Maar goed gedane zaken nemen geen keer. Ik heb het simpel abbonnement nu 1 maand, en heb nu al problemen met deze provider. Ze hebben me afgeloten omdat ik over mij budget ga... Nu willen ze zoals men schrijft in een mail 50 euro om dat ik anders MISCHIEN in betalingsproblemen kom...
Waneer ik deze betaald heb sluiten ze me weer aan.
Inmiddels heb ik betaald + restand wat ik aan abbonnement kosten heb, en wat denkje goed telefoon doet het nog niet...
Als ik de koude doche mocht uitdelen ging ie wel naar dze provider omdat het nergens in het contract ook maar iets sta van tussentijdse betalingen waneer je je beltegoed overschrijd.
ja het is jammer maar ik zit aan deze poppekast nog 23 maanden vast. helaas !!!!!
groeten
Yesforme
oja,
Dit was het mailtje geloof de 4e
Simpel heeft nog geen voorschot van je ontvangen, je rekening is nog hoger opgelopen!
Om betalingsproblemen te voorkomen is je simkaart voor uitgaande gesprekken geblokkeerd.
Deze blokkade zal ongedaan worden gemaakt, zodra de betaling van het voorschot van €50,- door Simpel is ontvangen.
Je kunt het bedrag overmaken op rekening:
078.64.18.966 t.n.v. Simpel.
Vermeld bij de overboeking je klantnummer en/of 06 nummer zodat je betaling snel verwerkt kan worden.
Wanneer we het voorschot niet ontvangen en je verbruik loopt verder op zullen we je simkaart blokkeren voor uitgaande gesprekken. De blokkade zal verwijderd worden als het voorschot betaald is of als de eerstvolgende factuur voldaan is.
Voor eventuele vragen kun je contact opnemen met de klantenservice van Simpel.
Telefoonnummer: 0900-1418 (€ 0,35 per gesprek).
Met vriendelijke groet,
Simpel