LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 50 euro

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
yesforme

50 euro

Ongelezen bericht door yesforme »

Ik ben ook zo onozel geweest om bij Simpel een abbonnement af te sluiten.
Maar goed gedane zaken nemen geen keer. Ik heb het simpel abbonnement nu 1 maand, en heb nu al problemen met deze provider. Ze hebben me afgeloten omdat ik over mij budget ga... Nu willen ze zoals men schrijft in een mail 50 euro om dat ik anders MISCHIEN in betalingsproblemen kom...

Waneer ik deze betaald heb sluiten ze me weer aan.
Inmiddels heb ik betaald + restand wat ik aan abbonnement kosten heb, en wat denkje goed telefoon doet het nog niet...
Als ik de koude doche mocht uitdelen ging ie wel naar dze provider omdat het nergens in het contract ook maar iets sta van tussentijdse betalingen waneer je je beltegoed overschrijd.

ja het is jammer maar ik zit aan deze poppekast nog 23 maanden vast. helaas !!!!!

groeten
Yesforme
:evil:

oja,

Dit was het mailtje geloof de 4e

Simpel heeft nog geen voorschot van je ontvangen, je rekening is nog hoger opgelopen!

Om betalingsproblemen te voorkomen is je simkaart voor uitgaande gesprekken geblokkeerd.
Deze blokkade zal ongedaan worden gemaakt, zodra de betaling van het voorschot van €50,- door Simpel is ontvangen.
Je kunt het bedrag overmaken op rekening:
078.64.18.966 t.n.v. Simpel.

Vermeld bij de overboeking je klantnummer en/of 06 nummer zodat je betaling snel verwerkt kan worden.
Wanneer we het voorschot niet ontvangen en je verbruik loopt verder op zullen we je simkaart blokkeren voor uitgaande gesprekken. De blokkade zal verwijderd worden als het voorschot betaald is of als de eerstvolgende factuur voldaan is.

Voor eventuele vragen kun je contact opnemen met de klantenservice van Simpel.
Telefoonnummer: 0900-1418 (€ 0,35 per gesprek).

Met vriendelijke groet,
Simpel

rozemarijntje

Re: 50 euro

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

heb je de algemeene voorwaarden al goed doorgelezen?

http://www.simpel.nl/AlgemeneVoorwaarden.aspx

en aansluiten is niet 123 gedaan daar gaat wel paar dagen overheen denk.
eer dat de betaling verwerkt is etc...

yesforme

Ik had dat stukje dus niet gelezen, mijn excusses daar voor, vind wel vreemd dat het gebeurd, ik vind als ze denken dat ik niet kan betalen moet ze niet met mij in zee gaan. maar goed je hebt gelijk, ik had het niet gelezen..

groetjes

yesforme :?

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

dat geeft niet,heb het ook niet gelezen alleen voor je opgezocht..

hoop dat je snel weer kan bellen :wink:

yesforme

dank je wel

mich24

Ongelezen bericht door mich24 »

Heel veel klanten hier vragen om een abonnement die automatisch stopt na een bepaald bedrag. Simpel doet dit dus,1 voor jou als klant, en 2 voor hun zelf.

Is netjes,en dus moet je de voorwaarden even goed lezen,dan had je dit kunnen verwachten.

Ik noem dit toch wel netjes van Simpel.

maxplok

Ongelezen bericht door maxplok »

Ik heb een abonnement van Simpel, 400 belminuten en 250 sms'jes. Ik bleek er de eerste keer overheen te zijn gegaan, en ik heb toen 50 euro gestort. 1 maand later, ik denk dat ik bij elkaar 700 minuten heb gebeld, heb ik een rekening gekregen van 146 euro. Deze is inmiddels afgehouden. Ik kan al twee maanden niet bellen met Simpel en ik denk dat als je buiten je bundel komt, dat ze dan 2,50 per minuut rekenen. Ik kan tevens geen sms berichten meer ontvangen, dit is het slechtste abonnement wat ik in mijn leven heb gehad. Ik heb 0900 nummer gebeld van simpel, mijn beltegoed is op (omdat ik uiteraard niet meer kan bellen via mijn abonnement) en ik heb tevens niemand gesproken. Ik heb het gevoel dat ik simpel word beroof op een zogenaamde legale wijze. Ik raad iedereen aan om nooit een abonnement bij simpel af te sluiten. Ik heb nu een prepaid van delight, dat ben ik nu regelmatig aan het controleren en dat klopt want dat is echt heel goedkoop bellen tot nu toe. Ik ga een klacht indienen en ik geef ze een week de tijd om te reageren. Ik stuur ze een email dat als ze niet binnen 7 dagen mijn telefoon weer aansluiten, dan zeg ik mijn abonnement per direct op. Dat moet kunnen. Zij komen hun afspraken niet na, ik denk dat iedereen dat moet doen. Op mijn eerdere mail naar simpel heb ik geen antwoord gekregen. Ik wens iedereen veel succes, want zo simpel is het niet.

mich24

Ongelezen bericht door mich24 »

