestigingsmail op te sturen. Dit is gebeurd op 25-05-2015. Een hele maand niets vernomen. Reactie op mijn mail waar de bevestiging bleef van de garantie: stukken ontvangen, vanwege technische storing nog geen bevestiging kunnen sturen. Weer een maand gewacht, geen reactie dus wederom gaan mailen. Sinds begin augustus zo'n 7 mailtjes verstuurd, waarop geen enkele reactie meer is gekomen, alleen de ontvangstbevestiging van mijn mails naar de support afdeling. Sterker nog: sinds vorige week heeft Huawei mijn account geblokkeerd en kan ik niet meer inloggen! Heeft iemand ook deze ervaring met de Smart Deal van Huawei, die totaal niet smart is? Zo ja, wat hebben jullie ondernomen?

St3fan
Contacteer:

Re: 3x3 Smart Deal Huawei

Ongelezen bericht door St3fan »

Wellicht kan je Huawei bereiken door contact op te nemen via Twitter of Facebook. Op deze manier kunnen ook anderen je berichten zien, zodat ze zich misschien meer getriggerd voelen om te reageren. Een andere mogelijkheid is om te bellen met Huawei.

Gesloten