@maxplok hmmz,.klinkt niet allemaal erg netjes en erg rommelig.
helaas heb ik met simpel geen enkele ervaring, succes ermee!

yesforme

maxplok,

Ik ben met je eens, mijn abbonnement is ook nog niet aangesloten.. Ik heb inmiddel wel al betaald. bellen doe ik ook niet meer á 35 cent p/minuut.
Je krijgt eerst een heel verhaal te horen waarom je niet kunt sms'sen en vervolgens een aantal keuze's waar je uit kunt kiezen..
Waneer jeje keuze hebt gemaakt krijg je de volgende tekst. Het is momenteel erg druk ( raar he) de wachtijd is langer dan normaal heb nu een tig aantal keer geprobeerd te bellen, maar van mij kunnen ze het dak op ik bel niet meer, zolang mijn abbonement niet opnieuw is geactiveerd, betaal ik mijn rekening niet.

groetjes
yesforme

lintes

Ongelezen bericht door lintes »

ook ik ben te simpel om het allemaal nog te volgen bij simpel. 3 april ben ik afgesloten wegens hoogverbruik. dag ervoor kreeg ik bericht dat ik 50 euro moest storten het geen 3 tot 4 werkdagen nodig had om verwerkt te worden en de volgende dag kon ik niet meer bellen. nu zit ik samen met een derde van nederland onder het minimum en dacht 400 belmin voor 10 das goedkoop. zo kan ik bellen en toch ook eten. en heb dan niet zomaar midden in de week of maand of uberhaubt 50 euro om ff te betalen omdat ik mijn belminuten niet kon bijhouden. mijn fout is dat ik niet gezien heb dat er op de site vermeld werd dat er een vertraging zou zijn. toen idd een email waarin stond dat mijn kosten zijn verhoogd omdat die 50 euro niet over gemaakt werden. 20 april heb ik de totale rekening betaald van 88.89. ipv 10 euro. 26 april heb ik op de site gekeken en waren ze bij simpel in de veronderstelling dat ik 88.89 euro te veel had betaald. die hadden ze de volgende dag wel hersteld.ik gebeld waarom ik nog niet kon bellen. bla bla verhaal 1 na half uur in wacht te hebben gestaan., de blokkade zou er af zijn gehaald binnen 4 uur of 24 want ze heben vertraging zou ik kunnen bellen. gisteren 3 mei gebeld. werd afgeblaft dat het mijn eigenschuld is. ik heb gebeld en ik heb die 50 euro niet betaald. nu 4 mei zit ik al 1.20 min in de wacht. kan niet bellen, krijg niemand aan telefoon. en mag wel betalen. dit is toch zeker kontrakt breuk van hun kant? moet toch reden zijn om kontrakt te beeindigen?

yesforme

lintes,

dat bedoel ik,
het zijn gewoon een stel laaie lichters. Ik had ook niet gezien dat ze tussentijds 50 euro konden vragen als je beltegoed teveel oploopt, dat is dan ook mijn eigen fout (achteraf) Maar waneer je die laaielichters wil bereiken. kost dat alsnog een godsvermogen en daarbij, ik heb nog niemand aan de lijn gehad die mij zou kunnen afblaffen.... maar goed, ik ga als het nog lang duurt voordat mijn blokade er dan uiteindelijk af is. Toch eens kijken of ik onder dit kontrakt uit kan. er moet toch een weg zijn.
Mischien dat de redactie van radar hier een oplossing voor weet, ik sta overal voor open.

groetjes

lintes

vandaag 6 mei, gaat ik het weer proberen. telefoon aan zetten nadat hij de hele nacht uit heeft gestaan. en kies een nummer in de hoop dat ik verbonden word.... helaas. deze oproep is niet toegestaan. bel klantenservice. vanaf 26 april zou de blokkade dan eindelijk na 6 dagen na mijn betaling zijn verwijderd en nu 10 dagen later kan ik nog niet bellen.
WEET IEMAND EEN MANIER OM VAN SIMPEL AF TE KOMEN?????????

ik ben daar best een beetje boel in geintresseerd!
bij voorbaat dank

Sandra.7

Ongelezen bericht door Sandra.7 »

Tjonge wat een puinhoop maakt die Simpel ervan..
Ben helaas met ze in zee gegaan. Ze hebben mijn simkaart geactiveerd toen de brief met de activatiecode verstuurd werd. Heel apart, ik dacht dat het van de klant afhing wanneer deze de kaart wil activeren? Heb ook abonnementskosten moeten betalen, hoewel de kaart nog niet is geactiveerd.
Als ik geweten had dat er zoveel klachten over deze provider zouden zijn, had ik natuurlijk geen abonnement afgesloten.
Is er ooit een klacht naar tevredenheid opgelost???

lintes

kan nog steeds niet bellen .... 26 april blokkade er af gehaald. 20 april al betaald. pffff nu 15 mei ben benieuwd of ik rekening krijg van afgelopen niet kunnen bellen maand. **** zooi

Gesloten